Hop til indhold
Guest Silkeborggrisen

Julie i Bording

Recommended Posts

Guest Silkeborggrisen

Jeg har i dag været en tur i Bording for at besøge Julie. Og hold da op jeg blev ikke skuffet :)

Utrolig smuk og sød pige ung pige, som kan sit kram.

Hun er vist taget hjem for denne gang, men hende skal jeg bestemt prøve igen 8-)

Så de varmeste anbefalinger her fra :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Som skrevet, så måtte jeg bare prøve igen.... og det blev så i dag :-D

Træk mig nu baglæns ind i fuglekassen hun er en smuk pige, jeg vil faktisk gå så langt som at sige at hun er den smukkeste pige jeg har oplevet uden tøj på ;)
Udseende er naturligvis smag og behag, men hun er altså lige der hvor jeg mener at det ikke bliver ret meget bedre. Slank men ikke for mager, den helt rigtige figur, et par smukke bryster (der ganske vist har fået lidt hjælp) dejligt blond hår, og et ansigt og et par øjne man kan blive helt væk i.... :-D

Og så er hun jo dansk og utroligt sød at snakke med.

Selve akten var også super dejlig, det behøver vist ikke nærmere uddybning. Men hvis man er til GFE så så kan man roligt smutte en tur forbi.

Ja, jeg er altså stadig helt solgt :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne gentage hvad jeg efterhånden har nævnt en del gange.Har man mistanke om falske/plantede anmeldelser så trykker man på rapporter indlæg. Vi gider ikke denne ubegrundede bashing af nye medlemmer. Velkommen til Silkeborggris. Du har allerede som nyt medlem anmeldt tre forskellige piger og jeg ser intet i dit/dine indlæg der anfægter din troværdighed. Jeg har ryddet op og skjult et par indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når Juliepigen tilbyder SMS booking dagen før hun er på job, skal man så forvente at få et svar når man har skrevet en SMS, eller kommer der først svar den dag hun er på job?

er der nogen der har erfaring omkring dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, den 28. jul. 2016 at 21:48:

Når Juliepigen tilbyder SMS booking dagen før hun er på job, skal man så forvente at få et svar når man har skrevet en SMS, eller kommer der først svar den dag hun er på job?

er der nogen der har erfaring omkring dette? 

Hej :-) 

 

jeg vil gerne besvare din SMS :-) 

de dage jeg skriver man kan forudbooke vil jeg naturligvis svare på den dag :-) 

når jeg er på job kræser jeg meget om de kunder jeg får, og det er alfa omega for mig, at der ser pænt og ordentligt ud til jeg får gæster og ikke mindst at jeg står nyvasket, frisk og med frisk make up :-) 

Jeg får rigtig mange sms'er ind i løbet af dagen og da jeg står for alting selv og da de intime dates jeg har altid vil være mit fokus, så kan det godt ske, at jeg  ikke får besvaret SMS. Jeg skriver dog altid tilbage når jeg er på Tlf igen ( samme dag jeg modtager sms'er ,med mindre jeg har modtaget SMS om ikke at skrive tilbage selvfølgelig ) 

når jeg ikke besvarer sms'er mere, så er det fordi, at jeg er booket ind, for det x antal som jeg finder passende for at kunne give en god oplevelse, så stopper jeg med at være på Tlf.   Da jeg får rigtig mange sms'er og opkald . 

Jeg forsøger , ikke at besvare gamle SMSer ( med mindre andet er skrevet) , da jeg naturligvis vil gøre mit bedste for jeres anonymitet hos mig. 

Det havde naturligvis været meget nemmere  for jer der ringer, hvis jeg havde en Tlf dame. 

Men jeg gerne selv kunne styre mine tider og så er det vigtigt for mig med den direkte kontakt,da eventuelle spørgsmål til mig, kun kan besvares af mig ( den pige i booker ) 

 

håber det var svar  på dit spørgsmål :-) 

 

hav en skøn dag 

 

stort kys Julie 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silkeborggrisen skrev, den 22. maj 2016 at 16:33:

Jeg har i dag været en tur i Bording for at besøge Julie. Og hold da op jeg blev ikke skuffet :)

Utrolig smuk og sød pige ung pige, som kan sit kram.

Hun er vist taget hjem for denne gang, men hende skal jeg bestemt prøve igen 8-)

Så de varmeste anbefalinger her fra :wub:

Tusind tak for dine smukke ord til mig 

stort kys Julie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg har lige været forbi Julie igen i dag, og jeg har kun en ting at sige til alle jer der ude... HOLD JER VÆK ;) jeg vil have hende for mig selv...

Ahhh helt seriøst, så er det altså topklasse betjening man får hos hende, og så har hun en fantastisk smuk krop, og er helt generelt utroligt sød :wub:

Så hun er bestemt en tur værd :D

Hun scorede igen 10 ud af 10 på min karakter skala 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juliepigen skrev, den 8/7/2016 at 07:42:

jeg vil gerne besvare din SMS :-)

når jeg ikke besvarer sms'er mere, så er det fordi, at jeg er booket ind, for det x antal som jeg finder passende for at kunne give en god oplevelse, så stopper jeg med at være på Tlf.   Da jeg får rigtig mange sms'er og opkald . 

Jeg forsøger , ikke at besvare gamle SMSer ( med mindre andet er skrevet) , da jeg naturligvis vil gøre mit bedste for jeres anonymitet hos mig.

Tillykke med de fantastisk rosende anmeldelser.

Når du har fuld-booket din dag så stopper du med at besvare sms'er - det er jo meget forståeligt - men jeg ville bestemt gerne have en sms der bare sagde "fuldt booket" eller "alt udsolgt" hvis jeg havde sendt en bookningsanmodning og ventede på svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Det er rigtigt at hun kan være meget svær at få fat på, og at man ikke altid får svar retur på SMS.

Men hvis man har haft ringet til hende et par gange, så ringer hun næsten altid tilbage :) (det kan så også være et mindre problem ;) ) men jeg har også på fornemmelsen at det bestemt ikke er manglende vilje der er skyld i at der ikke kommer svar tilbage.

Uanset hvad, så er det bestemt det hele værd, når det først lykkedes at få lavet en aftale :D   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...