Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Deproteret fra mit elskede Fyn, til Århus måtte jeg finde noget at lave i fritiden. Den var der rigeligt af.

Jeg skal opgradere lidt styresystmer i udkanten af Århus. Det foregår om natten, så dagen er min egen. Pigerne på min ø, plejer at sige at natten er deres egen. Det har de ret i.

 

Efter lange nætter med kedelige opgraderinger, uden problemer, lå pjoverten og var lidt halvfed i bukserne.

 

Jeg havde brug for at koble af, inden jeg skulle sove dagen væk, og lidt thai nam-nam er oplagt.

Med en ret livlig libido, besluttede jeg at prøve så meget jeg kunne. Min arbejdsgiver er meget large med repræsentasionen.

Jeg ved ikke hvornår mit arbejde slutter, så jeg kan ikke aftale møder på forhånd. Men nu er Århus yderst velforsynet med thaisteder, så jeg beslluttede at køre på uden at træffe aftaler på forhånd.

 

ODs fine kort var kodet ind på PCen. Jeg var indlogeret lidt nord for byen - men afstandene er ikke store her.

 

Så det var job slut, PC i ladestikket i firma Volvoen, og så der ud af.

 

Mandag, kørte jeg mod Grønnegade. Der ligger mange steder indenfor få hundrede meter. Fandt et hul at putte bilen i, og gik ud for at finde et hul at putte pikken i.

For et par år siden  besøgte jeg Pimek, men det var ikke den store oplevels. Var dog fristet, for jeg havde læst at der var ny ejer, og nye toner. Men jeg havde parkeret lige ud for NN, så det blev der.

En sød, men tækkeligt påklædt pige modtog mig i døren. Hmm, hun var ikke særligt sprød, men hun talte dansk, og hun var meget charmerende. Well, jeg havde godt 8000 at feste med i denne uge, så hva faen.

 

Ind i rummet. Hun viste mig tilrette, og sagde "Et øjeblik". Smed tøjet og lagde mig i Burt Reynods stilling på lejet. Ind kom en lille dukke. Jamen for sa.... hun var lille, og hun var smuk. En lille kjole, udslået hår og store brune øjne der så glade ud. Jeg kigger altid på øjnene. Der kan de ikke skjule at de ikke er komfortable med det de laver.

 

Massage? spurgte hun på engelsk, men hendes øjne hang ved min pik, som var begyndt at blive nærværende.

Jeg sprugte om hun havde lært det på en skole i Thailand. Det svarede hun ærligt nej til, og tilføjede at alle havde været tilfredse med hendes massage.

 

Hmm, jeg foreslog at vi i stedet gav hinanden "passionated body massage". Den fangede hun omgående.

Hun virkede ærligtalt meget grøn, og jeg ville jo ikke gøre noget hun ikke havde lyst til - selv om hun lod som om hun havde lyst - fordi det var det hun var kommet for, og tjene penge ved.

 

Den lille kjole fik jeg taget af. Hun var lidt genert - skuespil, jeg ved det ikke.

Overrasraskelsen var at hun var nøgen under kjolen.

 

Op på lejet med hende. Jeg stod/sad ved siden af, og begyndte at kysse hende, samtidig med at mine hænder blidt strøg hen over hendes krop - uden at røre de super erogene zoner.

Nå ja, vi fik langsomt lært hinanden at kende. Hun blev rigtig dejlig våd, og jeg temmelig stiv - alderen taget i betragtning.

Der var masser af tid, så jeg lagde an til en 69. Det kunne hun godt lide. Hun er ikke en rutineret sutter, men hun har en dejlig nysgerrig, lidt tøvende tilgang, til det at slikke på en pik. Meget spændende. Jeg slikkede løs i hendes lille mørke mis. Hun var helt nybarberet, dejligt ikke at få raspet tungen. Hun er så grøn, at hun ikke kan modstå slikkeriet, så hun glemte for en stund at hun egentlig var den der skulle styre forløbet.

 

Hun kom et par gange, og til sidst  jeg, en gang, Hun var ikke afvisende, så jeg blev suget færdig, og jeg prøvede ihærdigt om jeg kunne slikke hende tør. Det kunne jeg ikke - tværtimod.

 

En tid lå vi og talte om livet, hendes især. Lidt pillen ved hendes ydre skamlæber affødte at hun hoppede op på mig igen, og sørme om hun ikke fik vredet en udløsning mere ud af min snart 70 årige krop, og det virkede som om hun selv nåede at komme med, da hun klaskede ned på mig og hylede lidt - nå ja faktisk ret meget.

 

Det var faktisk et rigtig godt besøg, og sætter min hverdag på Fyn lidt til vægs.

 

Hun hedder On, Won eller sådan noget.

Jeg kørte hjem og sov med udsigten over den smukke bugt. Egentlig ville jeg have gået i byen, men hun havde kørt mig træt. Sengen modtog mig, og jeg drømte om at hun skulle med mig hjem i den seng, og så ....

Det går dog ikke, for hotel mutter følger med i alt, døgnet rundt. Gud ved hvornår hun sover?

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Klyngen

Deportation (af latindeportare = bære, føre bort) indebærer normalt udvisning af et eller flere mennesker fra et land eller et område.

Deportation bruges blandt andet om afvisning af udlændinge. Deportationer kan også foregå indenfor et land, hvor enkeltindivider eller grupper tvinges til at flytte til andre dele af landet. I moderne tid er deportationerne under 2. verdenskrig mest kendte. I Tysklandblev jøder deporteret til kz-lejre, i Sovjetunionen blev flere befolkningsgrupper (tartarer, volgatyskere, estere/lettere/litauere) tvangsflyttet, og i USA blev japansk-amerikanere deporteret, da de blev anset som en sikkerhedsrisiko.

@johanneseb

Håber da at høre mere om dine eventyr, som deporteret i Smilets By

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu da min lille slåfejl er blevet endevendt, og forhåbentligt forklaret grundigt, vil jeg gå til tirsdag.

 

Der skulle arbejdes omkring frokosttid i et par timer, og så igen fra kl 21 og til vi var færdige med den del af projektet.

Jeg hvade læst om Cream, men kunne ikke rigtig blive klog på om hun var i byen eller ej.

Det var sgu også svært at finde ud af hvor. Der stod Chaba nogle steder, og Mali andre steder.

Der er dog ikke noget der hedder Chaba på ODs liste??? Men noget der hedder Mali på en Christian Kiersplads. Et sted i thaiforum var der også omtalt en Mali der lå/ligger et andet sted i byen?? Forvirringen var total.

 

Jeg synes dog det pegede på Kiers plads, og kørte derud. Fandt nemt stedet, og masser af P plads.

En smilende og pæn pige åbnede. Nej Cream var der ikke. Hun skulle komme i juni. Det kunne jeg jo ikke vente på, så jeg gik med Ice, som hun senere fortalte mig hun hed. Der var nu ikke noget Ice over hende. Hu hej da.

Stedet et slidt, der lugter af mad, og temmelig rodet. Badeværelset virker, men for pokker det er slidt.

Ind i rummet, og lidt efter kom Ice ind. Jeg stod i Adam kostume, og hun havde et håndklæde om kroppen. Jeg havde også antydet at det med massage var ikke så højt på dagsordenen.

Sådan et håndklæde ryger jo hurtigt af, og hun er altså rigtig lækker. Fyldig barm, ægte så vidt jeg kunne vurdere, fræk numse, lidet rund mave. Vel omkring 35.

Stående kysseri og gensidig beføling. Det reagerede min pik hurtigt på, så Ice gik på knæ og jeg fik en lækker suttertur til at starte på.

Det kan hun, så jeg måtte hive hende op at stå og vippe hende ned på sengen. Bred og blød - lidt for blød?

Efter mere kyssen og pillen, lå vi pludselig i 69. Hun blev meget hurtig våd, og det smagte dejligt, så jeg fik ikke stoppet i tide. Hun kom fanenem, og der blev meget mere vådt. Ice har lyd på når hun kommer, og da min pik samtidig var i hendes mund, fik den lige en gang lydterapi :) samtidig med at hun trykkede missen så hårdt ned på min mund, at min spidse store næse gled lidt op bag i hende. Det blev for meget, og efter blot 15 minutter fulgte jeg Ice og kom på det groveste. Hun kom med små glade lyde, og slap mig ikke før jeg var faldet helt til ro.

 

Nå  for søren. Vi havde aftalt en time? Det blev til lidt massage til hende og mig, mange flere kys, og en meget glad våd mis der gnubbede sig her og der. Da hun mærkede at jeg begyndte at blive hård igen, dykkede hun og suttede den helt stiv.

Det blev til en cowgirl. En laaang cowgirl tur. Egentlig var jeg jo tilfreds, men udsigten til endnu en forrygende udløsning,  hendes bløde faste bryster der hoppede og især hendes ansigts udtryk, fik mig givet troen på at jeg kunne igen.

Det tog lang tid, men hun har konditionen, så kronhjortens brøl lød fra mig til sidst.

Jeg tror hun er en pleaser, for hun så meget glad ud over at det var lykkedes at få mig til at komme 2 gange. Det er jo også god reklame for hende. Jeg besluttede på stedet at hun skulle besøges igen i løbet af ugen.

Jeg var parat til at købe mere tid, bare for at ligge og nusse og småsove, men arbejdet kaldte.

Jeg er ikke 100% sikker på navnet, men det er hende med glat hår. Jeg så en anden med ret krøllet hår - ikke såeee pæn.

Det var formiddagens udskejelser. Jeg tog på job, og sidst på eftermiddagen var jeg sgu i hopla igen.

Det skriver jeg mere om, nu kalder jobbet igen. Fandens som det ødelægger ens fritid med det arbejde ;):mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På vej væk fra Mali kørte jeg lige en tur rundt i kvarteret for at kigge på alle de andre steder der er nævnt på OD liste.

 

Den i Hedmannsgade ser pæn ud udefra. Bortset fra det sædvanlige blinkende massageskilt, er der ikke noget der tyder på fy gris. Der ligger også en i kælderen ved Læsøgade, Sai rung vist. Den ser lidt trist ud udefra, men det gør Mali jo også .

På vejen til Mali kørte jeg ind af Trapkasgade, og der ligger en lige når man drejer ind, på højre side. Det må være den der hedder Wat Po hvor der er kommet ny ejer, ifølge dette forum.

Sai Rung står der ikke meget om, så den sprang jeg over.

Hedmannsgade stedet har derimod fået gode anmeldelser, så der ringede jeg på ved 18 tiden. Det var en almindelig pæn pige der åbnede. Lidt smil, men ikke meget. Hun kunne ikke en brik andet end thai, men med håndfagter osv fik jeg forklaret at jeg ville have 1 time, med massage og bom bom. Hun vist 12 med fingrene. Havde godt nok læst det er et lidt dyrere sted, og der er sandeligt også nydeligt da, da.

Nå men der var stadig ikke kommet smil på, så jeg var lidt luren.

Massagen var såen ok, men ikke nogen mirakelkur. Hun tjattede til bollerne et par gange, og jeg begyndte sgu at komme stærkt i tvivl om jeg kunne noget overhovedet. Jeg mener, Ice havde jo tappet to portioner først på dagen.

Men da jeg kom om på skjoldet at ligge, og hun begyndte at kæle for banditten, kom den op. Da hun tog tøjet af kom der ting og sager frem. Flotte bryster, flad mave, muskuløse lår, glat missekat, og en jernmås. Hun må dyrke noget arobic eller sådan der omkring.

Jeg ville jo gerne lege med den flotte krop, og det var da også ok, men hun var nu ikke for ivrig. Måske var missen øm, men hun forsøgte hele tiden at holde den væk fra mine hænder, og jeg var meget blid. Nå men så kunne vi jo slikke lidt. Det er en af mine favorit dicipliner, og hun var da også lidt med. Min fik gummi på, før hun suttede. Det var sandelig en forskel i forhold til Ice :)

 

Hun fik sig hurtigt drejet rundt, og hoppede op på banditten. Sjovt nok var hun ikke særlig stram der, men hun havde kondition til at ride mig til en lille forkølet udløsning. Det er altså ikke særlig godt eller ophidsende, når pigen ikke er bare lidt med. Det havde måske været en travl dag?

 

Det var ikke dårligt, men godt var det heller ikke rigtig.

 

Bad og vand, og farveller.

Mig hjem i seng, for onsdag var der arbejde hele dagen. Ingen fjas der.

