Onslow 15846 Skrevet 21. Maj, 2016 Sad og så en meget lødig mindeudsendelse om Tommy Seebach. Jeg har aldrig brudt mig om den slags pop, helt så kvalmende som Rasmuhuhuhus var han ikke, men at han ramte noget i folkedybet, kan vist ikke bestrides. I udsendelsen blev både Rasmus, hans bror, enken og ikke mindst han datter Marie interviewet, og sidstnævnte gjorde især et kæmpe indtryk på mig. Alle de nævnte åbnede sig hudløst ærligt om deres følelser i forbindelse med Tommys alt for tidlige død, men denne uhørt smukke og vidunderlige kvinde tog dog stikkene hjem efter behag. Jeg tror faktisk ikke, at jeg nogensinde har set en smukkere og mere attraktiv ung kvinde, og så klarede hun den følelsesmæssigt udfordrende situation i ikke bare stiv arm, men med en elegance, som sjældent set. Hold da helt op, hvilken quinde, hendes mor er også smuk, men hvordan én med et ansigt som Tommy har kunnet avle noget sådant, er mig en gåde. Alt godt til hende og resten af familien. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 21. Maj, 2016 Hej Onslow Har også set den udsendelse, meget fin og gribende, var nabo til dem på Frederiksberg , sød familie dejlige unger. Ja han døde alt for tidligt, det må man tænke over når man åbner en flaske mere. JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 22. Maj, 2016 Det er heller ikke min kop te, det sukkersøde pop, men du har ret Onslow, han må jo have ramt noget hos mange mennesker Der er vel ingen der ønsker ham den afslutning, og han blev faktisk ikke behandlet pænt af bl.a. DR, men han kæmpede for det han troede på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 25. Maj, 2016 Onslow skrev, den 21/5/2016 at 18:25: hvordan én med et ansigt som Tommy har kunnet avle noget sådant, er mig en gåde. Hvis du ser bort fra frisuren og overskægget, så var Tommy Seebachs ansigt faktisk ikke så slemt. Man kan faktisk sagtens de lighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Maj, 2016 Vildmand skrev, den 22. maj 2016 at 11:55: Det er heller ikke min kop te, det sukkersøde pop, men du har ret Onslow, han må jo have ramt noget hos mange mennesker Der er vel ingen der ønsker ham den afslutning, og han blev faktisk ikke behandlet pænt af bl.a. DR, men han kæmpede for det han troede på Man bør vel lytte til den musik man holder af, ikke den andre mener man skal holde af. Dette gælder også mange andre aspekter i livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 28. Maj, 2016 Bear skrev, den 25-05-2016 at 10:26: Hvis du ser bort fra frisuren og overskægget, så var Tommy Seebachs ansigt faktisk ikke så slemt. Man kan faktisk sagtens de lighederne. Du har ret, og det er vel nok mere retfærdigt at sammenligne hende med billeder fra hans unge dage. Det var velsagtens spritten, der fik ham til at ligne en zombie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 28. Maj, 2016 Gungner skrev, for 14 timer siden: Man bør vel lytte til den musik man holder af, ikke den andre mener man skal holde af. Dette gælder også mange andre aspekter i livet. Enig - det er du i din fulde ret til - som jeg har ret til at udtrykke min - demokrati - du ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 29. Maj, 2016 Vildmand skrev, den 28. maj 2016 at 14:24: Enig - det er du i din fulde ret til - som jeg har ret til at udtrykke min - demokrati - du ved Jeg fornemmer en undertone i dit svar, går 100% ind for demokrati. Desværre er der nogen der bøjer demokratiet og vil bruge det som et våben til at påtvinge andre deres holdninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 29. Maj, 2016 (edited) Gungner skrev, for 9 minutter siden: Jeg fornemmer en undertone i dit svar, jeg går 100% ind for demokrati. Desværre er der nogen der bøjer demokratiet og vil bruge det som et våben til at påtvinge andre deres holdninger. Måske vi skal holde politik under politik. Redigeret 29. Maj, 2016 af Gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 29. Maj, 2016 (edited) Gungner skrev, 1 time siden: Måske vi skal holde politik under politik. Redigeret 29. Maj, 2016 af Flaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg