Hop til indhold
mogms

No condom!

Recommended Posts

Guest Trinetease

Kære Mildur.

Det er MEGA dårlig stil at lægge et 'mildt' pres på en pige - især når faktisk slet ikke engang vil have det du spørger efter. Jeg ville personligt selv promte stoppe med at svare dig. Og det er en ærgerlig følese som pige at sidde med når man føler at en mand starter med at prøve at rykke ens grænser :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Kære Mildur.

Det er MEGA dårlig stil at lægge et 'mildt' pres på en pige - især når faktisk slet ikke engang vil have det du spørger efter. Jeg ville personligt selv promte stoppe med at svare dig. Og det er en ærgerlig følese som pige at sidde med når man føler at en mand starter med at prøve at rykke ens grænser :-(

Det er er ret simpelt spørgsmål. Tilbyder du sex uden kondom. Enhver skal kunne svare på det til enhver tid. Uden at blive prinsessefornærmet. Men giv mig gerne et andet værktøj til at spotte dem som skriver at de kun tilbyder sex med kondom. Og så, når tilbuddet er der, alligevel sælger ydelsen for en slik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hahaha Jeg personligt bliver virkeligt 100% rigtigt Prinsesse fornærmet når jeg bliver spurgt om det ;-):-). Men jeg forstår godt hvor du vil hen med det, og jeg kan godt se at det er tricky....min pointe er bare at du risikere at enten skubbe nogle virkeligt gode piger/ oplevelser væk, og risikere måske også at nogle er så desperate efter penge at de vil sige Ja og måske have det af helvedes til med det. 

Det er er svært marked at navigere rundt i....både for mænd og kvinder :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

No condom! = Stop jer selv, allerede når i læser annoncen. Det burde være selvklart for enhver med bare lidt lys i lampen.

Redigeret af Jack_RAbbit
add on

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet tilbudt sex uden kondom. Hvis det skulle ske, ville jeg smutte med det samme igen. Dog oplevede jeg for nylig en pige, som under de indledende franske øvelser pludselig begyndte på økofransk selvom jeg udtrykkeligt havde sagt, at det skulle være med gummi på toppen. Det blev en ret akavet oplevelse, fordi jeg skulle ligge og sige nej midt i akten, og fordi det samtidig var frækt og pirrende at hun rykkede den aftalte grænse. Det synes jeg slet ikke er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er let at forages over disse annoncer - og det faktum at det tilbydes. Desværre er det ikke pigerne, der er problemet - det er, at kunderne efterspørger ydelsen. 

Så i stedet for at himle op - så undgå enten de gp'ere, der reklamerer med tilbuddet - eller hvis I besøger dem alligevel, så vær omhyggelig med at bruge kondom i alle dele af jeres samvær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Skywalker skrev, for 34 minutter siden:

Jeg er aldrig blevet tilbudt sex uden kondom. Hvis det skulle ske, ville jeg smutte med det samme igen. Dog oplevede jeg for nylig en pige, som under de indledende franske øvelser pludselig begyndte på økofransk selvom jeg udtrykkeligt havde sagt, at det skulle være med gummi på toppen. Det blev en ret akavet oplevelse, fordi jeg skulle ligge og sige nej midt i akten, og fordi det samtidig var frækt og pirrende at hun rykkede den aftalte grænse. Det synes jeg slet ikke er ok.

Her tænk er jeg:

Hm hvis nu hun ikke ville samleje uden kondom, hvordan mon så hun havde reageret, hvis du så stort på det og trængte op i hende uden?

Det er slet ikke okay i min verden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 7 minutter siden:

Her tænk er jeg:

Hm hvis nu hun ikke ville samleje uden kondom, hvordan mon så hun havde reageret, hvis du så stort på det og trængte op i hende uden?

Det er slet ikke okay i min verden!

Netop. Det var en lortesituation, som ødelagde stemningen helt. Problemet er også, at det kan være svært at bruge det øverste hoved, når man ligger der og er totalt tændt. Jeg fik dog stoppet hende, men resten af akten var totalt akavet. Derfor er det bare enormt vigtigt at begge parter 100% respekterer de forinden aftalte grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 5 timer siden:

Du kan ikke være helt sikker på at det forholder sig sådan. Jeg kan godt finde på at spørge til sex uden kondom som et af mine indledende spørgsmål. Også selvom det er nævnt i annoncen, og jeg udemærket ved det. Men jeg vil gerne tjekke om det er muligt at købe sig til sex uden gummi ved "mildt pres"- altså det pres der ligger ved bare at blive spurgt om det, og dermed en mulig merindtjening. KUN hvis pigen holder fast i sikker sex er jeg interesseret i at fortsætte kontakten. 

Dyb respekt for de piger holder fast i sikker sex, jeg opfatter det som en vigtig del af GP´ens håndværk at skabe den maksimale oplevelse, og samtidig opretholde maksimal sikkerhed. 

