Hop til indhold
North

Anmeldelse GFE Milf

Recommended Posts

Har i længere tid mest fulgt med på sidelinjen, men havde efterhånden samlet mig mod til min debut. 


Var overbevist om at min oplevelse skulle være med en semi-professionel, da jeg tænder på samspillet mellem 2 personer, og min vurdering var at sandsynligheden for at opnå dette ville være størst med en ikke-professionel GP. 


Jeg blev fanget af GFE Milfs annonce, hvor hun søgte efter selskab i "ikke under en time", lige min smag. 



Vi skrev lidt sammen, og på skrift var der kemi med det samme. Vi aftalte at mødes "om ca 3 uger". Skriverierne fortsætte dog, og tror vi begge indså, at vi ikke kunne vente til aftalt tidspunkt, så vi fik en anden aftale på plads. Desværre kunne vi først mødes sent den dag/aften, så aftalen blev lavet om til "besøg med overnatning" på mit hotel.


På dagen blev min aften aftale på arbejde, heldigvis aflyst, og besked sendt afsted til Milfen om at aftalen kunne rykkes frem. 


GFE Milf er en dejlig naturlig Q, vel midt i 40'erne.. Dejligt smil, velformet krop og dejlige bløde kysse/suttelæber. 


Vi startede med at spise lidt let, fik et glas vin, og fik snakket lidt om løst og fast, inden vi flyttede fra sofa til seng, begge stadig fuldt påklædte. Det varede dog ikke længe inde vi fik tøjet pillet af...

Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men kan afsløre at ikke gik lang tid, før hun "var nødt til at mærke mig", hvorefter hun red sig selv til en orgasme. GFE Milf er glad for at sutte, og hendes BJ er dejligt vådt og med en god afveksling mellem blødt og mere krævende og dejligt dybt. Vi kom i øvrigt vidt omkring, og undervejs fik safterne frit løb, og sengen blev vist lidt våd..

Da vi begge var mætte, lagde vi os til at sove. Næste morgen fik vi den hurtige version, hvor hun endte med et; "jeg bliver altså nødt til at sutte dig, til du kommer".. Hvad gør man ikke for at tilfredsstille en kvindes lyst...

Hvis du er til god tid med en dejlig, naturlig kvinde i sin bedste alder, må du absolut ikke snyde dig for en oplevelse med GFE Milf.
 
/North
Redigeret af North
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @North glimrende beskrevet kunne ønske det var mig, Tillykke go dag JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vanderbilt skrev, for 33 minutter siden:

Nøj, jeg er misundelig, Hr North.. :)

 

 

Jamen jeg føler mig også "udvalgt", og har endda fået lov til at komme tilbage..:)

/North.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
North skrev, for 48 minutter siden:

Jamen jeg føler mig også "udvalgt", og har endda fået lov til at komme tilbage..:)

/North.

Har lige skrevet en PB til hende med foto - håber, hun synes om begge! Det kunne være ret interessant at møde hende, er jeg sikke på. Hun virker kultiveret og ordentlig. Og ser ganske godt ud - lige min smag! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

hun er nu kun taget på ferie hvilket også står på hendes profil ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 2 timer siden:

hun er nu kun taget på ferie hvilket også står på hendes profil ;)

Hun har fået kæreste . Og er først søndag hun tager til Spanien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjyden 36 skrev, for 9 minutter siden:

Hun har fået kæreste . Og er først søndag hun tager til Spanien 

WOW - Det sku da fantastisk og læse. Jeg stopper også hvis jeg bryder mine 8-9 år som single. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjyden 36 skrev, for 52 minutter siden:

Er også glad for hende

Hjertelig Tillykke Østjyden 36. Hils hende fra mig og ønsk hende held og lykke. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Ihh

Østjyden 36 skrev, for 1 time siden:

Er også glad for hende

Ihh, kæmpe tillykke t jer to :-) 

K Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg

STOOOORT tillykke til jer begge to.

Jeg fornemmer helt klart, at GFE Milf er en ener . Du må du også være Østjyden 36 :-)

Tillykke med jer :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjyden 36 skrev, den 1/6/2016 at 20:33:

Er også glad for hende

Tillykke og god vind i sejlene til jer begge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til jer :-)

Nå, så må jeg se om jeg kan få få lov at besøge sød gp i aften som er af nogenlunde samme støbning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
devilde skrev, for 8 timer siden:

Tillykke til jer :-)

Nå, så må jeg se om jeg kan få få lov at besøge sød gp i aften som er af nogenlunde samme støbning :-)

Tja . God jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
North skrev, den 24.5.2016 at 22:43:
Har i længere tid mest fulgt med på sidelinjen, men havde efterhånden samlet mig mod til min debut. 


Var overbevist om at min oplevelse skulle være med en semi-professionel, da jeg tænder på samspillet mellem 2 personer, og min vurdering var at sandsynligheden for at opnå dette ville være størst med en ikke-professionel GP. 


Jeg blev fanget af GFE Milfs annonce, hvor hun søgte efter selskab i "ikke under en time", lige min smag. 



Vi skrev lidt sammen, og på skrift var der kemi med det samme. Vi aftalte at mødes "om ca 3 uger". Skriverierne fortsætte dog, og tror vi begge indså, at vi ikke kunne vente til aftalt tidspunkt, så vi fik en anden aftale på plads. Desværre kunne vi først mødes sent den dag/aften, så aftalen blev lavet om til "besøg med overnatning" på mit hotel.


På dagen blev min aften aftale på arbejde, heldigvis aflyst, og besked sendt afsted til Milfen om at aftalen kunne rykkes frem. 


GFE Milf er en dejlig naturlig Q, vel midt i 40'erne.. Dejligt smil, velformet krop og dejlige bløde kysse/suttelæber. 


Vi startede med at spise lidt let, fik et glas vin, og fik snakket lidt om løst og fast, inden vi flyttede fra sofa til seng, begge stadig fuldt påklædte. Det varede dog ikke længe inde vi fik tøjet pillet af...

Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men kan afsløre at ikke gik lang tid, før hun "var nødt til at mærke mig", hvorefter hun red sig selv til en orgasme. GFE Milf er glad for at sutte, og hendes BJ er dejligt vådt og med en god afveksling mellem blødt og mere krævende og dejligt dybt. Vi kom i øvrigt vidt omkring, og undervejs fik safterne frit løb, og sengen blev vist lidt våd..

Da vi begge var mætte, lagde vi os til at sove. Næste morgen fik vi den hurtige version, hvor hun endte med et; "jeg bliver altså nødt til at sutte dig, til du kommer".. Hvad gør man ikke for at tilfredsstille en kvindes lyst...

Hvis du er til god tid med en dejlig, naturlig kvinde i sin bedste alder, må du absolut ikke snyde dig for en oplevelse med GFE Milf.
 
/North

Det lyder dejligt, men også lidt dyrt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...