Hop til indhold
Østjyden 36

Grenå kvinde med erfaring . Spar jeres penge

Recommended Posts

Som jeg har anmeldt tidligere om pigen fra Grenå har hun valgt nyt navn . Grenå kvinde med erfaring .

havde besøgt hende et par gange og tro mig hun er sku slatten .

men alle kan jo ændre sig så gav det en chance mere og aftale et frækt møde .mødte op hjemme hos hende og betalte . Meeeeen dumme mig og tro det var blevet bedre.

hun ligger under dynen med tøj på . Ryger og leder efter musik mens hun ævler om hendes mor og hvad hun har lavet den seneste tid (skal lige siges at hendes snakken indgår i de 30min). Anyway . Tog tøjet af og spurgte om vi skulle hygge. Hendes trusser røg af og hun vendte sig om og sagde hun ville kneppes bagfra . Igen som sidst ingen blowjob eller noget med hun røre ved en . Men ok . Stiller mig om bagved hende og går igang for hurtig og kunne lugte at det hvis ikke lige var samme dag hun havde taget bad . Bed det i mig og kom hurtig i gummiet. Gik ud på hendes badeværelse og vaskede mig for og finde ud af at i stuen sidder der mennesker og drikker . Og som kan høre alt . Så intet har ændret sig .og en sidste ting . Man må ikke komme ud over hende for som hun siger så er hendes seng ny og skal ikke svines til . Så vil i have en skøn oplevelse med en meget stor pige skal i absolut IKKE besøge hende.

god sex og sommer til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig ulækker oplevelse!

Men hun må jo kunne noget, siden du kommer gang på gang, så min sympati ligger på et lille sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 14 minutter siden:

Virkelig ulækker oplevelse!

Men hun må jo kunne noget, siden du kommer gang på gang, så min sympati ligger på et lille sted.

Som sagt . Man håber jo pigen ændre sig . Og hun er en køn pige og sød og snakke med. Og min svaghed for kvinder med tattos tog nok lidt over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 26 minutter siden:

Var det virkeligt nødvendigt at skrive?

Næ, egentlig ikke, men det er sandheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Østjyden 36 skrev, for 3 timer siden:

Som jeg har anmeldt tidligere om pigen fra Grenå har hun valgt nyt navn . Grenå kvinde med erfaring .

havde besøgt hende et par gange og tro mig hun er sku slatten .

men alle kan jo ændre sig så gav det en chance mere og aftale et frækt møde .mødte op hjemme hos hende og betalte . Meeeeen dumme mig og tro det var blevet bedre.

hun ligger under dynen med tøj på . Ryger og leder efter musik mens hun ævler om hendes mor og hvad hun har lavet den seneste tid (skal lige siges at hendes snakken indgår i de 30min). Anyway . Tog tøjet af og spurgte om vi skulle hygge. Hendes trusser røg af og hun vendte sig om og sagde hun ville kneppes bagfra . Igen som sidst ingen blowjob eller noget med hun røre ved en . Men ok . Stiller mig om bagved hende og går igang for hurtig og kunne lugte at det hvis ikke lige var samme dag hun havde taget bad . Bed det i mig og kom hurtig i gummiet. Gik ud på hendes badeværelse og vaskede mig for og finde ud af at i stuen sidder der mennesker og drikker . Og som kan høre alt . Så intet har ændret sig .og en sidste ting . Man må ikke komme ud over hende for som hun siger så er hendes seng ny og skal ikke svines til . Så vil i have en skøn oplevelse med en meget stor pige skal i absolut IKKE besøge hende.

god sex og sommer til jer alle

Hvem er det fra grenå du skriver om har du et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjyden 36 skrev, den ‎22‎-‎05‎-‎2016 at 11:06:

Som jeg har anmeldt tidligere om pigen fra Grenå har hun valgt nyt navn . Grenå kvinde med erfaring .

havde besøgt hende et par gange og tro mig hun er sku slatten .

men alle kan jo ændre sig så gav det en chance mere og aftale et frækt møde .mødte op hjemme hos hende og betalte . Meeeeen dumme mig og tro det var blevet bedre.

hun ligger under dynen med tøj på . Ryger og leder efter musik mens hun ævler om hendes mor og hvad hun har lavet den seneste tid (skal lige siges at hendes snakken indgår i de 30min). Anyway . Tog tøjet af og spurgte om vi skulle hygge. Hendes trusser røg af og hun vendte sig om og sagde hun ville kneppes bagfra . Igen som sidst ingen blowjob eller noget med hun røre ved en . Men ok . Stiller mig om bagved hende og går igang for hurtig og kunne lugte at det hvis ikke lige var samme dag hun havde taget bad . Bed det i mig og kom hurtig i gummiet. Gik ud på hendes badeværelse og vaskede mig for og finde ud af at i stuen sidder der mennesker og drikker . Og som kan høre alt . Så intet har ændret sig .og en sidste ting . Man må ikke komme ud over hende for som hun siger så er hendes seng ny og skal ikke svines til . Så vil i have en skøn oplevelse med en meget stor pige skal i absolut IKKE besøge hende.

god sex og sommer til jer alle

Så fik hun lige penge til den næste flaske vodka :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...