 

 

 

 

 

Redigeret af johanneseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er lidt luren på om jeg skal skrive om min torsdag.

Det synes ikke som om mange læser tråden, så det er lidt spildt arbejde.

I øvrigt så ville beretningen om torsdagens oplevelser blive lidt "De grå sider" for jeg kan ikke oplyse hvad stedet hedder, ej heller pigernes navn. Det fik jeg forbud mod:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt arbejde (dit skriveri) :) Der er dog måske ikke meget ved en anmeldelse af et sted, hvis du ikke kan ("må") nævne stedets navn.... :D Så er det måske mere over i det generelle forum.... ;) 

I øvrigt sjovt nok at de mener du ikke må nævne noget.... dog synes jeg det er fedt, at du vælger at respektere det alligevel! Kudos! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig! Du bør overveje at skrive en rejsebog og udgive den med politikken :-D.. jeg ville købe den. Meget indlevende beskrivelser, bliv endelig ved.

Redigeret af mesteryowda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok here goes:

 

For godt en måned siden, var jeg i Århus for at lave forstudier til det projekt der kører nu.

Jeg fik mulighed for at lave research på thaistederen i byen, men nåede kun et sted.

Stedet ligger lidt uden for Århus C, mere kan jeg desværre ikke oplyse. Sorry.

 

Jeg besøgte stedet tre gange dengang, og var hver gang sammen med hende der ejer stedet, A kan vi kalde hende.

Pæn pige ca 35, ingen silicone o.l. Vi havde nogle forrygende timer. Jeg ved ikke om jeg havde ramt hende lige i den periode hvor kvinder er mest kælne, men godt var det. Det var så godt at jeg fik fedtet mig ind til et meget tidligt morgenbesøg, den dag jeg skulle køre hjem. Hun sagde farvel, og opfordrede mig mange gange til at komme igen når jeg var i byen.

 

Well, det var jeg så nu. Telefonisk havde jeg aftalt at jeg kunne komme kl 9 torsdag morgen. Hun var alligevel oppe, efter at have sendt sønnen i skole. Stor gensynsglæde. Jeg havde købt et buket at de smådyre. Lidt fedterøv er man vel :)

Vi kom hurtigt ind det relativt store massagerum, hvor der er en stor madras på gulvet. Eller rettere, den er hævet ganske lidt.

Langsomt fik vi pillet tøjet af hinanden. Undervejs kom jeg til at trække hende i håret ved et uheld. Jeg sagde undskyld, men hun kiggede blot varmt på mig, med sovekammerøjne. Godt nok var klokken kun 9, men min krybdyr hjerne var i arbejde. Ah ha, det kan hun lide. Det havde jeg sgu ikke set ved tidligere besøg. Det er ikke noget jeg har leget ret meget med, at være dominant.

Hun stod foran mig, med armene ned langs siden. Ligesom om hun ventede på noget. Kiggede mig i øjnene, og slog dem så ned. Fanden og helvede, nu skulle jeg være kreativ. Sådan en chance skulle ikke gå til spilde.

En hånd på hendes skulder, og jeg drejede hende så hun stod med ryggen mod mig. Hun stod helt afventende. Jeg lod langsomt hænderne glide ned af hendes baghoved, kælede for nakken, skuldrene, ned ad ryggen og blide strøg på balderne. De er forresten ret lækre. Hånden gled ind mellem hendes ben, men lige akkurat ikke op til missen. Istedet trak jeg den bagud, og kørte en finger halvhårdt hen over stjernen. Hold den der, og tog hendes nakke med den anden hånd, og bukkede hovedet forover. Fri adgang til stjerne og mis. Længe legede jeg blidt, og fik våde fingre. Så et par hårde slag på bladerne, og den våde finger presset op i stjernen. Vi stod længe sådan, indtil hendes ben begyndte at dirre af den ubekvemme stilling.

Jeg drejede hende rundt, pressede hende på knæ, og trak hendes hoved hen til pikken. Hun gjorde hvad hun skulle.

Lige før jeg kom, bøjede jeg mig ned, og tog fat i hendes brystvorte, trak hende op at stå. Nu kunne vi ikke holde til mere leg, og det endte i et alt for kort knald.

Det hele gik lidt  hurtigt, men jeg havde ikke meget tid denne morgen, og var slet ikke forberedt på at det skulle udarte sig som det gjorde.

