Hop til indhold
sesam

Hvad koster det? Dansk Erotisk Priskontrol

Recommended Posts

TrineMuz skrev, for 2 minutter siden:

Ikke dem alle. Derfor forstår jeg heller ikke mænd bruger dem men hvis det er eneste pige uden at skulle kører 100 km for sex forstår jeg det måske godt.

Enten har du en lavere moral end jeg, eller også er du bare meget mere liderlig.

Man regner med der er 33 millioner slaver globalt. 1.2 millioner i Europa. 1000 i Danmark. Møn ikke en del af de 1000 opholder sig i Låsby Svendsen små idylliske Rønner i Midtjylland ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 40 minutter siden:

Jeg kan se på de billeder de har i deres annoncer, at de fleste af dem ville kunne få Pamela Anderson i hendes velmagtsdage til at blegne. Og deres priser vil kunne få enhver dansk pige til at græde.

Jeg tænker at hvis man har det sådan så det ikke mig man skal besøge. Hvis man går efter topmodeller og meget nedskruede priser...Jeg tilbyder ægte nærvær og laver ikke samlebåndsarbejde og jeg er sikker på at jeg ikke ville komme til at græde pga udenlandske pigers priser. Man skal vælge mig fordi man synes om mig. Så bliver sexen rigtig dejlig. :-P×

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tænker at hvis man har det sådan så det ikke mig man skal besøge. Hvis man går efter topmodeller og meget nedskruede priser.

Hæ hæ. Okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Cagetheelephant skrev, for 5 timer siden:

Men det er jo præcis, som du skriver - gætværk. Ingen af os kan forudsige om prisen eller udbudet falder, af den simple grund at både pigerne og kunderne har vidt forskellige grunde til henholdsvis pris-/udbudsdannelse og efterspørgsel. 

Eksempelvis: Nogle piger har en hobby - andre er økonomisk helt afhængig af indtægten. De første vil måske trække sig (undskyld den ufrivillige morsomhed) og dermed begrænse udbudet, mens de som skal bruge pengene, vil sænke deres priser.

Det er komplekst - så gæt endelig løs - vi ved det ikke.

Hvordan priserne i Tyskland påvirker markedet i Danmark, vil jeg helst ikke kloge mig på - men mon ikke det minder om den øvrige grænsehandel? 

Nu bliver vi mere enige....

Det er komplekst og ikke bare styret af udbud efterspørgsel men en lang række faktorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Cagetheelephant skrev, for 12 minutter siden:

Ha ha ha ha - det siger vi havnebumsen - selvom det er tæt på at manipulere med mit indlæg :roll:

Og ellers er vi stadig uenige ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Midtj skrev, for 6 timer siden:

Enten har du en lavere moral end jeg, eller også er du bare meget mere liderlig.

Man regner med der er 33 millioner slaver globalt. 1.2 millioner i Europa. 1000 i Danmark. Møn ikke en del af de 1000 opholder sig i Låsby Svendsen små idylliske Rønner i Midtjylland ?

Gad vide hvad sådan en handlet Kvinde koster?

Tænker man bliver fandeme altid rullet sådan! Lige som man har været så heldig at erhverve sig en skilling er der en lamsebamse der smiler lidt sødt og man går på røven med maner igen :?

Her kunne det sgu være ideelt med ejerskab af en Fisse. Hvis man trænger til lidt afveksling kan hun vel sælges igen... Nå ja med slidtagen skal der nok afskrives lidt på hende. Skal selvfølgelig medregnes i budgettet

Hvis hun ikke er for dyr burde bankmanden jo kunne se ideen i at eje fissen fremfor at leje den. Måske man kunne få et lån til at købe hende med fordelagtige renter såfremt man kan skrabe en nogenlunde udbetaling sammen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 6 timer siden:

Enten har du en lavere moral end jeg, eller også er du bare meget mere liderlig.

Man regner med der er 33 millioner slaver globalt. 1.2 millioner i Europa. 1000 i Danmark. Møn ikke en del af de 1000 opholder sig i Låsby Svendsen små idylliske Rønner i Midtjylland ?

Jeg har mødt udlandske kvinder som bor og lever i dk og arbejder af egen fri vilje for at sikre sit barn har det bedre. Men derfor tror jeg stadig de fleste udlandske piger i denne branche er tvunget. Jeg mener ikke jeg har lav moral overhovedet.:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TrineMuz skrev, for 7 timer siden:

Det har du nok ret i. men du kan ikke leve af sorte penge. Dem kan man have det sjovt for. Noget skal opgives inden man kan have det sjovt. Jeg ville gerne have det sjovere men så skal jeg arbejde mere. Det tror jeg ikke min krop vil. 

Korrekt...

og ved du hvad lille mus. Vi andre er sgu heller ikke guds bedste børn!!! 50 milliarder mener de kære økonomer der snydes for

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, den 7. juni 2016 at 18:33:

Bliver du aldrig træt af sådanne infantile fornærmelser? 

Din karakteristik af spilteoriers empiri til beskrivelse af menneskelig adfærd er i skærende kontrast til forskernes på området. Som sagt - du finder hurtigt noget let forståeligt materiale ved at Google. Det vil jeg anbefale dig, så kan vi godt diskutere relevans eller ej. Men spar mig gerne for dine sølle forsøg på at miskreditere min viden, den leg kan du lege med nogle andre, der gider.

Der er næppe noget fornærmende i at påpege, at jeg selv har taget fejl, ved at tillægge dig en dybere indsigt i et område, end du giver udtryk for. Det er jo min fejl, at jeg ikke har læst dig grundig nok, og det undskylder jeg jo også. At det så ikke passer dig, at dit intellektuelle niveau ikke er i top...tja, det har jeg faktisk ingen kommentar til.

MEN, når du nu så tydeligt ønsker at blive taget alvorligt for dit intellekt, så vil jeg blot råde dig til at finde andre kilder til viden end Google...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 21 minutter siden:

Det er vi ikke - og du ved det.

Sidste chance MaxBax - hvis du vil debat, så er det bolden og ikke manden - ellers må du lege med dem. der gider din polemik. Debat foregår på holdninger, kvalificerede argumenter og enighed er ikke målet.

Dine bevidste fordrejninger/misforståelser kan du droppe - f.eks. din fordrejning af min Google opfordring til dig. Jeg har faktisk læst ph-d afhandlinger (både dansk og international) om netop spilteori - og min opfordring til dig var, at du faktisk hurtigt kan få letlæselig og kvalificeret viden ved at Google. Men det står dig jo frit for at gå endnu dybere i emnet, hvis du fandt det interessant. Og uanset hvad - så er du velkommen til at argumentere imod mig - men afstå venligst fra ovennævnte form - det gider jeg ikke.

Som sagt sidste chance MaxBax - jeg er sikker på, du kan styre dig, hvis du vil. 

