Hop til indhold
Bebop

Thai-anekdoter

Recommended Posts

Jeg kan ikke lige finde Bananas' tidligere indlæg om emnet så her er en tråd inspireret af dette indlæg:

Selv har jeg oplevet et sted, hvor jeg tilfældigt droppede forbi for at få reel massage efter en særligt hård uge. Af forskellige grunde var jeg i et område jeg normalt ikke kommer, så det var ikke et sted jeg havde været før, men stedet så respektabelt ud og havde "normale" åbningstider (dvs. ikke så sen lukning). Jeg bestilte og fik meget kompetent massage, endda til en rimelig pris, der ligger lidt under massageprisen nogle af de steder, hvor der er mere eller mindre sikkerhed for at der er happy end-mulighed. Jeg havde vanen tro smidt alt tøjet, men fik lagt et håndklæde over mig inden massagen gik i gang. Det blev rykket lidt rundt undervejs, men hele tiden dækkede det de kritiske områder. Alligevel var jeg ikke helt upåvirket og efter "vend om" og massage først op ad det ene ben og siden det andet. Det var ved at være "telt" over det sammenkrøllede håndklæde, som nu dækkede det samme som Adams figenblad. Hun grinede lidt forlegent, når teltet var lidt "i vejen" og jeg grinede lidt forlegent igen, da jeg ikke følte mig sikker på, hvor ofte det var noget hun kom ud for. Hun cirklede dog lidt rundt, hvilket forstærkede effekten og så kom det op om jeg ville masseres lidt mere for lidt mere. Jeg tror det startede med at jeg selv nikkede, da hendes hænder var dejligt tæt på - ikke med et spørgsmål fra hende. Oven på den lækre afspændende massage kom nu en endnu lækrere ekstramassage. Det var laaangsomt og med virkelig godt resultat.

Der gik ca. 4 uger og så tiltrak stedet mig igen. En omvej, drop in og samme massør tog imod: "Heeej, hvordan går det med dig?" Cool - måske kunne hun huske mig? Samme fremgangsmåde, bortset fra at denne gang var hænderne lidt mere kælne på mine baller og inderlår under håndklædet, mens jeg lå på maven. Endnu et telt, da jeg vendte rundt, og benmassagen gjorde det igen ikke bedre, men nu rev hun bare håndklædet af og gik af sig selv videre med at massere den største tilbageværende spænding. Laaang tid tog det, selvom jeg var blevet helt nervøs inden, fordi jeg også syntes selve massagen havde taget lang tid, så jeg var bange for ingen eller for hurtig afslutning. Da jeg stod på gaden kunne jeg se det var gået en del over tid, så ingen klager over det.

Så gik der næsten 2 måneder inden det passede med tid og lyst, og så droppede jeg forbi igen. Denne gang var der flere massører, men den "faste" massør hilste på mig og sagde "heeej, det er længe siden du har været her" - o.k., cool nok. Jeg led af søvnunderskud den dag, så jeg faldt lidt hen under massagen flere gange. Da jeg vendte mig om fik jeg ikke håndklæde på og igen gik massagen glidende over i ekstramassage. Men denne gang placerede hun sig indbydende inden for rækkevidde, så jeg fik mærket lidt inden for bukselinningen, men kunne ikke helt nå ... og inden for blusen og så afsluttede jeg. Troede jeg, for hun blev ved med at massere, og der var stadig mere at hive fat i. Drillende holdt hun munden tæt på min nu temmelig godt olie- og saft-indfedtede ven. Jeg havde hånden inden for bh'en og trak uvilkårligt lidt ned i hende, men hun holdt tilbage og grinede, men stoppede ikke. I stedet lod hun spyt fedte mig endnu mere ind og hele tiden fortsatte hun med at massere uden at stimulere for meget eller for lidt. Det blev ved længe, og der var gået over 1½ time før jeg helt rundt på gulvet stod på gaden igen.

Fjerde besøg var et par uger senere. Igen drop in, selvom nu havde jeg fået hendes navn og et visitkort med telefonnummeret, for jeg havde sagt at jeg ville bestille for at være sikker på at det var hende. Der var flere andre massører at se denne dag, men ikke den faste. Jeg tog mig sammen og spurgte efter hende, og næsten i det samme kom hun gående ind i receptionen. "Hej, hvordan går det?" Det var en varm dag og hun havde løse shorts på ... Denne gang intet håndklæde på overhovedet. Massagen lige god, men nu begyndte "ekstra" allerede mens jeg lå på maven, hvor hun et godt stykke tid holdt mig på grænsen før jeg vendte om og almindelig massage fortsatte lidt, før det igen gik videre. Samme indbydelse til at røre hende, men shortsene gav bedre adgang. Jeg måtte slikke mine fingre lidt og så lagde hun sig ind over mig så jeg kunne trække shortsene til side og slikke løs direkte. Hun brugte stadig kun hænder og spyt, så det tog jeg også selv til hjælp, men så fik jeg en forsigtig finger op, og det hele blev for meget.

 

 O.k. - det er helt sikkert ikke første gang hun prøver det her, det er hun simpelt for dygtig til. Virkelig god til at stimulere varieret og holde den længe på kanten, såkaldt "edging," der resulterer i kraftigere reaktion, når det kommer ud over kanten. Men hele forløbet giver det et ekstra krydderi, fordi hun faktisk kan huske mig, selvom jeg bare dropper forbi på helt uforudsigelige tidspunkter med ret længe imellem. Også ting vi har talt om. Og så den langsomme øgning af grænserne for hvad der kan ske - det er bare et fedt spil. Jeg valgte selv at betale ekstra-ekstra de sidste to gange - der var ingen "forhandling." Spørgsmålet er kun, hvor mange gange jeg nu tør komme igen. Men ingen tvivl om at servicen her bliver "personlig" på en anden måde en så mange andre steder i branchen, og det giver et særligt krydderi, som jeg sætter pris på. En kyniker vil sikkert se det som et spil, men spil er også sjove, især når den man spiller med er rigtigt dygtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning, typisk for den tilgang mange thaier har og tæt på hvad jeg selv har oplevet andetsteds. Desværre er "mine" thaier meget imod omtale af enhver art, så det bliver aldrig til en anmeldelse. Af af samme grund havde jeg tænkt på at genoplive Bananas gamle tråd hvor tid, sted og pige kan holdes anonym.

Den gamle tråd fortjener at blive hevet frem fra gemmerne så her er den :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, Lige nu:

Desværre er "mine" thaier meget imod omtale af enhver art

Hvem ved om det er de samme? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning, det er jo derfor vi besøger de skønne thai kvinder. Selvom det ikke er ofte oplevelsen er så god, så opvejes det langt når der gevinst. Det bringer dejlige minder tilbage.  Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foranlediget af den diskussion om troværdighed der fandt sted efter denne beretning, ville jeg egentlig svare i tråden, men for ikke at afspore anmeldelsen yderligere med en historie fra et helt andet sted ender den her - link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/56580-en-uge-i-smilets-by/?do=findComment&comment=455754

Sidste år havde jeg selv en knap så vild, men lignende oplevelse et andet sted.

Jeg er kommet der gennem nogen tid, og som regel laver jeg lidt sjov med pigerne og omvendt. Det var en sløv dag hvor de havde god tid og åbenbart besluttede de sig for at tage fusen på mig. Det blev sat igang under massagen mens jeg lå med snuden nedad. Pigerne kom under meget indbyrdes snak på thai og en del fnisen kom ind på skift. Det er der i sig selv ikke noget usædvanligt i, for de kommer tit ind for at hilse på under massagedelen for lige at hilse. Men denne gang havde de gang i en leg, den ene overtog massagen fra den anden, og med berøringer der egentligt hørte hjemme langt senere i forløbet - og jeg skulle gætte hvis hænder der var her, der og allevegne. Til sidst nærmede tiden med hovedet nedad sig slutningen. Jeg kunne høre døren blev låst og der kom en pause med nogen roden og mere fnisen - hvad der måtte betyde, at der var mere end en pige i rummet. Da der blev kommanderet "vend dig om" var jeg derfor noget forventningsfuld - og jeg blev heller ikke skuffet. To nu nøgne lysebrune piger kravlede op på briksen for at tage sig kærligt af mig.  

Det var langt mere end vi havde aftalt, og ikke noget som stedet har på menukortet, og det var heller ikke noget som de ikke ville have ekstra betaling for, det var en slags gave.

Men jeg kan ikke dele oplevelsen her på EG med angivelse af "hvem og hvor", for de ønsker ikke nogen form for omtale, og den fortrolighed vi har opbygget over årene vil blive brudt hvis jeg poster en anmeldelse. Ingen ville heller have glæde af at kende "hvem og hvor" da det netop ikke er noget man kan komme ind fra gade og forvente - det er en af den slags ting der kan ske i thaimiljøet :)

 

Redigeret af Findus
stavefejl og mindre sproglig rettelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...