Hop til indhold

Mr-før og Mr-efter

Featured Replies

Skrevet

Åh, din bisse. Nu 'ser' jeg frække billeder. En lade en varm sommerdag, åbne ladeporte, solskin, store halmballer, strøelse på slidt gulv, et tæppe bredt ud - dig liggende på ryggen SÅ klar til en 'bedækning' - varmt, svedigt og frækt... uhmmmmm - du bad næsten selv om det! ;-)

• Svar 54
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Yay.. Nu det tomt igen og alt virker.. Hehe..   Jeg forstår ikke den her træng som de fleste hunkønsvæsner til at nedgøre andre kvinder.. Jeg synes ikke man bliver hverken mere eller mindre

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Før helt klart.. Jeg er ikke til de vildt trimmede.. 

• StudineMILF
    StudineMILF

Jeg siger også før. Tænder ikke på alt for trænede mænd men derimod en dejlig rar en af slagsen 

Postede billeder

Skrevet
GFE MILF skrev, for 26 minutter siden:

Åh, din bisse. Nu 'ser' jeg frække billeder. En lade en varm sommerdag, åbne ladeporte, solskin, store halmballer, strøelse på slidt gulv, et tæppe bredt ud - dig liggende på ryggen SÅ klar til en 'bedækning' - varmt, svedigt og frækt... uhmmmmm - du bad næsten selv om det! ;-)

Oh, jeg holder snart ikke til mere, søde..

Synes pludselig jeg fik det MEGET varmt.. Det MÅ være 'høfeber', og den eneste kendte kur er vist et stykke med StudineMILF snarest muligt! 

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 14 minutter siden:

Oh, jeg holder snart ikke til mere, søde..

Synes pludselig jeg fik det MEGET varmt.. Det MÅ være 'høfeber', og den eneste kendte kur er vist et stykke med StudineMILF snarest muligt! 

Det sker nok ikke alligevel. Kursen bliver nok ikke Jylland alligevel :-(

Skrevet
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Det sker nok ikke alligevel. Kursen bliver nok ikke Jylland alligevel :-(

Nooooooo! :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.