Hop til indhold
8000Flemming

LA Cafe, Manila, Filipperne

Recommended Posts

Det havde været en varm dag så det var sent inden jeg gik for at gå min aftentur. Lige til venstre sad samme mand som i aftes. ”You want girl?” Han var der som et lyn. Næh jeg havde andre planer. Skulle hen ad gaden for at få en kølig øl og høre noget musik. Desværre holdt pigebandet op med at spille netop som min øl blev serveret. Men stor var min glæde da de 5 piger satte sig ved bordet ved siden af og snakkede.

På med den normale ”jeg er ny turist her og hvad skal jeg lave nu” holdning.  Jo svarede den ene fnisende. Jeg skulle lige ud af vejen her, dreje til venstre og så til højre og så efter et par hundrede meter lå Amazone. Jeg havde læst om Makati og havde med vilje valgt ikke at bo der. Det så for fristende ud. Men nu var jeg på vej til Amazone. Man kunne jo altid gå forbi. Og da jeg manglede 5 m til døren blev jeg stoppet af en for gammel pige, som lige ville give mig et tilbud. Så i bedste turist forskrækket facon trak jeg til højre og gik forbi. Nå men ok så kan man vel gå længere frem, og så komme tilbage ved at gå en firkant. Og så håbe hun var væk eller kiggede den anden vej.

Men lige før jeg skulle dreje til venstre blev jeg fra venstre side antastet af an mama-san med sine 4 piger ved siden af som gerne ville tilbyde turist service. Så jeg trak til højre og tænkte, at det så ud som en bar og der gik jeg ind. Dejlig fejl. Stedet var fuldt af folk. 2/3 piger og resten mænd. Jeg fik kæmpet mig op til baren. Og ville bestille en kold øl ved bartenderen. Men det kunne ikke lade sig gøre. Jeg skulle bestille ved en af serveringspigerne, som cirkulerede rundt. Så jeg drejede på stolen for at få fat en sådan en dame. Og lige der stod der så en lille køn smilende filipino ”Didn’t you see me when you came in?” Jeg så ikke noget som helst da jeg kom ind. Altså ud over baren. Men nu så jeg hende. Og en servitrice. Fik bestil en kold Heiniken. Den går man aldrig gal af.

Den kønne smilende kvinde stod der stadig. Og vi begyndte at smalltalke. ”I am Jamaica. Do you know how this functions?” Jo jeg havde da en gang for mange år siden….. Ok – der er to muligheder. Short term hvor vi er sammen på dit hotel en gang og så tager jeg tilbage her og arbejder videre. Long term hvor vi er sammen på dit hotel til i morgen tidlig og vi har så meget sex, at du ikke kan stå op bagefter. Jeg har været en del gange på FKK og hajerne der kunne lære en del af den måde, som pigerne ”angriber” kunderne her.

Og hvad ville det så koste mig? 3.000 pesos sagde hun og smilte. Det var nok lige i overkanten sagde jeg. Nej nej sagde hun. Du har fået en rigtig god billig pris for jeg kan godt lide dig. Og julemanden lever – tænkte jeg. Det skal her tilføjes at 3.00 pesos er ca. 500 kr. ”It is for the whole night so it is cheap” sagde hun så. Og så kan det ellers nok være at vi fik lavet en aftale.

Inden vi skulle gå skulle jeg dog bestille en ladys drink til hende. Det er ”kommisionen” til LA Cafe. Den kostede så også 400 pesos. Ind i en taxa og hen til hotellet. Vi begyndte at hygge og klæde os af. Betalingen blev gennemført – ok jeg er en turist klump, så jeg gave 4.000 pesos for lige som på forhånd at få lidt ekstra service med. Det højnede humøret endnu mere. Pludselig kigger hun op fra sin taske. ”Do you have condoms?” Øh. Næh. Så hun ringede i receptionen. Det havde de heller ikke. Så hun måtte tage tøjet på og gå ned for at købe dem et sted.

Her tænkte jeg ”der blev du sku fuppet – hende og dine penge ser du aldrig mere.” Hun havde godt nok ladet sin taske stå men alligevel. Der gik næste 10 min inden der blev banket på døren. Storsmilende kom hun ind. Med en ordentlig pakke med 10 kondomer.

”We need a shower.” Og jeg skulle lige have slugt en blå for det her virkede rigtigt lovende. Og sådan blev det. Hvordan skal jeg forklare det. Hos mig virker en blå kun 5 timer. Omkring kl. 4 blev jeg nødt til at tage en mere. Højde 155, 45 kg, god b-skål, en måske for lille røv, god figur, meget smilende og grinende. Jeg plejer højst at kunne få udløsning 3 gange på en aften. Men denne nat satte jeg ny rekord. Det mundtlige arbejde var lidt amatøragtigt. Men alt andet arbejde blev leveret med stor indlevelse og krav til mig også om at levere. Og med den vægt kan man gøre ting som jeg ikke kan med normale kvinder.

Kl. 9.30 slæbte jeg med til morgenmad med en smilende Jamaica ved min side. Jeg var færdig. Hun smilte og spiste som om hun ikke havde spist i en uge. De bar morgenmaden ud 10.30 så det var naturligt at vi også ligesom skulle slutte her. Så vi tog elevatoren op til værelset. Vi var lige kommet ind, da hun hoppede op på sengen og kyssede mig. ”One last time?” Jeg kunne ikke. Egentlig ville jeg bare gerne sove nu. Natten havde været sådan en blanding af hot sex og så små lure. Klukkende tog hun fat i lillebror og sagde ”is he dead?”

I alt kostede natten godt 6.000 pesos (1.000 kr) inklusiv taxa, kondomer og drikkepenge til bellboy.  Og jeg fik både arbejdsnummer, privatnummer og email hvis jeg skulle komme igen.

LA Cafe er åbent 24 timer, så man behøver ikke vente til om aftenen, hvis man har lyst til lidt hygge. I kan se lidt af stemningen fra LA Cafe her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning og for at bringe positive minder frem! Jeg kan af egen erfaring stemme i med en positiv anbefaling af LA Cafe, omend det for mit vedkommende ligger en del år tilbage. Jeg var et par uger på Filippinerne i 2006 og tilbragte 5-6 dage i Manila, resten i Angeles City og Cebu. Mens jeg var i Manila, samlede jeg alle mine piger op på LA Cafe. Det er ikke en beerbar eller gogo-bar på samme måde som dem man finder i Pattaya eller Angeles City, men mere bare en almindelig bar med live musik, pool borde og almindelige gå-i-byen mennesker. Men en vis andel af pigerne på stedet er så også til salg, og det eneste man behøver er bare lige at få øjenkontakt, så er den hjemme, forudsat at pigen er P4P naturligvis. Så det er utroligt nemt at score en pige for natten på LA Cafe.

Så vidt jeg ved er der ikke nogen egentlige P4P komplekser i Manila (ret mig hvis jeg tager fejl), i stil med fx Nana Plaza i Bangkok, hvilket kan synes lidt underligt, byens størrelse taget i betragtning. Så hvis man tager til Filippinerne for P4P, er man nok bedre tjent med at hoppe på en bus til Angeles City, der vel kan betegnes som Filippinernes svar på Pattaya. Men i Manila er LA Cafe absolut også et godt bud.

Hvis nogen har andre gode bud på P4P i Manila (eller andre filippinske byer) er jeg lydhør. Min erfaring i Manila rækker, som nævnt, udelukkende til LA Cafe. Det kunne jo være man skulle overveje Filippinerne igen næste gang, i stedet for den årlige thailandstur. :)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for at komme med en opdatering. Jeg har tilbragt en del år i Filippinerne, og syntes LA Cafe er noget lort hvad kvaliteten af pigerne angår. Der er noget guld at finde en gang imellem, men så er der også rift om dem. Generelt er de fleste piger derinde 25+  og haft mindst 1 barn (= stræk mærker osv.). Det er dog et hyggeligt sted at drikke, og hvis man gerne vil møde andre skandinaver så findes der også G-point cafe/bar 5 min gang fra LA Cafe, som vidst nok er ejet af en svensker, derfor er der givetvis en del svenskere derinde. Konceptet er ligesom LA Cafe bare langt mere afdæmpet og færre folk.

Hvis man gerne vil have fat i de lidt bedre freelancere så er der Greenbelt 3 (et center) i Makati, hvor man skal ned i Havana cafe (alle kender det, bare spørg). hvor man kan finde de kønnere tøser men prisen er så også derefter. Ulempen er så her at det er udendørs så hvis man befinder sig i den varmere og fugtige sæson (mid Marts til Dec) så kan det godt være varmt selv om aftenen.

 Rigtig flot center forøvrigt med mange spændende restauranter og steder hvor man kan nyde en drink. Tror ikke vi har noget tilsvarende i DK som kan komme tæt på nogle af de centre de har i Filippinerne mht. størrelse og kvalitet.

Redigeret af MikeMonger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...