Kære Elefantmand,

Jeg gør faktisk mit yderste for at argumentere sagligt og fagligt (giver oven i købet forslag til faglitteratur). Udfordringen er jo nok, at jeg ser igennem din intellektuelle hulhed, ser at den ikke bunder i nogen reel viden, men bare baserer sig på en overdreven afliren af fremmedord. Og det afslører jeg igen og igen. Jeg er den lille dreng, der råber "Men, han har jo ikke noget tøj på!". Jeg ved, at det irriterer dig, når du ikke opnår at blive respekteret som EGs ophøjede intellekt, men jeg kan bare ikke lade være med at udfordre dig med fakta og give dig de små, kærlige svirp med pisken, for du er så sød, når du ikke får lov at indtage rollen, som "klassens kloge dreng". Og du kan bare ikke lade være med at reagere. Jeg holder sgu' så meget af dig ;-);-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Jeg spør DUMT men spør man om rabat på mælken i netto..?? Li meget hvordan man vender og drejer det .. Så må man bare betale hva det koster... Li som når man har lavet en aftale med mure-mesteren hva prisen skal være..!! så kan det gå godt og det kan gå skid..!! Så betale prisen så er pigerne glade om det er dansker eller tysker eller om de er blå eller guld ..!! Og bliver man snyt eller det bare er dårligt så ved man at man ikke skal komme igen...! Det er JO dig som kontakter hende/dem ( Trans ) og så kan man ikke sætte et tabel ind også skal de arbjede ud fra den..!! Den tabel skal oversættes fra dansk til spansk og portugisisk polsk og thail og 10 andre sprog så GO ide ; ) men igen når du kontakter dem betale hva de vil ha så er chancen nok stor for i får en ok oplevelse ; ) man kan altid gå igen go jagt efter tabelen's regler og billig mælk i netto 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
farvel25 skrev, Lige nu:

Jeg spør DUMT men spør man om rabat på mælken i netto..?? Li meget hvordan man vender og drejer det .. Så må man bare betale hva det koster... Li som når man har lavet en aftale med mure-mesteren hva prisen skal være..!! så kan det gå godt og det kan gå skid..!! Så betale prisen så er pigerne glade om det er dansker eller tysker eller om de er blå eller guld ..!! Og bliver man snyt eller det bare er dårligt så ved man at man ikke skal komme igen...! Det er JO dig som kontakter hende/dem ( Trans ) og så kan man ikke sætte et tabel ind også skal de arbjede ud fra den..!! Den tabel skal oversættes fra dansk til spansk og portugisisk polsk og thail og 10 andre sprog så GO ide ; ) men igen når du kontakter dem betale hva de vil ha så er chancen nok stor for i får en ok oplevelse ; ) man kan altid gå igen go jagt efter tabelen's regler og billig mælk i netto 

Fagforeningen må på banen sammen med tabellen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 48 minutter siden:

Også derfor er en prisliste noget fjolleri, måske med undtagelse for de kunder, der bare vil betjenes og have pikken dyppet. 

Jeg kan godt lide at se, hvad en times hygge koster.

Mener du, at det skal være hemmeligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, Lige nu:

Nej selvfølgelig ikke - fik måske udtrykt mig klodset. Der er tabellen som trådstarter har lavet, der er noget fjolleri :roll:

Og jeg beklager, at jeg misforstod din kommentar. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 4 timer siden:

Men det er jo faktisk ikke muligt at vide, om de er handlede eller ej. Man kan have mistanken - men det bliver vel ved det.

Hvorfor mænd bruger dem? Min (ganske vist begrænsede) erfaring siger i hvert fald, at der ikke er sammenhæng mellem pris og kvalitet. Det kan man også ved selvsyn konstatere ved at læse anmeldelser herinde. Og så er vi nok der, hvor vi plejer at være. Motiverne for både gp'ere og kunder er meget forskellige - og gode intime stunder afhænger af begge parter. Også derfor er en prisliste noget fjolleri, måske med undtagelse for de kunder, der bare vil betjenes og have pikken dyppet. 

Næsten fornuftigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
sesam skrev, den 31. maj 2016 at 10:25:

Jeg har gjort mig nogle tanker omkring sænkning af priser. Jeg føler mange prostituerede kræver ublu priser, og snyder nogle meget naive kunder til at tro at de køber kærlighed og intimitet.  Lad os lave om på det. Husk det er os med pengene og får du den prostituerede ikke ned på den rigtige pris så tager du bare den næste.

Tiltag 1

Jeg har lavet printervenlige tabeller man kan have i pungen. Tabellerne er selforklarende men baserer sig på ydelser, priser og pigens kvalitet. Fra 3-5 sjterner men både 1 og 2 stjernede piger kan også tilføjes.