Hun slikkede mig artigt ren. Mens jeg tog tøj på aftalte vi at jeg skulle komme om aftenen, efter lukketid, og så kunne jeg overnatte. Hun havde åbenbart ikke sønnen hjemme den nat.

Jeg spurgte hvor mange penge jeg skulle have med. Hun nævnte et beløb, som fik min muldvarp til at gå i spasmer. Meeen du får også så meget sjov, sagde hun. Nå well, ha fanden, diæterne var gode, så jeg sagde ja.

 

Det blev en lang arbejdsdag, hvor jeg i detaljer forberedte hvordan hun skulle bruges og ophidses.

Det fik jeg slet ikke brug for.

Jeg kom til klinikken lidt over 9, med en flaske vodka, som jeg havde fået ordre på at medtage, og vin til mig selv. Jeg kan ikke både drikke sprut og knalde.

 

Blev lidt lang i ansigtet, for døren blev åbnet af en anden pige. Jeg troede A og jeg skulle være alene?

A var dog ved at dække bord, med alle thailækkerierne. Vi skulle spise sammen, og så hygge som hun sagde, og snavede lidt rundt på mig. B, det er hende der åbnede døren, smilede og kom hen for at få et kram. Hun tog dog også et kys fra mig. Hva faen?

B var også en pæn pige. Nok omkring 30 måske lidt yngre. Flot krop i en lille skinnede thai kjole, der ikke overlod meget til fantasien.

Vi pludrede lidt, selv om der var mange sprogproblemer. Jeg var sulten og skævede til maden. Døren til et bollerum gik op. Den havde jeg ikke lagt mærke til før :) Ud kom en lidt forpjusket mand, som hurigt fes ud af døren, og så kom C ud - splitternøgen. Hold da kæft en babe. Først i 20´erne, Kugelrunde bryster, sixpack mave, numse som en håndbold, og det mest bedårende smil. Hun gik i bad, og jeg sad med stivert. Vi begyndte at spise, og C kom ud fra badet, iført håndklæde. Hun sluttede sig til os ved bordet, og håndklædet var ikke særligt stort. Uhm. A smilede bare.

Vi fik lidt at drikke, dvs jeg fik lidt vin, men pigerne tog fra. De havde både det ene og det andet, og hurtigt var de lidt snaldrede. Ikke fulde, men bare sjove. Samtalen var meget svær, for deres koncentration var tæt på nul, nu da diverse væsker var løbet ned.

A ville have mig med på rummet, og det synes jeg var ok.

Jeg var dog lidt betænkelig ved at de to andre sad derude, for jeg var sikker på A ville komme med en del lyde, og klaskene ville også kunne høres.

Men, men - der blev byttet om. Jeg skulle lægge mig på madrassen, og have massage??? Nå ja ok, vi havde jo hele natten. Jeg fik dog lige leget lidt med hendes ynder :)

Hun kan massere men det er nu mest som optakt til noget sjovere. Efter 5 minutter kommer B ind. Jeg ligger på maven, og drejer hovedet og rejser overkroppen. A trykker mig ned igen. Ligge ned. Ok, da. B begynder at massere, og det er ret dejligt med 4 hænder. Jeg kan ikke finde ud af hvem der er hvor, for de bevæger sig hele tiden rundt på madrassen. På et tidspunkt ser jeg dog at A sidder ved siden af mit ansigt - kender jo missen ;) så det må være B der masserer mine kugler og graver den anden hånd ind under maven på mig. Nu begynder det altså at blive interessandt. Lidt bekymret er jeg også, for jeg ved jo at der kun er to måske tre skud i bøssen til hele natten, og det de laver er forrygende. En mis presses ned over min hånd, det er As tror jeg. En lang tid er vi der. Ingen hast, der bygges langsom op. Jeg er ivrig efter at få fingrene i B, men hun sidder stadig mellem mine lår og trækker i posen.

Pludseligt rejser begge piger sig, og triller mig rundt på ryggen. Johs junior kigger fornøjet rundt, og det gør jeg også. Hurtig forsvinder udsynes dog. B sænker sit skød ned på mit ansigt. Tunge ud og såeee. Hun positionerer sig meget nøjagtigt, og får vrikket min lange næse op til kontakt med stjernen. Nå hun kan også lide at få stimuleret den, tænker jeg, med tanken på As reaktion om morgenen. A masserer meget stille min pik. Fnuglette berøringer, med lange pauser hvor lår og mave masseres. Hold kæft hun er dygtig til at pirre. Det havde jeg ikke oplevet på den måde før. B er ret ivrig nu, og der går ikke så længe inden hun justerer så min tunge slikker skedeindgangen og hendes finger triller ærten. Hun kommer stille med små jamrende lyde. Jeg er ved at blive kvalt, og må løfte hende lidt. Hun glider af, og kravler ned til A, og så kysser de faneme hinanden.

Jeg smiler til dem, og de smiler glade og lidt generte tilbage.

En lille hvil til B. A og jeg går i en 69. Det er lidt spoky med B siddende ved siden af. Jeg er tæt på at komme. Bare tanken om de to der kysser. Og der var ikke bare et tantekys.

Jeg må trække mig, eller havde A fået lidt dessert.

Vi er tørstige, og efter lidt thai råberi gennem døren, kommer C ind med drikkevarer og glas. Hun har glemt håndklædet.

Som den naturligste ting, tager hun fat om min pik, kigger og mærker på den. Lige som om hun vuirderer den. Den får et et kys, og så skåler vi alle. Min ene hånd lister rundt på C, og hun gør beredvilligt plads til jeg kan komme til.

 

Jeg bliver nødt til at fortsætte beretningen senere, arbejdet kalder. Beklager.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej du er fandme min helt. Din heldige kartoffel :-o

Kan slet ikke vente med fortsættelsen. 

Fremover bliver vi alle jo bare skuffet efter og have læst denne beretning . Men fedt at du får sådan en oplevelse :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HammerAarhus skrev, for 13 timer siden:

@johanneseb fantastisk god læsning, men jeg sidder med en lidt flad fornemmelse, da stedet ikke nævnes. Men du har min respekt, for ikke at gøre det.

Jamen jeg ved det, og udtrykte også tidligere min tvivl om dette var interessandt.

På den ene side oplevede jeg noget der nærmest er løgn, om end jeg har oplevet noget lignende før, dog i mindre omfang.

På den anden side, kommer det nemt til at lyde som Finkensteins gråside fantasier.

Det får være som det er. Du ville helt sikkert heller ikke bryde den diskretion du var blevet bedt om.

A er udmærket klar over at der skrives om thai oplevelser på EG, og har da også fået enkelte positive omtaler, Men som nævnt, så er det ikke et sted der har den store bevågenhed. Sikkert fordi det ikke ligger inden for Ringgaden ( det er vist kriteriet for at være rigtig Århus, fornemmer jeg :) )

Jeg kan af arbejdets nuværende stade se, at jeg kommer til Århus igen, inden længe. ( Det er positivt) og jeg vil helt sikkert besøge A igen. Ikke at jeg tror jeg oplever sådan en aften og nat igen, men mindre kan også nemt gøre det. Det vil derfor være dumt at brænde broen, ved at nævne stedets navn, Det ville i øvrigt også være at svigte et menneske, som faktisk har blotlagt meget af sig selv, og sin seksualitet for mig.

Jeg skal nok skrive resten på mandag/tirsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå, men tilbage til det væsentlige. Pigerne.

 

Jeg sad i lang tid og nød at røre ved Cs meget sprøde krop. Pigerne indtog en jævn strøm af vodka og cola? B mest, og hun begyndte at blive søvnig. A kravlede over til mig, og begyndte at kysse og lege med Lillejohs. Jeg slap C og koncentrerede mig om A. Vi pillede i lang tid ved hinanden, og et par af mine fingre forsvandt ind i hende. Efter lidt tid drejede hun rundt og lå på alle 4 med godt spredte ben. Generte over for hinanden er de piger ikke da. Der var nem adgang til at pille og slikke. På et tidspunkt lå jeg også på alle 4 og slikkede A, da C tog fat i kugler og pik, bagfra og gav dem en kærlig omgang. A var blevet ret urolig, og jeg mente at vi skulle knalde nu. Men A vrikkede med numsen, og undveg pikken. Jeg gav hende et par små klap på ballerne, og hun blev helt stille. Jeg klappede lidt mere og lidt hårdere. Hun brummede og skubbede sig bagud, så det blev til en del mere klapperi. C stak en hånd frem og følte på As baller der var blevet lidt røde. Warm, sagde hun :) Nu vile jeg sgu, så jeg entrerede A bagfra, og kørte på. Det er ikke min favorit stilling, så det tog et stykke tid før jeg var tæt på at komme. Undervejs legede jeg med hendes bagdør med fingrene og noget massage olie, hvilket faldt i god jord. Jeg prøvede at få pikken ind, men den var hun ikke helt med på - eller også var det måske en opfordring til at jeg skulle være endnu mere bestemmende. Det er lidt svært, når man ikke har leget meget med den slags.

Jeg fik hende vendt om, og i missionærens favntag kom jeg i en skøn langsom udløsning.

Vi snakkede alle tre et stykke tid, B sov med et fredeligt udtryk i ansigtet. C satte sig foran mig, mellem mine ben, og mens vi snakkede og små drak, fingerede jeg hende til en lille orgasme. Det gav lidt reaktion i min ellers slappe pik, men jeg ville vente en stund endnu med næste omgang.

Kl var ved at være omkring midnat, og A skulle hjem til sig selv. Sønnen ville komme hjem om morgenen for at gøre klar til skole. Æv, så skulle jeg ikke sove med hende. Det var jo egentlig det jeg havde regnet med. Men C var der jo, og tilsyneladende parat til at overtage den forpligtelse. B sov stadig.

Da A var gået begyndte jeg at give C massage. Ikke en fysiurgisk massage, men mere en der skulle ophidse hende, og give mig mulighed for at røre overalt på hendes meget lækre krop.

Det gik der lang tid med, og det er en af de lækreste piger jeg nogensinde har haft glæden af at lege med.

Efter nogen tid, var det min tur til at få massage. Det endte i et meget langt vådt blowjob, før hun satte sig op på mig. Hun red sig til orgasme, men jeg kunne ikke rigtig komme.

Nu var hun træt, og mente at vi skulle sove. Men vi skulle sove nøgne sagde hun, for så kunne jeg bare gøre hvad jeg havde lyst til i løbet af natten.

Vi sov nogle timer og så fik jeg lyst og kunne mærke at det var den slags lyst, der også kunne resultere i en udløsning. Hun sov let, for da jeg begyndte at slikke på hendes bryster var hun hurtigt med i legen. Vi rodede en del rundt, og endte med at hun sad på mit skød og rutchede stille og roligt rundt, mens jeg holdt om hende. Samtidig kunne jeg nå alle steder på hende. Det blev en kanon dejligt afslutning, og så sov vi for alvor.

Om morgenen blev jeg vækket ved 7 tiden, for pigerne havde et klargøringsprogram de skulle have kørt, inden dagens arbejde begyndte. Forsøget på et morgenknald måtte jeg opgive, der var ikke mere liv i mig ;)

Det var den uge, den var dyr med dejlig. Fredag var arbejde og hjem til Fyn.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en dejlig fortælling. Håber jeg oplever noget lignende en gang. Selvfølgelig vil pigerne være anonyme. Ellers skal de jo hver anden dag argumentere om hvorfor de ikke lige kan tilbyde omtalte service/ydelse. Vi har med mennesker at gøre. I dette tilfælde dejlige mennesker. Godt skrevet og godt argumenteret Johannes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige sige at det er ikke usandsynligt at pigerne vil være anonyme..

Der er jo sikkert også nogle myndigheder som læser med her..

Og den oplevelse kan man sagtens få sammen med pigerne..

Også uden at betale det helt store..har selv hygget mig med 3 af de søde sorthåret i flere timer efter lukketid og enda uden at betale noget som helst for det..og har op til flere gange overnattet hos dem efter byture hvor de sidste busser er gået:)

Der er sådan med thaipiger and hvis du er høflig smilende respektfuld og giver en lillesmule af dig selv får du tifold igen..ja nogen er bare pengemaskiner,men med lidt åbne øjne skulle det være muligt at undgå dem..

Bedste råd ,find en du svinger godt med og hold dig så vidt muligt til hende..det gir pote i det lange løb.både det intime mentale og økonomiske:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...