Hop til indhold
Mildur

Handlede kvinder

Recommended Posts

Jeg er ikke så meget i tvivl når jeg ser GP´er som er "frivilligt" i branchen fordi de synes det er et godt erhverv. For dem. Eller som ihvertfald ikke er mere presset end vi alle gennemsnitligt er som lønmodtagere, der skal have brød på bordet.

Nogle af de gæve tøser som af og til kommer med indspark her så siden er vel meget gode eksempler.

Men hvilke kendetegn er der på at der er tale om handlede kvinder? Jeg synes det er noget modbydeligt noget med handlede kvinder, og vil ikke bidrage til kredsløbet som kunde.

Kan man se det i annoncen?

Kan man se det ved besøget hos pigen?

Nogen piger skifter meget ofte arbejdsplads, er det et tegn?

Nogen arbejder 24/7?

Er der nogen som har gode erfaringer de vil dele ud af?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at svare på. Jeg kigger for det meste efter danske piger, der er sandsynligheden størst for at de er der af lyst. Hvis man kigger på udenlandske kvinder tror jeg man skal gå efter dem hvor prisniveauet omtrent matcher de danske piger. 

Det er ikke noget jeg ved med sikkerhed, det er bare sådan en fornemmelse jeg har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Tristan skrev, for 6 timer siden:

Hvis pigen har en telefonpasser er det måske en indikation. 

Telefonpasser - som i klinikker med danske piger ;-)  Hvis definitionen på handlede piger = rufferi, så er der utvivlsomt rigtigt mange "handlede piger" danske såvel som udenlandske. Det er så ikke definitionen på handlede piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sniper123 skrev, for 8 minutter siden:

Telefonpasser - som i klinikker med danske piger ;-)  Hvis definitionen på handlede piger = rufferi, så er der utvivlsomt rigtigt mange "handlede piger" danske såvel som udenlandske. Det er så ikke definitionen på handlede piger.

Jeg tror du misforstår mig. Jeg mener, at det at pigen ikke selv tager telefonen kan være en indikation. Man skal selvfølgelig også tage andre ting med i overvejelserne. 

Og nej jeg snakker ikke om danske piger, der arbejder på klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at det ikke er nogen enkeltstående faktor som afslører om det er en handlet pige. Men summen af de samlede mistanker. Fx kan lav pris jo godt hænge sammen med lokale konkurrenceforhold, om man er nyetableret og ukendt mv. Og arbejde 24/7 kan indikere at man yder ekstra i en periode. For så at holde helt fri i andre perioder. Det hele med tryk på "kan". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 30/5/2016 at 11:24:

24/7 vagter er nok et meget godt hint om at der er noget galt.

Jeps, enig. Selvom det selvfølgelig ikke er et entydigt tegn. 

 

Jeg fravælger selv personligt altid 24/7 steder. Jeg ville ikke selv ønske at være alle døgnets timer på mit arbejde og ønsker det heller ikke for andre. 

Heldigvis lader 24/7 klinikker også til at være på vej ud her på Århus-egnen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en sikkerheds skyld fravælger jeg alle piger, som kommer fra eksotiske himmelstrøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...