Meningen er at du kan have sedlen med og en vurdering - fra f.eks. eroguide.dk eller ip-mans nye side, og slå i bordet. Du kan nemt udvælge den pris du skal give for den og den ydelse. De to tabeller er identiske. Et er til din pung og den anden er lidt mere udførligt.

 

forslag_visitkort.png

forslag.png

 

Tiltag 2

Certificerings tiltag. For at sikre sammenhæng mellemm kvalitet og pris forelås at de prosituterede certificeres. De kan få et pænt diplom med en fin stjerne og stempel som viser at de overholder kvalitetskravene og deres priser er modsvarende. Priser er selvfølgelig på grundlag af tabellen.

Det giver ikke certificerede piger et incitament for at få bragt orden i sagerne. Der kræves 4-6 anmeldelser over 3 stjerner og fremragende service at blive certificeret.

Tiltag 3

"Dansk Erotisk Priskontrol" oprettes som forening der forsøger at påvirke annoncesites til kun at oprette annoncer for certificerede prostituerede. Er vi nok kan vi gøre gøre vores indflydelse gældenden.

 

Du er JO HELT blæst ..!! Søg hjælp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 8/6/2016 at 16:12:

 

Her kunne det sgu være ideelt med ejerskab af en Fisse. 

 

Så burde du jo få dig en kønsskifteoperation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 3 timer siden:

Du er JO HELT blæst ..!! Søg hjælp 

Jeg sidder og griner af din kommentar. Den vinder næppe de store diskussions priser. Men jeg tror jeg forstår hvad du mener.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
Midtj skrev, 1 time siden:

Jeg sidder og griner af din kommentar. Den vinder næppe de store diskussions priser. Men jeg tror jeg forstår hvad du mener.

 

Han må da har fået tæsk som barn, eller bliven moppet i skolen, og ingen vil være hans date til afslutningen i 9 klasse, og han må være frivillig i KFUM, man er da SYG hvis man begynder og lave sådan en tabel for og kunne styr disse piger, er overbevist om han er en af dem som er med til og dumpe prisen ved pigerne, for vil den første ikke gør det for 500kr eller nummer 2 så bliver han bare ved og ved til der er en som siger ja men han glemmer bare hvor mange penge han bruger på bussen eller disel på bilen..  ; ) så hvorfor ikke bare betale prisen og aftale hva Man får for de 500kr så kan man blive glad eller skuffet, jeg har også fået en en dårlig løn, også var mit arbjede også der efter og det sammen med de piger prøver man og forhandle prisen er det en go start på og skal ha noget på den dumme..?? Jeg spør bare.. Og IGEN søge hjælp.. Og ja jeg er dansker og ordblind, så derfor staver jeg rigtig dårligt ; ) 

 

men held og lykke med din tabel og send den li ind til fagforeningen så de kan godkende den ; ) go sommer PS søg hjælp og huske og se på tablen omkring hjælp omkring rabatter på hjælp..!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 35 minutter siden:

 

 

men held og lykke med din tabel og send den li ind til fagforeningen så de kan godkende den ; ) go sommer PS søg hjælp og huske og se på tablen omkring hjælp omkring rabatter på hjælp..!!

 

 

Små slag, lille ven. Det er på ingen måde min tabel. Og jeg har endnu heller aldrig mødt den GP'er, der har tilbudt at proppe en pik i min størrelse i munden for to hundrede kroner. Og skulle det ske ville jeg stikke hende pengene til en Taxi hjem. En så sulten pige ville nok bare æde pølsen.

 

farvel25 skrev, for 53 minutter siden:

 jeg er dansker og ordblind, så derfor staver jeg rigtig dårligt ; ) 

 

Du behøver ikke undskylde ordblindhed. Vi er jo alle født med omtrent samme mængder evner, nogle må nøjes med stavning, andre har været mere heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den Tuesday, June 07, 2016 at 01:57:

Problemet er jo at der i DK ikke er særlig mange glædespiger pr. Capita - og presses prisen vil mange glædespiger ikke længere finde erhvervet attraktivt - og prisen vil stige pga. for ringe udbud i forhold til efterspørgsel. Det er selvfølgelig muligt at finde piger, der fører priser under markedsprisen for at tiltrække flere kunder - eller kunder i det hele taget. Jeg har bare bemærket at enkelte piger, som er startet ud med f.eks. kr. 800,-/½ time, har ydet en god service og fået gode anbefalinger, har været hurtige til at sætte prisen op til standarden på kr. 1000,-/½ time - og det har de nok ikke gjort, hvis det ikke var for at blive belønnet for at gøre en ekstra indsats - det er jo ligesom en dygtig håndværker med gode anbefalinger normalt også kan få et bedre stilling til en højere løn.

Egentlig skal vi være glade for at pigerne tager så høje priser, da det jo alt andet lige tiltrækker flere piger til erhvervet :P

Så er det afgjort jeg  må pumpe  mine nu i forvejen normale under  priser  op. Da jeg er helt klart en GP  udover det sædvanlige  ; )1000kr for halv time må være alt for lidt i forhold til  mit høje serviceniveau . men helt ærligt jeg kan ikke tage denne tråd  seriøst  

Har du lyst til en  dårlig samlebånds sex med litervis glide creme  du må ikke røre her og  der.  Uh uh yea yea ned på ryggen og pumpe  løs på en udkørt træt stakkels  tøs  

KYS KRAM  Jasmin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold fast en sjov tråd - dejligt med lidt adspredelse når nu arbejdsdagen bliver for triviel. 

Begrebet selvhævdelse er vist ikke helt forkert her :-)

Keep up the good and extremely funny work

Del dette indlæg


Link til indlæg
sesam skrev, den ‎31‎-‎05‎-‎2016 at 10:25:

Jeg har gjort mig nogle tanker omkring sænkning af priser. Jeg føler mange prostituerede kræver ublu priser, og snyder nogle meget naive kunder til at tro at de køber kærlighed og intimitet.  Lad os lave om på det. Husk det er os med pengene og får du den prostituerede ikke ned på den rigtige pris så tager du bare den næste.

Tiltag 1

Jeg har lavet printervenlige tabeller man kan have i pungen. Tabellerne er selforklarende men baserer sig på ydelser, priser og pigens kvalitet. Fra 3-5 sjterner men både 1 og 2 stjernede piger kan også tilføjes.

Meningen er at du kan have sedlen med og en vurdering - fra f.eks. eroguide.dk eller ip-mans nye side, og slå i bordet. Du kan nemt udvælge den pris du skal give for den og den ydelse. De to tabeller er identiske. Et er til din pung og den anden er lidt mere udførligt.

 

forslag_visitkort.png

forslag.png

 

Tiltag 2

Certificerings tiltag. For at sikre sammenhæng mellemm kvalitet og pris forelås at de prosituterede certificeres. De kan få et pænt diplom med en fin stjerne og stempel som viser at de overholder kvalitetskravene og deres priser er modsvarende. Priser er selvfølgelig på grundlag af tabellen.

Det giver ikke certificerede piger et incitament for at få bragt orden i sagerne. Der kræves 4-6 anmeldelser over 3 stjerner og fremragende service at blive certificeret.

Tiltag 3

"Dansk Erotisk Priskontrol" oprettes som forening der forsøger at påvirke annoncesites til kun at oprette annoncer for certificerede prostituerede. Er vi nok kan vi gøre gøre vores indflydelse gældenden.

 

He he....ikke engang det hedengange Polit-bureau kunne have udtænkt den.... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 31 minutter siden:

He he....ikke engang det hedengange Polit-bureau kunne have udtænkt den.... :-)

 

Men Stasi ville med stor nidkærhed have implementeret et sådanne tiltag :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...