Hop til indhold
Rejsenetværk

Pige oversigten tilbage på Harmony

Recommended Posts

Ps
Er der nogle der vil spørge i receptionen, om de må vise dem mit indlæg, og oversætte det til tysk eller engelsk for dem?
Hvis ikke - er det selvfølgelig helt ok.
 
Må hellere oprette denne tråd for sig, for ikke at få skæld ud på pm.
Der har været nogle afstikkere i tråde om FKK Harmony, hvor jeg selv syndede.
 
Om der er fri wifi på Harmony, hvilket jeg er blevet informeret om at der ikke er.
 
Det har også været en kilde til frustration hver gang Harmony tager oversigten over piger af sitet, og jeg forstår at man står lidt sammen om at gøre Harmony opmærksom på, at deres danske stamgæster synes det er en dårlig ide.
 
Nu ser jeg at pige oversigten, pt igen er oprettet på sitet  :)
 
Im Saunaclub Harmony geht`s heiß her:
FKK Girls ab 18 Jahren
http://www.saunaclub-harmony.com/girls/ 
 
Mon ikke den er ret ufuldstændig?
 
Jeg får mere og mere indtrykket af at Klubberne i Hamborg, FKK Atmos, Babylon og Romeo er i tilbagegang?
 
Mens Harmony samler op på de gæster de øvrige mister, og tilsyneladende pt har fremgang?
 
I den situation er Harmony beliggende nærmest det værst tænkelige sted, for alle der ikke er i bil, og som har base i Hamborg under opholdet.
 
Jeg har prøvet at finde ud af det med offentlig transport - super øv :(
 
FKK Harmony
Ramelsloher Allee 120
D-21220 Seevetal
Öffnungszeiten
Donnerstag bis Samstag
Von 13:00 bis 04:00 Uhr
Sonntag bis Mittwoch
Von 11:00 bis 01:00 Uhr
http://www.saunaclub-harmony.com/

FKK Harmony
Jeg får/ fik ingen priser på mine søgninger på Bahn.de, men jeg vil tro at billetten koste 10 - 12 euro, hver vej?
( Bemærk sidst i dette indlæg at jeg på Hvv.de fik priser på 3,20 euro på de søgninger som Bahn.de ikke havde priser på.
Så jeg er forvirret, fordi jeg på søgninger har fået dyrere priser, på den kortere tur til Bergedorf Bahnhof )
 
Prisen for bussen mod Harmony er 3, 20 euro.

Taxi fra Harmony til Meckelfeld Bf koster 27 euro

Mit gæt er at det til sammen for 2 vil koste ca 75 euro tur retur til FKK Harmony = 558 kr
For hver af  2 personer 274 kr ( Måske bliver det 5 - 10 euro billigere )

Jeg har ikke undersøgt om vi kan komme med bussen sent aften til Meckelfeld, ude på landet.
Det er for risikabelt og vi gider nok heller ikke gå 1,7 km efter bussen på det tidspunkt

Kilde Bahn.de
https://www.bahn.de/p/view/index.shtml
Fra HBF
Hamburg Hbf ab 14:34 Gleis 14  ME 81623  metronom Richtung: Lüneburg 
Meckelfeld  an gleis 2 14:49

Hjem

Taxi fra FKK Harmony
Taxi-Rechner.de
http://www.taxi-rechner.de/

Fra Fkk Harmomy til Meckelfeld Bf

Details der Taxifahrt

Entfernung:
13,6 Kilometer

Fahrzeit:
18 Minuten
Pris 27 euro = 200 kr

Afgang
Meckelfeld  00:02 
Ankomst
Hamburg Hbf  00:18
 
Samtidig har FKK Atmos en hente og bringe service til 10 euro pr tur hver vej, selvom om man kan tage en taxi for ca det dobbelte.
 
På Harmony er de jo vandt til at se en masse jyder komme i egen bil, og har måske ikke indtrykket af der består et behov for et tilbud, som det Atmos har.
 