Tit vil dit spørgsmål ved mig blive ignoreret eller besvaret: er du dum eller har du læst min annonce. Så spørg på anden måde eller forvent at det er med gummi;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 43 minutter siden:

Tit vil dit spørgsmål ved mig blive ignoreret eller besvaret: er du dum eller har du læst min annonce. Så spørg på anden måde eller forvent at det er med gummi;)  

Tror personligt at jeg ville afstå fra at spørge om "kunden er dum". Du ønsker at blive respektfuldt behandlet - og det sker bedst ved selv ALTID at gøre det den anden vej - også i de situationer hvor kunden åbenbart "er dum".,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Tror personligt at jeg ville afstå fra at spørge om "kunden er dum". Du ønsker at blive respektfuldt behandlet - og det sker bedst ved selv ALTID at gøre det den anden vej - også i de situationer hvor kunden åbenbart "er dum".,,,

Du har ret, derfor ignorere jeg det ofres. Men hvis folk spørger flere gange så bliver jeg sur. Tror jeg har 100 blokerede numre på mobil:(

men synes efterhånden at de fleste er søde, dejlige og høflige. 

Og så der de flotte fyre i jakkesæt og strømper og bokseshorts som passer sammen;) de nogen være nogen:wub:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 21 minutter siden:

Du har ret, derfor ignorere jeg det ofres. Men hvis folk spørger flere gange så bliver jeg sur. Tror jeg har 100 blokerede numre på mobil:(

At ignorere og blokere er den helt rigtige strategi :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mogms skrev, den 5/23/2016 at 10:48:

Er jeg den eneste der bekymrer mig om det stigende antal annoncer for piger der tilbyder det hele uden beskyttelse? 

Bedømt på, at der næsten aldrig bliver skrevet om emnet, så er du nok den eneste. Det er godt vi har en whistleblower!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 5/23/2016 at 23:10:

Og når de alligevel er igang så kan de lære at altid være unge og sprøde og holde sin kæft.

Jeg synes nu ikke de skal holde kæft. De skal rose min pik med passende mellemrum og sige at min sæd har en vidunderlig bouquet! (Det sidste holder faktisk indimellem - siger det bare).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 7 timer siden:

Men jeg vil gerne tjekke om det er muligt at købe sig til sex uden gummi ved "mildt pres"- altså det pres der ligger ved bare at blive spurgt om det, og dermed en mulig merindtjening.

Har du overvejet, at den strategi er at lægge et mildt pres på GP'erne og dermed noget der medvirker til at flere tilbyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har i snit 1-2 pr vagt ( mærkeligt nok oftest i Jylland/Fyn) som spørger om det. Og jeg opfatter det ( hver eneste gang ) som et forsøg på at skubbe en grænse hos mig. Og det er muligt at det er 'anti/service' kundepleje....men hos mig får man altså et møgfald af den anden verden. Og det udløser derefter e n blokering. For 5 år siden kom det spørgsmål Aldrig. Så jeg er ikke i tvivl om at det findes derude.

 

Fyi: dette er på ingen måde lig med at Fyn/Jyllands mændene er eksploderet i en 'juhuuu lad os smitte hinanden rus'. Jeg tror måske bare at de har flere udenlandske piger til billigere penge som derfor giver en åbning for mere, mere, mere for et trods alt fåtal af mænd. Fransk uden kondom er jo ikke noget særsyn længere og derfor ikke noget særligt for mange. Men dansk uden er nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Hahaha Jeg personligt bliver virkeligt 100% rigtigt Prinsesse fornærmet når jeg bliver spurgt om det ;-):-). Men jeg forstår godt hvor du vil hen med det, og jeg kan godt se at det er tricky....min pointe er bare at du risikere at enten skubbe nogle virkeligt gode piger/ oplevelser væk, og risikere måske også at nogle er så desperate efter penge at de vil sige Ja og måske have det af helvedes til med det. 

Det er er svært marked at navigere rundt i....både for mænd og kvinder :-/ 

Altså for en pige "som dig" ville jeg nok heller aldrig præsentere spørgsmålet. Dels er din profil rimelig entydig hvis man ellers kan læse indenad, dels kan man jo følge dine indlæg her i dette forum. Men hvis man, som mig, godt kan lide de mørke piger, så er det ikke helt så enkelt. Jeg skal ikke gøre mig klog på alle mulige motiver der kan ligge bag at en GP tilbyder sex uden kondom, men for mig grænser det op til noget som ikke kan være helt frivilligt. Og det kan jeg på ingen måde være med til at støtte. Men jeg kan da godt følge din pointe omkring risikoen for at skubbe kvalitetspigerne væk. Den vil jeg huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Har du overvejet, at den strategi er at lægge et mildt pres på GP'erne og dermed noget der medvirker til at flere tilbyder det?

 

Trinetease skrev, for 1 time siden:

hos mig får man altså et møgfald af den anden verden

...det synes jeg er helt i sin orden, respekt for det. Min holdning er at GP´erne skal/bør have det som en del af deres professionsideal at kunne alle mulige smarte trick så oplevelsen bliver optimal- også selvom at det er MED gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Har du overvejet, at den strategi er at lægge et mildt pres på GP'erne og dermed noget der medvirker til at flere tilbyder det?

Nu er pointen jo at de IKKE får mig som kunde- og ikke får mine penge. Så det er vel ikke noget som fremmer usikker sex. Tværtimod tænker jeg, men det kan da være jeg tager fejl??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 12 minutter siden:

Nu er pointen jo at de IKKE får mig som kunde- og ikke får mine penge. Så det er vel ikke noget som fremmer usikker sex. Tværtimod tænker jeg, men det kan da være jeg tager fejl??

Det hjælper hvis hun bare pænt svarer nej, og du så bagefter forklarer at du ikke ville have købt hos hende, hvis hun svarede ja. Så kan det måske i heldigt fald virke positivt. Men hvis hun bliver dårligt til mode af at få udfordret sin grænse og bare smider på og derfor aldrig får din forklaring - eller hvis du bare ikke forklarer baggrunden, så kan det være det sætter sig som et pres, der medvirker til hun til sidst giver efter. Du er ikke den eneste, der har skrevet, at du gør sådan.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Det hjælper hvis hun bare pænt svarer nej, og du så bagefter forklarer at du ikke ville have købt hos hende, hvis hun svarede ja. Så kan det måske i heldigt fald virke positivt. Men hvis hun bliver dårligt til mode af at få udfordret sin grænse og bare smider på og derfor aldrig får din forklaring - eller hvis du bare ikke forklarer baggrunden, så kan det være det sætter sig som et pres, der medvirker til hun til sidst giver efter. Du er ikke den eneste, der har skrevet, at du gør sådan.

Øhhh er det en kommentar til mig? 

I så fald fatter jeg hat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Øhhh er det en kommentar til mig? 

I så fald fatter jeg hat.

Du har min fulde forståelse :) Skulle have citeret Mildur. Redigerer lige min post.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 22 minutter siden:

Det hjælper hvis hun bare pænt svarer nej, og du så bagefter forklarer at du ikke ville have købt hos hende, hvis hun svarede ja. Så kan det måske i heldigt fald virke positivt. Men hvis hun bliver dårligt til mode af at få udfordret sin grænse og bare smider på og derfor aldrig får din forklaring - eller hvis du bare ikke forklarer baggrunden, så kan det være det sætter sig som et pres, der medvirker til hun til sidst giver efter. Du er ikke den eneste, der har skrevet, at du gør sådan.

Point taken, jeg er 100% enig. Jeg har to ben at stå på når jeg navigerer på dette marked. Det ene er sikker sex. Det andet er gensidig respekt. Derfor ville jeg personligt aldrig efterlade en GP, eller noget andet menneske, med en fornemmelse af at være "dårligt til mode" over en forespørgsel af denne karakter. Dertil kan jeg sige, at jeg ALTID giver min anerkendelse og ros til de piger, og det er jo heldigvis langt, langt, langt fleste, som holder fast i sikker sex. Men jeg kan godt se problemet i at nogen piger smækker røret på straks, eller stopper SMS´erne når de får stillet spørgsmålet. Hmm, måske skal man gøre det til en vane først et spørge ved mødet. Ulempen er så at man evt. har kørt forgæves. Men den må man så æde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg håber aldrig nogensinde at jeg får et så professionelt forhold til min krop og Jer mænd at jeg vil være ligeglad med den slags spørgsmål. Jeg finder dem jo netop en smule krænkende. Og det vigtigste en pige i denne her branche kan, er at lytte efter den indre stemme som hjælper en til at sige til og fra. Som med alt andet her i livet kommer den slags skøre spørgsmål heldigvis i perioder, som små seksuelle mode luner, så mon ikke også at No condom lysten løber ud i sandet af sig selv - lige som mange af de andre mode fænomener i denne her branche :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Trinetease skrev, den 17.06.2016 at 07:59:

Kære Mildur.

Det er MEGA dårlig stil at lægge et 'mildt' pres på en pige - især når faktisk slet ikke engang vil have det du spørger efter. Jeg ville personligt selv promte stoppe med at svare dig. Og det er en ærgerlig følese som pige at sidde med når man føler at en mand starter med at prøve at rykke ens grænser :-(

I completely agree. You cant imagine how annoying is it. When someone ask me about - no chance to meet me, even if he asks just to make sure if  I dont lie in a ad. 

I just get suspicious that he will try to take off the condom, or sth, or maybe he f*ck other GP without.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...