Hop til indhold
søger sex

densexedepige aalborg

Recommended Posts

Guest dallevalle

Der er 3 på annonce ligt dom åbenbart er den samme , sku svært at finde ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
dallevalle skrev, Lige nu:

Mis , undskyld

Ved ik hvad du taler om gider i ik bare at få jer er liv og så lad mig være nu... 

Ved ik hvad jeg har gjort jer siden jeg skal udsætter for den her vandvittige form for cikane....

i ødelægger min forretning, folk begynder at skrive til mig for at høre hvad der foregår... 

Så nu stopper i sgu, det er ikke sjovt længere... 

Det rager ikke jer hvad jeg laver, jeg skal ikke stå til regnskab overfor jer om hvad jeg laver, i kan lade være med at besøge mig hvis i ikke bryder jer om mig, men i har ingen ret til at gøre det her...

Jeg ved jo godt at det er en af jer der står bag det her, har fået af vide af nogle af mine søde faste kunder at der blir brugt mine billeder osv på den sexede pige, så det kan jo kun være en af jer der har lavet den for at genere mig... 

 

Og nu må det altså stoppe det her.... Jeg har sgu ik gjort nogen noget, hvis i har haft en dårlig oplevelse hos mig så lev med det og ta den næste i køen og lad mig være i fred, har heldigvis masser af søde og dejlige mænd der kommer hos mig og er helt tilfredse så jeg lider ingen nød...

Men derfor vil jeg stadig ikke finde mig i det her.... 

Min grænse er nået... 

Det stopper nu !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

OK , så overbevis dog os , lig dog et par billeder ( ægte) så vi kan se om det rigtigt , har været ved den sexedepige , har billeder af hende , og den søde Mis har samme fisse billede , så kom du med nogen af dig , så vi kan tage dig seriøs , det kunne jo stoppe dette her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
dallevalle skrev, for 39 minutter siden:

OK , så overbevis dog os , lig dog et par billeder ( ægte) så vi kan se om det rigtigt , har været ved den sexedepige , har billeder af hende , og den søde Mis har samme fisse billede , så kom du med nogen af dig , så vi kan tage dig seriøs , det kunne jo stoppe dette her 

Hvorfor i al verden skulle jeg dog det? 

Jeg ligger aldrig billeder på min annonce og jeg viser heller ikke nøgenbilleder... 

Og som sagt er jeg pisse ligeglade med hvad i tror og mener at i ved...

 

Nej i må se at få jer noget andet at gå op i stedet for at bekymre jer om hvad jeg laver, det rager overhovedet ikke jer på nogen som helst måder...

I har ingen ret til at vide noget som helst om mig og jeg skylder jer intet hverken forklaringer eller billeder eller noget som helst i den retning....

Jeg ved da ikke lige hvem fanden i tror i er?

Hvorfor tror  i at i er vogtere over mig? Hvorfor tror i at i har ret til at vide noget som helst om hvad jeg laver? 

I har ikke en skid ret til noget som helst... I er bare en flok tabere der ikke har andet at lave end at sidde her inde og dømme andre mennesker...

Hmmm måske jeg sku oprette en tråd om jer? 

Så kunne jeg fortælle til hele eoruguide hvordan i ser ud og hvordan i er i sengen osv og hvem af jer der er konerne utro osv kunne det ikke være sjovt ??? 

Så kunne vi piger sidde her og advare hinanden imod jer....

fx ham der skal i aldrig ta imod, hans pik lugter forfærdeligt og den er så lille at man intet kan mærke... 

Det kunne da være fedt så ville vi slippe for at få besøg af alle de trælse.... 

Er sikker på at der er mange piger her inde der har skræk historier de vil dele i tråden om de forfærdelige besøg vi ind imellem skal stå model til.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansP

Hold da helt op, hende skal jeg ikke besøge.
Nu forstår jeg hvorfor hun har flere profiler, for hun tænder da helt af.

Redigeret af HansP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
HansP skrev, for 49 minutter siden:

Hold da helt op, hende skal jeg ikke besøge.
Nu forstår jeg hvorfor hun har flere profiler, for hun tænder da helt af.

Tænder af??

prøv at læs tråden, de er jo helt fra den og de prøver at ødelægge alt for mig...

Enhver vil da blive sur til sidst når de blir ved og ved og ved... 

Jeg er skam et helt roligt og mildt menneske men det der er altså for meget.... 

Og igen, du fanger den med det samme og udtaler dig: forstår godt hun har 2 profiler...

du kender mig ikke og det ved du ansolut intet om, så hvordan kan du sige det der? Du tager den bare fra de andre, du har intet belæg for at udtale dig om det overhovedet... 

Så der kan du jo selv se hvordan det er, du kommer ind i en tråd og aner intet men antager med det samme at DE har ret... 

Hvordan tror du ikke det er for mig at de får alle til at tro på det pis der.... 

Redigeret af Frk.hot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja men vi kan jo ikke tro andet. Når du ikke vil vise et billede , så er der vel noget at skjule , vi mænd vil ikke drives gæk med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Hun vil ikke , så pas på Gutter  3 annoncer nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo mere du skriger og puster dig op jo mere ophidser du flokken og jo mere utroværdig bliver du.

Jeg er fuldstændig ligeglad med om du køre gæk med mændene men syntes du burde nedtone din hysteri . Jeg kender flere af mændene i tråden som søde mænd der overholder deres aftaler og behandler en med respekt og har sgu aldrig taget dem i at lyve om mig så hvorfor skulle de køre hets på dig hvis ikke der er noget om snakken..?

Tror ikke denne tråd får gang i søster solidaritet.

Desværre 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Frodige Ida skrev, for 50 minutter siden:

Jo mere du skriger og puster dig op jo mere ophidser du flokken og jo mere utroværdig bliver du.

Jeg er fuldstændig ligeglad med om du køre gæk med mændene men syntes du burde nedtone din hysteri . Jeg kender flere af mændene i tråden som søde mænd der overholder deres aftaler og behandler en med respekt og har sgu aldrig taget dem i at lyve om mig så hvorfor skulle de køre hets på dig hvis ikke der er noget om snakken..?

Tror ikke denne tråd får gang i søster solidaritet.

Desværre 

Du har så evigt ret ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

der blev så stille, kunne ellers nok være hun kan blive tosset, nogen der ved om hun har gang i noget nyt tiltag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har hun så oprettet endnu en annonce med endnu et nyt navn det er på grænsen til det tåbelige nu 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

jep hun må være desperat efter penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist skældt nok ud i denne tråd. Mon ikke denne diskussion bør lukkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...