Mon ikke de kunne trække flere turister fra Hamborg til Harmony, hvis de havde et tilbud om samkørsel til og fra Harmony til en gunstig pris.
 
Muligvis fejlagtigt, men jeg har på fornemmelsen at danske gæster måske ikke fylder så meget i antal, men at de relativt betragtet muligvis gør det på omsætningen?
 
Som jeg ser det, der bør der bestå et potentiale i at trække flere turister til, der kommer med tog eller fly til Hamborg, hvis blot det er nemt og billigt at komme til og fra klubben, hvilket det desværre ikke er for 1 single turist, eller 2 sammen, der ikke er i egen bil.
 
FKK Harmony
Ramelsloher Allee 120
D-21220 Seevetal
Öffnungszeiten
Donnerstag bis Samstag
Von 13:00 bis 04:00 Uhr
Sonntag bis Mittwoch
Von 11:00 bis 01:00 Uhr
http://www.saunaclub-harmony.com/
 
Atmos tilbud om at gæsterne kan blive hentet og bragt for en billig penge, er nok det der bedst kan reducere tabet af gæster til FKK Harmony.
Mens Harmony måske kunne trække endnu flere gæster, hvis de kunne bliver kørt til og fra billigt?
 
Måske blot til og fra Meckelfeld bahnhof
 
Søgning på:
Gav en pris på 3, 20 euro hver vej fra Hamburg Haupbahnhof til Meckelfeld bahnhof med regional tog,
Udrejse ca kl 14, hjem enten kl 22 20 eller kl 00 24
Rejsetid uden skift ca 15 - 20 minutter.
Så det er afgjort det sidste stykke til og fra Harmony uden bil, der er problemet.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet at leje en bil, der er da ingen der gider rasle rundt i tog og bus om natten, når man skal tilbage til Hamborg igen, jeg tog en Taxa fra mit Hotel i centrum, aftalte en pris på 60 euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taxi til og fra FKK Harmony
Taxi-Rechner.de
http://www.taxi-rechner.de/
 
Hamburg Haupbahnhof til FKK Harmony
 
Details der Taxifahrt
 
Entfernung:
29,7 Kilometer
 
Fahrzeit:
25 Minuten
 
Pris 56,90 euro = 423 kr
 
Tur retur gange 2 = 846 kr
 
Reknas var det en enkeltvejs tur til 60 euro, eller havde du aftalt en tur retur pris til 60 euro?
 
Ja en lejebil kan udgøre et godt alternativ, men forudsætter at vi er flere på tur, hvor en eller flere har kørekort.
 
Vi er 2 der har denne mulighed under overvejelse, under et ophold i Hamborg, indenfor den nærmeste fremtid.
 
Men det er da tankevækkende at FKK Atmos har en billig kørselsordning, på trods af at det er muligt at tage S bahn til Hamburg Harburg station, og videre med bus
til FKK Atmos.
Samt at det koster 33 euro hver vej fra Hamborg Hbf til og fra FKK Atmos.
 
Det er godt nok længe siden jeg selv har taget en taxi til Atmos, den gang kostede det 20 euro hver vej.
 
Men ok Harmony skal vel enten tro på at der består et behov, der ikke bliver udnyttet, eller at de kan skabe et behov, ved at gøre klubben nemmere og billigere tilgængelig,
til og fra Hamborg.
 
Det er tankevækkende at Atmos mener at det kan betale sig for dem, hvis Harmony måtte mene at det er uinteressant for dem.
 
FKK Babylon ligger så centralt og er så tilgængelig med offentlig transport, at de ikke har brug for kørsels tilbud.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt, at Atmos' kørselsservice ikke er stabil, og at man kan komme til at vente længe.

Jeg forstår ikke, hvorfor I ikke bare lejer en bil til 400-500 kr.? 

I er oven i løbet to til at betale den!

Med mindre det giver dig et særligt kick at gennemtrawle alle de rejseplaner og hjemmesider, der handler om kørsel (for bagefter at viderebringe dem her) så LEJ DA EN BIL !

Venligst

French

PS: Ret uhensigtsmæssig overskrift til et meget langt indlæg om transport.

PSS: Er der noget, man er utilfreds ned på Harmony, hjælper det som regel altid at tage en venlig snak med de ansatte i receptionen. Fx ser pige-oversigten ud til at være på vej tilbage :-) 

Så rejse: Tag en snak med dem, når du dukker op på H om en uge.

Det er ikke alt, der kan løses med meget lange tekster på EG. Face2face er ofte langt bedre.

PSSS: Jeg vil ikke kalde H en danskerklub. Det er ikke hver gang, jeg møder andre danskere, og jeg et der som regel i omkring 10 timer, når jeg er der. Og jeg scanner altid parkeringspladsen for danske plader, og det er sjældent jeg ser nogen.

Dansker-antallet er under 5 procent, måske endda kun 1-2 procent. Men jeg har kun været på H søndag-torsdag. Måske der derfor er mange danskere i weekenden, som ikke er med i min vurdering.

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Harmony har eller har haft en bil med firmalogo på. Og i den kunne man blive hentet og bragt. Både som gæst og som arbejdende pige i klubben. Det er dog længe siden jeg har set bilen holde på Harmony, så den er der nok ikke mere. Og sikkert fordi der ikke var nok der brugte den. 

 

Rejse har du undersøgt hvad det vil koste med uber i stedet for taxi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var egentlig for at gøre opmærksom på at pige oversigten nu var kommet på, og ja så endte det med at handle mere om udfordringerne i at komme til og fra Harmony uden bil.

Men om ikke andet så kan læserne se hvordan det kan lade sig gøre, uden selv at skulle udforske rejseplanen fra grunden sådan som jeg har gjort.

Hvorom alting er, vi kommer på Harmony, og jeg har oprettet en tråd herom.

Nu er pigelisten så taget af igen.

Mon ikke vi desværre må formode at lige så meget vi ønsker os pigelisten, lige så lidt ønsker pigerne sig den muligvis?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigelisten er skam ikke taget af, den er blot kun aktiv i klubbens åbningstid.

Tidligere var der en komplet liste med alle pigerne der er tilknyttet klubben, også nogle der ikke har været der meget længe. Dem der var tilstede var markeret med grønt og dem der havde fri med rødt.

I den nye version af listen er det kun de grønne der er synlige, altså piger der tilstede i klubben her og nu.

Derfor er listen tom udenfor åbningstiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både de ansatte i receptionen, pigerne og herrerne ønsker listen tilbage. Det er vi også nogle stykker, der venligst har påpeget, og det har tilsynekadende også haft sin virkning.

Pigelisten var på i går aftes, og viste de piger, der var Anwesend.

Sådan var det også i forgårs.

Derfor kan du ikke se nogen piger her om morgenen, da H først åbner kl 11 i dag, og pigerne derfor ikke er mødt ind :-), og ingen piger derfor er Anwesend.

Siden viser ikke pt. - og måske ikke længere - en bruttoliste over piger.

Den liste var også ofte forældet, forstået på den måde, at den viste piger, der ikke havde været på arbejde i klubben i meget lang tid.

Anwesend-listen er til gengæld særdeles brugbar, da den viser de piger, der er mødt på arbejde.

Hvis du studerer listen sidst på eftermiddagen (hvor hold 2 er mødt ind) i nogle dage op til dit besøg, får du er godt indtryk af, hvilke piger der kommer de efterfølgende dage, da mange piger er der mindst fem dage - og nogle også seks og syv - af ugens syv dage.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, ja det er pænt forvirrende indtil at man får forklaret hvordan pigelisten fungerer.

Men mærkeligt at de ikke simpelthen har en ugekalender, eller en der rækker de dage frem, som de regner med vil holde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...