Pole80 11 Skrevet 31. Maj, 2016 Hej allesammen. Jeg har forgæves prøvet at ringe til Lise weincke fra Lyngby. Begge numrene er ikke aktive. Er der nogen der ved om hun har skiftet nummer eller er stoppet? jeg har søgt i forum herinde og kan se at der er skrevet fra en bruger at han har besøgt hende i sommeren 15. Håber i kan hjælpe. Mch Søren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 31. Maj, 2016 Jeg foretog en søgning på nettet og fik telefonisk kontakt med pigebarnet - fangede I den Hun er flyttet til Jylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 31. Maj, 2016 Hvad er der specielt ved denne Quinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 31. Maj, 2016 knold skrev, 1 time siden: Hvad er der specielt ved denne Quinde ? Hun er en "MODEN" dame, kan man vel godt sige nu, der giver en massage, og så slutter af med at SUGE dig godt igennem. besøgte hende for, tror det er 12 år siden, og hun har bare kørt det koncept i alle år.. Massage, afslutning med Blow / HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 31. Maj, 2016 Efter sigende skulle hun tilhøre superligaen af suttepiger og kunne levere et kongeblæs. Jeg kom desværre for sent til at opleve det med mindre jeg en dag kommer til Jylland. Men at læse alle de levende beretninger herinde om Lise er næsten som selv at have været på besøg hos damen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr Feelgood 37 Skrevet 2. Juni, 2016 Mmm giver frække minder. Vel snart 20 år siden jeg lå på hendes massage briks. Lidt spøjst men frækt koncept hun kørte. Først massage og så en konge sutter. Kan huske at hun spyttede klatten ud potteplanten 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 2. Juni, 2016 Jeg kan huske hun væskede en rigtigt skruppede en stående op i badekaret. BJ fint men sex havde jeg ikke lyst til, det lignede hum min mor for meget til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 2. Juni, 2016 Dr Feelgood skrev, for 8 timer siden: Mmm giver frække minder. Vel snart 20 år siden jeg lå på hendes massage briks. Lidt spøjst men frækt koncept hun kørte. Først massage og så en konge sutter. Kan huske at hun spyttede klatten ud potteplanten Hahahahahahahahaahahahahahahaha.........REN gødning!....Proteinshake!... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rimmington 10 Skrevet 11. April, 2021 Lise er ikke aktiv mere, hun stoppede i 2015. Jeg har lige snakket med hende. Hun bor i Frankrig nu. Mvh. R 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 12. April, 2021 Sjovt, jeg snakket også med Lise i ny og næ. Sødt væsen. Jeg savner hende sgu! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 7. Juni, 2022 Sjovt, jeg har lige talt med hende. Stadig sød og dejlig. Hun er kommet hjem fra Frankrig og bor nu i Jylland. Men hun er som nævnt ikke aktiv mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xtra 4 Skrevet 18. Juli, 2022 Der mangler godt nok modne danske kvinder, der giver en god og fræk massage. jeg var fast stamkunde hos Lise gennem 20 år, og det var bare super. er der nogen der har tip om lignende kvinder så skriv endelig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg