Hop til indhold

Sommerferie planer ?

Featured Replies

Skrevet

Vejleådal, høre du noget der lyder som en tunet plæneklipper, så træd lige ind til siden ;) 

Skrevet
  • Author
DETH skrev, for 8 timer siden:

Vejleådal, høre du noget der lyder som en tunet plæneklipper, så træd lige ind til siden ;) 

Nå, hvilken dag går du amok? :D 

Skrevet
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Nå, hvilken dag går du amok? :D 

Søndag d12, hvis jeg når at bliver færdige med at skrue nye stumper på :) 

Skrevet
DETH skrev, for 6 timer siden:

Søndag d12, hvis jeg når at bliver færdige med at skrue nye stumper på :) 

Bliver dette det færdige resultat ? ? ? ;)

31.05.sj.deth.01.jpg

Skrevet

Jeg har planer om at leje en lade langt ude på landet, fylde den med hø, og så ellers invitere StudineMILF på besøg i 14 dage..

Sikke en sommerferie det ville blive! :)

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har planer om at leje en lade langt ude på landet, fylde den med hø, og så ellers invitere StudineMILF på besøg i 14 dage..

Håber det er ok Vanderbilt, at jeg lige kommenterer på dette, det er til dit eget bedste, sørg for at have brandslukningsudstyrer i orden:-), så høet ikke selvantender, for jeg tror og skriver tror at StudineMILF er meget HOT. God ferie:-D

Skrevet

Ha ha! Tak for rådet! Det havde jeg ikke lige tænkt på! Så har jeg også en mulighed for at lege brandmand! :)

Redigeret af Vanderbilt

Skrevet

Tager til Spanien på søndag - kort ferie (5 dage), total afslapning... ingen pligter kun hygge med min efternøler. Ingen mænd og ingen sex. Skal restituere og samle appetit ;-)

Skrevet
an2n skrev, for 4 timer siden:

Bliver dette det færdige resultat ? ? ? ;)

31.05.sj.deth.01.jpg

Ja den passer såååå fint ved siden af den her image.jpeg

Skrevet
GFE MILF skrev, for 2 timer siden:

Tager til Spanien på søndag - kort ferie (5 dage), total afslapning... ingen pligter kun hygge med min efternøler. Ingen mænd og ingen sex. Skal restituere og samle appetit ;-)

God ferie GFE MILF, til jer begge:-)

Skrevet

Tæller for tiden finanserne, for som det ser ud lige nu, så står der USA og/eller Thailand på sommerplanen. Har gennem de seneste år holdt ferie sammen med en masse andre fodbold tosser, hvor vi har fulgt West Hams pre-season. Sidste år var det New Zealand og Tyskland, forrige år Irland, England  og Tyskland. For 3 år siden var vi bl.a. en tur i København, hvor vi indtog Parken, hvor billedet er fra.

image.jpeg

Skrevet
  • Author
Vanderbilt skrev, for 12 timer siden:

Haha :D sådan nogle glædes pige besøgs planer har jeg også, sådan  overordnet :P 

Skrevet
RarFyr skrev, for 17 timer siden:

Håber det er ok Vanderbilt, at jeg lige kommenterer på dette, det er til dit eget bedste, sørg for at have brandslukningsudstyrer i orden:-), så høet ikke selvantender, for jeg tror og skriver tror at StudineMILF er meget HOT. God ferie:-D

haha RarFyr så det tror du ? :-P

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 17 timer siden:

Sæt fantasien igang min kære Vanderbilt. Jeg skal sørge for at spise sundt og træne indtil om 2 md. Så er jeg nemlig lækker og klar. :P

Skrevet
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Sæt fantasien igang min kære Vanderbilt. Jeg skal sørge for at spise sundt og træne indtil om 2 md. Så er jeg nemlig lækker og klar. :P

Glæder mig til at se resultatet af anstrengelserne.. ;)

Fantasien arbejder allerede på højtryk.. 

RolI_In_the_Hay001.jpg

Skrevet
Vanderbilt skrev, den 30. maj 2016 at 21:41:

Ha ha! Tak for rådet! Det havde jeg ikke lige tænkt på! Så har jeg også en mulighed for at lege brandmand! :)

Jeg elsker mænd i uniform så dejligt :-P

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 12 timer siden:

Glæder mig til at se resultatet af anstrengelserne.. ;)

Fantasien arbejder allerede på højtryk.. 

RolI_In_the_Hay001.jpg

Der ser godt nok trangt ud i den der balle ;-)

Skrevet
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Der ser godt nok trangt ud i den der balle ;-)

Jo trangere, jo bedre... ;)

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 1 time siden:

Jo trangere, jo bedre... ;)

Det kan jeg garantere dig :P

Skrevet
Cagetheelephant skrev, 1 time siden:

Der skal være trangt mellem baller :-D

Hø hø hø.. ;)

Skrevet
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg garantere dig :P

Åh, din lille frækkert.. :x:x:x:x:x

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 2 timer siden:

Åh, din lille frækkert.. :x:x:x:x:x

Du sku bare vide :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.