Hop til indhold
Mr-flink

Thai klinikker og priser!

Recommended Posts

Hej folkens, 

Jeg har længe benyttet mig af dette forum og de dejlige anmeldelser. Jeg har dog noget jeg ville spørge om og derfor oprettet en bruger.  Måske er der nogen der ved hvorfor eller måske thai klinikkerne kan læse med. 

Her kommer det..... :

Baseret på min erfaring med min unge alder ligger en omgang dansk og fransk (eller andre lignende kombinationer) for 15 minutter, hos ikke danske GP'er Ca. mellem 300-600 DKK. 

Når det er jeg tager til en thai klinik betaler jeg også en Gennemsnitspris på 500 DKK for 1 time Massage UDEN ANDET. 

De fleste Thai klinikker tager et sted imellem 100-300 DKK for et handjob. 

Og dem som tilbyder 'fuld pakke' dvs. Sex tager Ca.  1000 DKK. 

DET JEG IKKE FORSTÅR ER:

Når det er man under en times massage med en thai pige godt er blevet varmet op og hun har strejfet sin hånd de rigtige steder et par gange og man er blevet helt varm og hun snakker sødt og lader dig evt. Røre ved hende selv. Så er man på det tidspunkt helt oppe og ringe. Så spørger hun om man ville have sex for 1000 DKK. Så tænker jeg straks,  Fu**k jeg kan sku kun holde 15 min nu når jeg er helt varm. Så 1000 DKK for 15 min er da dyrt tænker jeg og takker altid NEJ. så går jeg videre til en anden GP der tager et sted mellem 300-600 DKK for 15 min og får taget trykket der... 

Jeg har spurgt nogle thai piger om det også koster 1000 DKK bare for 15 min, hvor jeg fik svaret: Det er ikke på tid. Det er slut når du kommer! 

Er der nogle thai massage klinikker hvor man kan komme ind og få sex UDEN massage og bare i 15 min? Nogle anbefalinger. Eller et sted der ikke tager 1000 DKK. 

Er det bare mig eller er der andre der tænker om jeg? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thai massage er en "total" oplevelse.

Du kan til enhver tid vente med at bestille ekstra, indtil massage timen næsten er forbi, at de spørger, så snart du er kommet om på ryggen, er bare et udtryk for, at de er handelsfolk, hvor alt er til forhandling.

De har grisen, så de bestemmer prisen, men du bestemmer om, og under hvilke omstændigheder, du vil købe den. :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er thaisteder, hvor du kan få sex uden massage, fx Singha, Sølvgade og Dantes Plads i Kbh - der er også i Rødovre og nogle steder på Vesterbro. Om du kan få ned til 15 minutter ved jeg ikke, men nogle steder kan du nok.

Forstår jeg det rigtigt, at du bare vil have et bordel med en eller flere piger fra Thailand? I givet fald er din misforståelse at kalde det "thaimassageklinikker."

Del dette indlæg

Link til indlæg

De tre thai klinikker jeg bruger i vejle tilbyder alle massage til 300 for en time, til køb af håndjob er ca 300, sex er mellem 5 og 600 og fransk det samme.

jeg bruger den på koldingvej, den på vedelsgade og den ved siden af roberts isbar ved banegården.

på kolding vej er det 800 for b to b 300 for massage, 300 for hånd job og 1300 for en time med b to body med fransk og dansk.

vedelsgade ca samme priser og ved banegården samme pris for b to b, hand job og fransk og er ikke sikker på hvad de tager for sex.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr-flink skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens, 

Jeg har længe benyttet mig af dette forum og de dejlige anmeldelser. Jeg har dog noget jeg ville spørge om og derfor oprettet en bruger.  Måske er der nogen der ved hvorfor eller måske thai klinikkerne kan læse med. 

Her kommer det..... :

Baseret på min erfaring med min unge alder ligger en omgang dansk og fransk (eller andre lignende kombinationer) for 15 minutter, hos ikke danske GP'er Ca. mellem 300-600 DKK. 

Når det er jeg tager til en thai klinik betaler jeg også en Gennemsnitspris på 500 DKK for 1 time Massage UDEN ANDET. 

De fleste Thai klinikker tager et sted imellem 100-300 DKK for et handjob. 

Og dem som tilbyder 'fuld pakke' dvs. Sex tager Ca.  1000 DKK. 

DET JEG IKKE FORSTÅR ER:

Når det er man under en times massage med en thai pige godt er blevet varmet op og hun har strejfet sin hånd de rigtige steder et par gange og man er blevet helt varm og hun snakker sødt og lader dig evt. Røre ved hende selv. Så er man på det tidspunkt helt oppe og ringe. Så spørger hun om man ville have sex for 1000 DKK. Så tænker jeg straks,  Fu**k jeg kan sku kun holde 15 min nu når jeg er helt varm. Så 1000 DKK for 15 min er da dyrt tænker jeg og takker altid NEJ. så går jeg videre til en anden GP der tager et sted mellem 300-600 DKK for 15 min og får taget trykket der... 

Jeg har spurgt nogle thai piger om det også koster 1000 DKK bare for 15 min, hvor jeg fik svaret: Det er ikke på tid. Det er slut når du kommer! 

Er der nogle thai massage klinikker hvor man kan komme ind og få sex UDEN massage og bare i 15 min? Nogle anbefalinger. Eller et sted der ikke tager 1000 DKK. 

Bliver den endelige pris ikke det samme om du betaler 1000 his thai pigen. Eller 500 og så går et andet sted og betaler 3/600 kr!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Singha på farimagsgade og Siamgirls på Arkonagade er bare 2 eksempler på steder hvor du kan undlade massagen.. Men tvivler faktisk på at du kan nøjes med dine 3-500 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 4 timer siden:

Bliver den endelige pris ikke det samme om du betaler 1000 his thai pigen. Eller 500 og så går et andet sted og betaler 3/600 kr!!

Nej fordi betaler jo 500 DKK for massage og 1000 DKK for sex = 1500 DKK. 

Den måde jeg gør det på 500 DKK for massage + et sted mellem 300-600 for sex = et sted mellem Ca. 1000 DKK. 

500 DKK er mange penge for en ung fyr som er jeg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Der er thaisteder, hvor du kan få sex uden massage, fx Singha, Sølvgade og Dantes Plads i Kbh - der er også i Rødovre og nogle steder på Vesterbro. Om du kan få ned til 15 minutter ved jeg ikke, men nogle steder kan du nok.

Forstår jeg det rigtigt, at du bare vil have et bordel med en eller flere piger fra Thailand? I givet fald er din misforståelse at kalde det "thaimassageklinikker."

Jeg vil gerne have massage og sex bag efter. Men synes bare at 500 DKK for massage og 1000 DKK for sex lige efter bliver et stort beløb når jeg kun holder en kort tid Ca.  15 min. Bruger måske udtrykket forkert. Det kan du have ret i XD så ønsker simpelt et sted hvor man kan kombinere massage og sex og ende i 1000 DKK skalaen. Eller bare drop ind til sex for 300-600 DKK  for 15 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr-flink skrev, for 10 timer siden:

Hej folkens, 

.....

Det skriver du altså først.

Og siden:

Mr-flink skrev, for 1 time siden:

Jeg vil gerne have massage og sex bag efter....

Hvor er din logik? Og hvad er pointen? Du vil gerne komme ind og få sex uden massage, og du vil gerne have massage og sex bagefter....?

Hvis du ikke kan lide hvordan de gør det på thaiklinikker, så køb polskt eller rumænskt eller måske tilmed danskt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Det skriver du altså først.

Og siden:

Hvor er din logik? Og hvad er pointen? Du vil gerne komme ind og få sex uden massage, og du vil gerne have massage og sex bagefter....?

Hvis du ikke kan lide hvordan de gør det på thaiklinikker, så køb polskt eller rumænskt eller måske tilmed danskt.

Det var ment som 2 forskellige punkter i min tråd. Først min undring. Og dernæst andres anbefalinger. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr-flink skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne have massage og sex bag efter. Men synes bare at 500 DKK for massage og 1000 DKK for sex lige efter bliver et stort beløb når jeg kun holder en kort tid Ca.  15 min. Bruger måske udtrykket forkert. Det kan du have ret i XD så ønsker simpelt et sted hvor man kan kombinere massage og sex og ende i 1000 DKK skalaen. Eller bare drop ind til sex for 300-600 DKK  for 15 min. 

Nu er det ved og være lang tid siden jeg har været på thai klinikkerne men dengang kunne en gang massage med sex da fåes for en tuse I alt. 

Redigeret af dickens
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 7 timer siden:

Nu er det ved og være lang tid siden jeg har været på thai klinikkerne men dengang kunne en gang massage med sex da fåes for en tuse I alt. 

det kan det stadig ,den mest brugte pris er 1000 for 1 times oliemassage og derefter sex - men kommer man ofte på stederne så bliver du hurtigt betragtet som stamkunde ,også er pakkeprisen nede på 800 ca.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, den 21/5/2016 at 23:50:

Også stadig standardprisen her i Århus - selvom visse steder (Hedemannsgade) har prøvet at banke den lidt opad :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu