Hop til indhold

Recommended Posts

Dinosdk69 skrev, for 4 timer siden:

Nogen der kender til gode steder i Manila?

Der var en fin anmeldelse af LA Cafe i Manila for et lille års tid siden (https://www.eroguide.dk/forum/topic/39331-la-cafe-manila-filipperne/). Det er i hvert fald et godt bud. Jeg har selv lidt erfaring derfra, omend det efterhånden ligger et årti tilbage i tiden (så altså ingen friske bud fra mig).

Jeg er også lydhør efter andre forslag. Jeg havde selv en fed tur til Filippinerne dengang og overvejer at tage et smut derned igen.

Ellers er det jo i Angeles City (Filippinernes svar på Pattaya) det sker.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry... Glemte at sige, at jeg selvfølgelig allerede havde brugt søgefunktionen, men gerne ville have nyere / andre erfaringer, eller andre erfaringer, men tak for svaret alligevel :-)

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en kneppeferie man skal ud i, så ville jeg sløjfe Manila og tage den første taxa til Angeles city (1.5-2.5 timers kørsel kommer an på traffiken) fra lufthavnen. Det er ikke pænt, og med mindre man er til golf og tennis (søg: Clark, Pampanga) så er der kun 2 centre man kan fordrive dagtimerne med. Men hvis man har energien, så er der gang i den 24/7, ja der er selv 2 agogo barer som har åbent 24/7 (Voodoo og Dollhouse) og en del steder med meget bedre åbningstider til den lyse morgen. Længere ned af Walking street, starter Perimeter road hvor den første bar åbner kl 10, og den sidste efter midnat, og så er det ellers bare tilbage til Walking st.

Priserne er fornuftige, kvaliteten af pigerne svingende men en del guld især på Walking st.-delen. Hvis man er til GFE så findes det ikke bedre end lige netop her og det er derfor at byen er så populær destination for sexturister. Intet kommer tæt på GFE'en man finder her, og man skal igennem en del barpiger i Thailand for at finde en der matcher den gennemsnitlige Filipina i GFE. 

For variation, så findes der Subic i provinsen Zambales, som kun er 45-60 min. kørsel fra Angeles City. som også har mange barer, dog ikke ligeså mange som Angeles city. Men nok det 3. største "red light district" i Filippinerne efter Angeles City, og P. Burgos i Manila målt på antallet af barer. Der findes så nok nogle større områder men de er nok forbeholdt til de lokale så dem vil jeg ikke ind på. Subic har så også fordelen af at have en strand (ikke så god men ok) og besøger man mellem Dec-Maj findes der også floating barer, som man måske kan gætte sig til er barer ude i vandet, også med barpiger, musik og hele molevitten - faktisk rigtig fedt!

I Filippinerne er det til gengæld også ret let at score en "normal" pige, dating sites kan varmt anbefales.

Er man til GFE, fest og farver til en billig pris så fås det næsten ikke bedre end de to nævnte steder. Vil man gerne have mere variation til ferien og samtidig ikke være så langt fra luderne så er Pattaya vinderen.

Redigeret af MikeMonger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...