Hop til indhold
Gæst

sexy baby

Recommended Posts

Gæst

hun kunne godt tænke sig vi delte en lys ung pige ) vil gerne slikke og kysse hende og se mig bolle

hende og blive bollet imens hun ser på

nogle forslag til hvem der e v t vil det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fik lyst til veninden prøv at se hendes foto i albummet inviterer det ikke til en baghyler )

fik en aftale med thedreamgirl søndag 2000 for 1,5 timer , to gange sex udløsning i mund super

spurgte til anal altså den røv hun viser den ligefrem frem , og hun sagde ja imod 500 ekstra

) hun er øm i den nu)  og hun tog tyskertrikket ) direkte fra røv uden gummi og i mund og tilbage og fyre den af

ikke så pænt ansigt, ok men ikke flot, men kors en krop flotte patter og smal talje, dejlige sporty ben og ja ) den bedste røv jeg har fået

hun stønnede højt af glæde ) griner sammen med mig
vi var på hotel ca 1 tim og 45 min og hun sagde ja til at give mig en med hånden og munden til afsked da jeg ville 3 gang
kan klart anbefales )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

håber ikke veninden finder ud af det , hende ser jeg næsten hver uge og får hende til de penge vi har aftalt, 1700 men ved hun tager fra

3000 og uden udløsning i mund anal osv, men vi har det sjovt og frækt det er jo også noget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ny SD skrev, for 17 timer siden:

Man skulle tro man læset de grå sider?

I mine øre lydder det mere som en skoledrengs fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
psv skrev, den 21. juni 2016 at 13:00:

i får for lidt ?

Jeg får ikke en skid, betaler for mine :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

bad om frisk lægeattest , hmm hun har måske dårlige erfaringer, måske skulle man holde sig væk, hvis hun er

smittebærer ?

hvad mener i om sex , uden skal man bare lade være med det, specielt måske med en afrikansk pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...