fisseslik 1 Skrevet 24. Maj, 2016 var på besøg ved isabelle mellem viborg og silkeborg meget dårlig oplevelse stank af katte pis.og skulle ikke slikke hende KLAMT......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmunden 41 Skrevet 24. Maj, 2016 (edited) ja der er klamt rodet og møg beskidt og der er katte over alt føj for s Redigeret 24. Maj, 2016 af Slikmunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisseslik 1 Skrevet 25. Maj, 2016 ja hvordan var hun med hygiejne da du var der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmunden 41 Skrevet 30. Maj, 2016 fisseslik skrev, den 25-05-2016 at 13:03: ja hvordan var hun med hygiejne da du var der.... jeg var ved at kaste op så jeg gik igen og kommer aldrig igen fy for satan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 31. Maj, 2016 velunderbygget, nuanceret og rimelig afbalanceret anmeldelse og dialog mellem Elegantieren Fisseslik og Retorikeren Slikmunden, der begge uafhængigt af hinanden og gennem empatisk redegør for oplevelsen hos Isabella ... eller noget ... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mmmbrugmig 3 Skrevet 15. November, 2017 Der ikke var nogen der gik efter de var lukket ind, så du må forveksle mig med en anden. Og der er sandt at der nedunder lugtede af kat, men at der gjorde det ikke på overetagen hvor jeg var. At der lugtede af kat nedenunder har ikke noget at gøre med min personlige hygiejne som ikke fejler noget, det er helt i top. Jeg er nød til at stille spørgsmålstegn ved troværdigheden i jeres anmeldelser. Jeg bruger ikke længere stedet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 19. November, 2017 Sidste anmeldelse er fra 31 Maj 2016 så tror ikke den er relevant mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mmmbrugmig 3 Skrevet 19. November, 2017 Thehorny skrev, for 30 minutter siden: Sidste anmeldelse er fra 31 Maj 2016 så tror ikke den er relevant mere. Det kan jeg godt se det er slet ikke mig - kunne heller ikke lige forstå det. Men samme navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg