Rejsenetværk 9744 Skrevet 27. Maj, 2016 Hej venner Louie De Palma og Rejsenetværk er i Hamborg i dagene torsdag den 2/6 til og med søndag den 5/6. Vi har en lejlighed med plads til en til, en overnatning eller flere overnatninger mens vi er i byen. Vi beregner os blot 1/3 del af prisen for lejligheden pr overnatning. Hvordan/hvornår du kommer til og fra Hamborg, hvorfra i landet, det sørger du selv for. Vi har særlig fokus på nøgen dag på FKK Harmony fredag. Udover FKK klubber, og andre steder af samme karakter, der gør vi opmærksom på at vores tid vil gå med så meget andet også. Send en pm hvis du er interesseret. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 27. Maj, 2016 Vil være at finde i tyskland den weekend - men har ikke besluttet ,hvor - måske vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 27. Maj, 2016 Hej Viking Med den oplysning, kan jeg oplyse om at vi vil sætte pris på et lift, hvis du alligevel har 2 sæder fri, og er på vej til Harmony fredag den 3/6. Vi betaler selvfølgelig for sædet, og det kan have vores interesse, selvom om det kun er den ene vej til Harmony, vi kan få et lift til. Vi er alligevel i færd med at finde ud af hvordan vi kan komme til og fra Harmony, hverken uden egen eller lejebil. Pt ser det ud til at blive en kombination af regionaltog, bus og taxi. Det var oprindeligt slet ikke meningen at vi ville til Harmony, men vi har ændret fokus, som vi har kunnet følge med i omtalen af de øvrige alternativer til FKK Harmony, og den megen ros af FKK nøgen dagene på Harmony om fredagen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 28. Maj, 2016 Hvorfor venter I ikke til den 4/6 der starter Deres Barbacue arrangement med grill mester på terrassen, Det plejer at være rigtigt hyggeligt, at sidde på terrassen med de skønne piger. Selvom de reklamerer med at fredag er FKK dag, ja så er det min oplevelse at mange piger stadigvæk er let og frække påklædte også om fredagen. Jeg planlægger selv at komme på lørdag, omkring kl. 16. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 28. Maj, 2016 (edited) reknas skrev, for 2 timer siden: så er det min oplevelse at mange piger stadigvæk er let og frække påklædte også om fredagen. Som regel er de dog "oben und unten ohne", så du hurtigt kan udvælge pigerne med de flotteste ungpigebryster og se hvem der har nogle frække skamlæber Redigeret 28. Maj, 2016 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 28. Maj, 2016 Ja det er jo en pointe du der har, syntes nu sjældent de skjuler ret meget de andre dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 29. Maj, 2016 Nu ligger det helt fast at vi kommer på Harmony fredag den 3/6, og jeg håber at pigerne er helt nøgne, i alt fald de fleste Får se om vi træffer nogle fra Eroguide, har klubben udviklet sig til lidt af en dansker klub? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 29. Maj, 2016 reknas skrev, for 17 timer siden: Hvorfor venter I ikke til den 4/6 der starter Deres Barbacue arrangement med grill mester på terrassen, Det plejer at være rigtigt hyggeligt, at sidde på terrassen med de skønne piger. Selvom de reklamerer med at fredag er FKK dag, ja så er det min oplevelse at mange piger stadigvæk er let og frække påklædte også om fredagen. Jeg planlægger selv at komme på lørdag, omkring kl. 16. Om fredagen er pigerne som minium delvis nøgne. Og som Jernsvinet skriver kan man se deres bryster og missen. Nogle piger har så en eller anden form for tøj på, som stadig tillader at der er frit udsyn til herlighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebsen80 62 Skrevet 29. Maj, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 12 timer siden: Nu ligger det helt fast at vi kommer på Harmony fredag den 3/6, og jeg håber at pigerne er helt nøgne, i alt fald de fleste Får se om vi træffer nogle fra Eroguide, har klubben udviklet sig til lidt af en dansker klub? Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg havde egentlig planer om at besøge flensborg fredag aften... men der er jo ikke mere end et par timers kørsel fra flensborg til hamborg.... hvor mange i dansker klubben køre til hamborg om fredagen og på hvilket tidspunkt er I at finde i klubben... mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 29. Maj, 2016 Kan oplyse at jeg er der onsdag d. 1 juni. Skal nok varme pigerne godt op så de er klar til det store dansker ryk ind på fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 29. Maj, 2016 Efter et besøg på harmony i fredags, kan jeg nævne at jeg har fået en ny favorit, Elena 28 år. Slank. Snaksagelig pige. Kommet fra mainhattan. har prøvet en del efterhånden, og nok den ypperste oplevelse, med en gp. Hun kunne et eller andet, med olie og hj, der gav mig hvad føltes som en orgasme, på flere minutter, første gang jeg var ovenpå med hende. prøve en ekstra tur inden vi tog hjem, for at være sikker på at det vær på utroligt højt niveau. anden gang også super fantastisk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Maj, 2016 God tur til Rejse og Louie, håber vejret er med jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 30. Maj, 2016 Vil også være på Harmony fredag - det bliver ren dansker rally Vi ses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 30. Maj, 2016 Hej Krebsen Louie og jeg forventer at ankomme Harmony ved 16 tiden, med det offentlige fra Hamborg. Det vil være fint, hvis dem der godt vil skrive hvornår de forventer at ankomme Harmony fredag den 3/6, de også gør det. Måske det også mod forventning, både kan betyde kørelejlighed for nogle, og et tilskud til turen for nogle der havde regnet med at køre alene. At Krebsen ligefrem overveje at ændre sin plan, fra en tur til Flensborg til en tur til Hamborg, kan måske åbne for noget samkørsel, som ingen lige havde regnet med? Altså forudsat at man vil have andre med i bilen, vil man ikke det kører man selvfølgelig bare solo. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 30. Maj, 2016 Jeg er frisk på fredag hvis nogle fra Jylland giver et lift mod betaling, jeg kommer naturligvis der hen hvor du befinder dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 3. Juni, 2016 Hejsa Så har Louie De Palma, Rejsenetværk og VikingeKongen været på Harmony sammen, fredag den 3/6, og vi har haft en rigtig god dag. Der var ikke meget FKK splitternøgen dag over dagen, sådan som de annoncerede, de fleste piger havde et håndklæde om livet. Om end des senere, des flere smed håndklædet. Vi mødte ikke flere danskere, ikke at vi ved af, men der holdt en dansk bil på parkeringspladsen da vi kørte fra klubben En anmeldelse følger i løbet af næste uge. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 7. Juni, 2016 Hej alle Så blev det tid for anmeldesen af turen med Rejsenetværk og Loui De Palma. Kørte med stor forventning mod harmony, hvor det var aftalt at de 2 ville være. Blev vel modtaget af mutter og fik styr på bad og købte mig en alkoholfri øl og gik i gang med at sondere rundt og lede efter mine 2 rejsefæller....Note til mig selv: Få en beskrivelse af dem du skal møde ..kogte rundt og lyttede efter danskere, men der var kun tyskere. Så ret hurtigt en langhåret pige med store bryster og som boobfan fik jeg hun så min interesse. På vej ind fra haven opsøgte hun mig, og blev straks flirtende og pågående - ingen tvivl om at hun havde spottet jeg var ny hehe Vi sad kort i den hvide sofa, men kunne ikke modstå at gå på rum, og fik et okay blowjob, og ridt , men igen havde jeg lavet en fodfejl - havde taget 80 euro med derop, og afregnede - Vidste sgu ikke at man går ned bagefter og afregner - Note 2 Vicky er en fræk fanden som spiller på det - Efterfølgende sendte hun kys og greb ud efter pikken, når vi gik forbi hinanden, og stod da også igen ved vinduet og sendte kys efterfølgende. Endelig overhørte jeg dansk sprog og fandt mine kumpagner og herligt at finde dem og det blev nu også efterfølgende lidt mere afslappet at være der. vi snakkede og faldt godt i spænd. Oppe ved baren blev der udvekslet blikke med en blond lidt ældre pige - Romy - Vi faldt straks i god snak, og hun er virkelig bare et helt naturligt menneske, købte hende en drink og hun spurgte ind til rum - Var ikke klar og sagde senere og hun havde den virkelige fede måde at tage afvisningen på, og vi aftalte at når jeg smilede og blinkede til hende så var det tid - efter en times tid fik hun blikket , og det endte i en fantastisk session hvor vi grinede og kneppede som gale - Hun giver et konge BJ går dybt og bolle slik. Men det bedste var hendes humør...es ist so geil ond viel spass, blev hun ved med at sige - Da jeg kom, sagde hun der er stadig tid tilbage, og vi lå bare og krammede og kyssede - Total fed oplevelse! virkelig GFE, lidt gammel ja, men PÅ og man føler sig virkelig mandig og " god nok" i hendes selsakb. Brugte resten af tiden med mine nye venner og trætheden begyndte at sætte ind - Stemningen i klubben døde helt ud, og man kunne tydeligt se at pigerne kedede sig - Mory kom forbi og spurgte om vi skulle tage en ny tur, men takkede nej....selv piller hjælper ikke mod en træt Viking....Men hun er en jeg skal prøve igen Blev enig med Rejsenetværk og Loui om at køre mod vores lejlighed...ankom og vi brugte et par timer indtil 03.00 til hyggesnak, en pils....hamre hyggeligt Dagen efter tog vi til Rathaus im Berlin - brugte dagen på alt muligt andet end kvinder og dejligt at kombinere en sådan tur med lidt andet, således det bliver en total oplevelse Havde lavet en aftale med en GP i Hamburg om aften, og efter endt ridt, mødtes vi til middag på en god restaurant, og efter at have fundet bilen igen som var parkeret af helvede til langt væk kom vi tilbage til lejligheden - Vikingen opfordrede til en lille godnat ting, og vi fandt en fin beværtning, fik et par øl og god snak Afsluttede aftenen igen med at tale til kl. 0300 med Loui og kørte dagen efter nordpå efter en fed miniferie Alt i alt er det ultimativt bedre at være sammen med brødre - Man lærer af sine fejl - kan få gode råd, og det bare at have det sociale samvær er guld værd - Man kan sige at vi er "partners in crime", men derfor er der absolut grobund for venskaber, når man vælger rejsefæller. Jeg er ikke færdig med Harmony...vil derned på lørdag - Vil tage en hel dag - med massage, og tror sgu både Vicky og Romy liiiige skal prøves igen Er man nybegynder vil jeg klart anbefale Harmony, men mon ikke snart Vikingekongen skal sætte sejl mod større klubber og udvalg..... Mine varmeste tanker og tak til mine 2 rejsefæller som tog virkelig godt imod mig og gjorde debutten til en succes - Jeg vil anbefale at vi alle prøver at koordinere besøgene, hvorend vi vælger - mange hilsener Vikingekongen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 7. Juni, 2016 Tak i lige måde VikingeKonge Det var en udsøgt fornøjelse at være på tur sammen med dig, forhåbentlig bliver det ikke sidste gang, og gør det finder du nok sammen med nogle af de øvrige gæve jyder på nye eventyr. Jeg er selv i gang med kladden til en anmeldelse, som kommer til at vente til en aften hvor Louie kommer forbi. Han har tager nogle fede billeder, der skal med i min beretning. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 7. Juni, 2016 Prøv Nicole og Helena, det er super lækre søde piger, nyd den lækre buffet, husk der er gratis øl.... God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 8. Juni, 2016 Vikingekongen skrev, for 22 timer siden: Hej alle Så blev det tid for anmeldesen af turen med Rejsenetværk og Loui De Palma. Kørte med stor forventning mod harmony, hvor det var aftalt at de 2 ville være. Blev vel modtaget af mutter og fik styr på bad og købte mig en alkoholfri øl og gik i gang med at sondere rundt og lede efter mine 2 rejsefæller....Note til mig selv: Få en beskrivelse af dem du skal møde ..kogte rundt og lyttede efter danskere, men der var kun tyskere. Så ret hurtigt en langhåret pige med store bryster og som boobfan fik jeg hun så min interesse. På vej ind fra haven opsøgte hun mig, og blev straks flirtende og pågående - ingen tvivl om at hun havde spottet jeg var ny hehe Vi sad kort i den hvide sofa, men kunne ikke modstå at gå på rum, og fik et okay blowjob, og ridt , men igen havde jeg lavet en fodfejl - havde taget 80 euro med derop, og afregnede - Vidste sgu ikke at man går ned bagefter og afregner - Note 2 Vicky er en fræk fanden som spiller på det - Efterfølgende sendte hun kys og greb ud efter pikken, når vi gik forbi hinanden, og stod da også igen ved vinduet og sendte kys efterfølgende. Endelig overhørte jeg dansk sprog og fandt mine kumpagner og herligt at finde dem og det blev nu også efterfølgende lidt mere afslappet at være der. vi snakkede og faldt godt i spænd. Oppe ved baren blev der udvekslet blikke med en blond lidt ældre pige - Romy - Vi faldt straks i god snak, og hun er virkelig bare et helt naturligt menneske, købte hende en drink og hun spurgte ind til rum - Var ikke klar og sagde senere og hun havde den virkelige fede måde at tage afvisningen på, og vi aftalte at når jeg smilede og blinkede til hende så var det tid - efter en times tid fik hun blikket , og det endte i en fantastisk session hvor vi grinede og kneppede som gale - Hun giver et konge BJ går dybt og bolle slik. Men det bedste var hendes humør...es ist so geil ond viel spass, blev hun ved med at sige - Da jeg kom, sagde hun der er stadig tid tilbage, og vi lå bare og krammede og kyssede - Total fed oplevelse! virkelig GFE, lidt gammel ja, men PÅ og man føler sig virkelig mandig og " god nok" i hendes selsakb. Brugte resten af tiden med mine nye venner og trætheden begyndte at sætte ind - Stemningen i klubben døde helt ud, og man kunne tydeligt se at pigerne kedede sig - Mory kom forbi og spurgte om vi skulle tage en ny tur, men takkede nej....selv piller hjælper ikke mod en træt Viking....Men hun er en jeg skal prøve igen Blev enig med Rejsenetværk og Loui om at køre mod vores lejlighed...ankom og vi brugte et par timer indtil 03.00 til hyggesnak, en pils....hamre hyggeligt Dagen efter tog vi til Rathaus im Berlin - brugte dagen på alt muligt andet end kvinder og dejligt at kombinere en sådan tur med lidt andet, således det bliver en total oplevelse Havde lavet en aftale med en GP i Hamburg om aften, og efter endt ridt, mødtes vi til middag på en god restaurant, og efter at have fundet bilen igen som var parkeret af helvede til langt væk kom vi tilbage til lejligheden - Vikingen opfordrede til en lille godnat ting, og vi fandt en fin beværtning, fik et par øl og god snak Afsluttede aftenen igen med at tale til kl. 0300 med Loui og kørte dagen efter nordpå efter en fed miniferie Alt i alt er det ultimativt bedre at være sammen med brødre - Man lærer af sine fejl - kan få gode råd, og det bare at have det sociale samvær er guld værd - Man kan sige at vi er "partners in crime", men derfor er der absolut grobund for venskaber, når man vælger rejsefæller. Jeg er ikke færdig med Harmony...vil derned på lørdag - Vil tage en hel dag - med massage, og tror sgu både Vicky og Romy liiiige skal prøves igen Er man nybegynder vil jeg klart anbefale Harmony, men mon ikke snart Vikingekongen skal sætte sejl mod større klubber og udvalg..... Mine varmeste tanker og tak til mine 2 rejsefæller som tog virkelig godt imod mig og gjorde debutten til en succes - Jeg vil anbefale at vi alle prøver at koordinere besøgene, hvorend vi vælger - mange hilsener Vikingekongen Admin - denne hører vist mere til under anmeldelser - kunne du flytte den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg