Guest LunaStaar Skrevet 22. Maj, 2016 Der er rigtig mange gæster der spørger ind til om jeg tilbyder super og mega fransk, DET GØR JEG IKKE, SÅ VI LIGE HAR FÅET SLÅET DET FAST! men når du spørger, ved du så godt at div. sex sygdomme som klamydia, gonoré, syfilis, svamp og kønsvorter kan smitte igennem munden? Hvis du som gæst, kan få superfransk og megafransk på menuen, så skal du huske at gæsten før dig også har disse muligheder. Hvis gæsten før, har en sygdom, kan GP'en videreføre smitten over til næste gæst, via munden og så står du måske der og har et evt forklaringsproblem på hjemmefronten. Lidt læsestof, til de der gerne vil vide mere http://www.sexfordig.dk/guides/sexsygdomsguide/klamydia http://www.tjeck.dk/smittet-ved-oralsex/ http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/gonore.aspx Jeg skriver ikke dettevopslag for at genere nogen, men jeg synes omverden, glædespiger som gæster, burde passe bedre på sig selv. Rigtig dejlig aften, LunaStar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Maj, 2016 Det er det jeg har sagt før...man bliver smittet af en anden mand, selvom man er hetero Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 22. Maj, 2016 Man kan også dø i trafikken. Skal man så lade være med at køre bil? Der er en risiko ved alt her i livet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 22. Maj, 2016 Selvfølgelig er der en risiko og det er derfor man lader sig tjekke hyppigt når man lever dette "usikre" liv. Jeg går som regel efter megafransk - det er bare bedre for mig. Jeg forventer også at pigen (hvad enten hun tilbyder megafransk eller ej) lader sig teste hyppigt. Jeg respekterer dog både piger og kunder, der ikke tilbyder/benytter megafransk, men jeg har gjort min risiko vurdering op. Jeg er så også single, og ville generelt aldrig benytte gp'er i et forhold, men desværre er det nok ikke alle der tænker sådan, og hvis man så udsætter andre for risiko også, er den gal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5320 Skrevet 22. Maj, 2016 LunaStaar skrev, 1 time siden: Der er rigtig mange gæster der spørger ind til om jeg tilbyder super og mega fransk, DET GØR JEG IKKE, SÅ VI LIGE HAR FÅET SLÅET DET FAST! men når du spørger, ved du så godt at div. sex sygdomme som klamydia, gonoré, syfilis, svamp og kønsvorter kan smitte igennem munden? Hvis du som gæst, kan få superfransk og megafransk på menuen, så skal du huske at gæsten før dig også har disse muligheder. Hvis gæsten før, har en sygdom, kan GP'en videreføre smitten over til næste gæst, via munden og så står du måske der og har et evt forklaringsproblem på hjemmefronten. Lidt læsestof, til de der gerne vil vide mere http://www.sexfordig.dk/guides/sexsygdomsguide/klamydia http://www.tjeck.dk/smittet-ved-oralsex/ http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/gonore.aspx Jeg skriver ikke dettevopslag for at genere nogen, men jeg synes omverden, glædespiger som gæster, burde passe bedre på sig selv. Rigtig dejlig aften, LunaStar Og du tror ikke at vi som GP'er der vælger at tilbyde ægte super og Megafransk er træt af den gamle sang. Men hvis du er såååå bange for at blive smittet så kan jeg kun sige ....frem med slikke lapperne .....da smitte risikoen er gensidig ved oralsex. God fornøjelse til dig og dine gæster 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) LunaStaar skrev, for 1 time siden: Der er rigtig mange gæster der spørger ind til om jeg tilbyder super og mega fransk, Der er rigtigt mange, der slår et indlæg op om det emne i Generel Debat. Men der kan selvfølgelig være kommet et par nye læsere siden sidst - foruden dig. Der går nogle gange en hel måned imellem det kommer op. Redigeret 22. Maj, 2016 af Bebop 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 22. Maj, 2016 Bebop skrev, for 1 minut siden: Der er rigtigt mange, der slå et indlæg op om det emne i Generel Debat. Men der kan selvfølgelig være kommet et par nye læsere siden sidst - foruden dig. Der går nogle gange en hel måned imellem det kommer op. Det må jo så være fordi at emnet er yderst relevant og vedkommende for mange! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 22. Maj, 2016 kunforsjov76 skrev, for 10 minutter siden: Det må jo så være fordi at emnet er yderst relevant og vedkommende for mange! Men svært at tilføje nyt, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) Redigeret 22. Maj, 2016 af LunaStaar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 22. Maj, 2016 Bebop skrev, for 28 minutter siden: Men svært at tilføje nyt, ikke? Det vil jeg nødig gøre mig til dommer over! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fred Skrevet 22. Maj, 2016 Hejsa Ved godt at det har været diskuteret mange gange gennem de sidste år. Men synes det er fint at der løbende dukker nye indslag op Jeg synes at det er mega cool at en Luna også blander sig i debatten. Man må selv gøre op med hvilken risiko - man løber. Personligt synes jeg at det er mega trist at der kommer flere steder, hvor der tilbydes usikker sex. Jeg tror der er en tendens i gang som skyldes flere ting: 1) Flere udenlandske piger 2) Flere "amatør piger" i form af sugar babes Jeg synes at det er mega svært at gennemskue annoncer fra piger omkring det franske er med gummi. Derfor føler jeg tit at jeg bliver nødt til at spørge. Det er træls! Derfor vil jeg gerne rose alle de søde piger som klart skriver om fransk er med gummi eller ej i deres annoncer. Ha en god aften Hilsen Fred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 22. Maj, 2016 LunaStaar skrev, for 5 timer siden: Hvis du som gæst, kan få superfransk og megafransk på menuen, så skal du huske at gæsten før dig også har disse muligheder. Hvis gæsten før, har en sygdom, kan GP'en videreføre smitten over til næste gæst, via munden Jeg tror kun dette er gældende ved GangBang, hvor der kun går få sekunder mellem pigen har den ene og så den anden pik i munden og måske ikke engang når at synke imellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 22. Maj, 2016 Jeg prøver ikke at ødelægge noget for nogen, tværtimod! Dette er blot min mening af mange omkring emnet, og facts! Vi skal passe på os selv og hinanden, det er ikke alle der et klar over disse risisi! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Og du tror ikke at vi som GP'er der vælger at tilbyde ægte super og Megafransk er træt af den gamle sang. Men hvis du er såååå bange for at blive smittet så kan jeg kun sige ....frem med slikke lapperne .....da smitte risikoen er gensidig ved oralsex. God fornøjelse til dig og dine gæster Fordi du er træt af sangen, betyder det ikke at budskabet ikke er vigtigt og ikke fortjener at komme ud ligeså tit at, nogen orker at åbne emnet! Der burde være mere fokus på emnet > pas på dig selv og andre < i den her branche! Hvis jeg kan gøre en forskel for bare 1 person med dette opslag, så er det klart det hele værd Redigeret 22. Maj, 2016 af LunaStaar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LunaStaar Skrevet 23. Maj, 2016 Jernsvinet skrev, for 13 timer siden: Jeg tror kun dette er gældende ved GangBang, hvor der kun går få sekunder mellem pigen har den ene og så den anden pik i munden og måske ikke engang når at synke imellem Desværre ikke kun... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 23. Maj, 2016 LunaStaar skrev, for 12 timer siden: Jeg prøver ikke at ødelægge noget for nogen, tværtimod! Dette er blot min mening af mange omkring emnet, og facts! Vi skal passe på os selv og hinanden, det er ikke alle der et klar over disse risisi! Det er jo altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, men syntes at jeg har set hos en del piger at der står mundskyl som er bakterie dræbende, på badeværelset så mon ikke det bliver brugt imellem hver kunde, også hvor der tilbydes dybe kys. men ja et gangbang uden brug af kondomer er højrisiko,og jeg syntes det er godt debatten er startet igen for det kan måske få mænd til at tænke med det store hoved først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2016 Lange skrev, for 19 timer siden: Man kan også dø i trafikken. Skal man så lade være med at køre bil? Der er en risiko ved alt her i livet. Hvorfor ikke gøre noget for at reducere risikoen som at tage sikkerhedssele på når man kører bil, hjelm på når man cykler, osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 23. Maj, 2016 knaldehunden skrev, for 47 minutter siden: jeg har set hos en del piger at der står mundskyl som er bakterie dræbende, på badeværelset så mon ikke det bliver brugt imellem hver kunde Det er nok mest mod dårlig ånde, da det jo ikke må synkes - og så kommer det jo ikke ned i halsen, hvor bakterierne netop kan gemme sig - her er spyt noget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 23. Maj, 2016 Jeg selv indtog i mere end 10 år det standpunkt at jeg ikke ville modtage fransk uden, men opgav det for et par år siden. I alt den tid har jeg aktivt måtte takke nej til fransk uden i FKK klubber i Tyskland. Men ud fra en oplevelse af en tilværelse som livslang single, der ikke kan få sex uden at betale for det, har jeg nu kapituleret til fransk uden når det er en standard ydelse. Fransk uden er himmelsk meget bedre end fransk med kondom. HIV er en nærmest teoretisk risiko, og de risici der er reelle, men minimale, og som kan behandles vælger jeg nu at leve med. Jeg lader mig teste en rum tid efter hver gang jeg har løbet de risici der er. Risici som jeg aldrig ville løbe i forhold, og som jeg kun tager fordi jeg er permanent single. Jeg ville heller ikke købe sex i smug, hvis jeg havde en partner - hvad andre gør lader jeg dem om, har jeg ingen holdning til som utroskab betragtet. Da jeg tog beslutningen om at modtage fransk uden, betalte jeg både for en kombineret Hipatitis A og B, vaccination, samt en HPV vaccination. Jeg har således garderet mig så meget dom det er muligt, når jeg ikke vælger det absolut sikreste, fransk med kondom. Venlig hilsen Rejsenetværk 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 23. Maj, 2016 Service announcement fra luna, og det er fint nok, for der kommer også jævnligt nye brugere til med spørgsmålet: smitter det ved oralsex?" Selvom det er debatteret gentagne gange hvis man søger lidt i historikken. Det behøver Luna eller ingen andre nogen bashing for. Blot man hejser et flag uden at fordømme andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg