Hop til indhold
bigfoot

Fantastisk GFE oplevelse med Mylena

Recommended Posts

Jeg har igennem længere tid haft lyst til at aflægge Mylena et besøg. Jeg havde læst hendes hjemmeside igennem og beskrivelsen af hende selv samt det hun tilbyder, matchede det jeg søgte. http://www.theladymylena.com/

Langt om længe, fik jeg taget mig sammen til at få aftalt et besøg hos hende, til i går. Jeg mødte op på aftalt tid og sted, banker på døren, og op lukker den skønneste kvinde, høj og slank, samt iført et skønt outfit, hvor der også er overladt lidt til fantasien. Jeg bliver hurtigt budt indenfor og fik med det samme et kæmpe kram. Mylena er meget imødekommende og empatisk, også har hun et smittende og godt humør, som med det samme få en til at føle sig veltilpas, i hendes selskab J

Hvad vi herefter foretog os sammen, vil jeg ikke gå i detaljer med, men jeg kan sige, at jeg fik en helt fantastisk og skøn GFE oplevelse som levede mere end 122% op til det jeg forventede.

Bagefter fik vi en hyggelig snak og en masse kys og kram – SKØNT……. J - Jeg vender helt sikkert tilbage igen en dag.

Mylena er ”Spitzenklasse”   de bedste anbefalinger herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bigfoot

Hvordan kom du i kontakt med Mylena?

Jeg har forsøgt at ring i et par dage, og jeg har skrevet til hende herinde på EG, hun svare ikke øvøv

Så hvis du har et forslag, er jeg meget interesseret:-)

Glæder mig at du har haft en skøn oplevelse hos Mylena, hun ser fantastisk ud!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Maalnaesen

Jeg fik kontakt via telefonen og jeg har haft størst held med kontakt i morgen- og formiddagstimerne. Hold øje med hvornår hun er tilgængelig på telefonen via "kontakt" på hendes hjemmeside, Eks.vis kl. 08:00 - 12:00 i dag.

Ring igen senere hvis hun ikke svarer, vedholdenhed betaler sig og du bliver ikke skuffet.

Hun ikke kun ser fantastisk ud, hun ER fantastisk.

Held og lykke og rigtig god fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tislutte mig roer til hende, havde fornøjelsen da hun boede på Sjælland Real GF super HOT smuk figur, og en alder som passer til modne mænd.

NB hun vil nok savnes på øen

Redigeret af jp
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også uden held kontaktet hende så hvis der er nogen der kan fortælle hvordan jeg kommer i kontakt med hende hører jeg gerne fra jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, den 24/5/2016 at 21:32:

Jeg har igennem længere tid haft lyst til at aflægge Mylena et besøg. Jeg havde læst hendes hjemmeside igennem og beskrivelsen af hende selv samt det hun tilbyder, matchede det jeg søgte. http://www.theladymylena.com/

Langt om længe, fik jeg taget mig sammen til at få aftalt et besøg hos hende, til i går. Jeg mødte op på aftalt tid og sted, banker på døren, og op lukker den skønneste kvinde, høj og slank, samt iført et skønt outfit, hvor der også er overladt lidt til fantasien. Jeg bliver hurtigt budt indenfor og fik med det samme et kæmpe kram. Mylena er meget imødekommende og empatisk, også har hun et smittende og godt humør, som med det samme få en til at føle sig veltilpas, i hendes selskab J

Hvad vi herefter foretog os sammen, vil jeg ikke gå i detaljer med, men jeg kan sige, at jeg fik en helt fantastisk og skøn GFE oplevelse som levede mere end 122% op til det jeg forventede.

Bagefter fik vi en hyggelig snak og en masse kys og kram – SKØNT……. J - Jeg vender helt sikkert tilbage igen en dag.

Mylena er ”Spitzenklasse”   de bedste anbefalinger herfra!

Hey Bigfoot

I mine øjne er der i denne forbindelse 2 der får noget til at være i "spitzenklasse" ;)

Tusind tak for de rosende ord... & dit dejlige besøg.

Du er altid velkommen igen, hvis du en dag ikke ved hvad du skal gi' dig til.

Så har jeg måske noget, der til den tid lever 123% op til dine forventninger ;)

Ha' det rigtigt dejligt til vi ses igen en dag.

* Knus fra Mylena *

Redigeret af TheLadyMylena

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...