Hop til indhold
Rejsenetværk

Spørgsmål om Atmos og Babylon

Recommended Posts

Nu er det meget længe siden at jeg har været på FKK Atmos i Hamborg, men et nyt besøg er under overvejelse.
 
Kan nogen beskrive hvori den seneste renovering og opgradering af klubben består, til forskel fra klubben som vi kender den fra før renoveringen af klubben.
 
Herunder gerne udendørs arealer, bar og bespisnings lokalet.
 
Er det stadig sådan at man får udleveret et stort håndklæde i stedet for en slåbrok, hvis ja, kan en slåbrok lejes, og til hvilken pris?
 
Hvad koster 30 standard minutter med standard ydelser?
 
Fransk er vistnok med kondom, uden koster ekstra, vistnok 10 euro, kan nogle svarer på hvad der er rigtigt?
 
Hvad er det gængse pt i klubben, at pigerne går nøgne rundt, eller at de er iklædt lingeri?
 
 
Babylon:
 
 
Denne klub har et blandet rygte, men har vistnok udviklet sig positivt de senere år.
 
Var der for ca 5 - 6 år siden, hvilket ikke borgede for en gentagelse, men meget kan jo have ændret sig.
 
Hvad er prisen for 30 standard minutter med standardydelser?
 
Er fransk uden kondom standard, hvis ikke kan det da tilkøbes, og for hvor meget?
 
Er pigerne hovedsageligt nøgne, eller iklædt lingeri?
 
Fremstår klubben uændret fra den åbnede, eller er der foretaget opgraderinger?
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et spørgsmål til FKK Atmos, er der nogen her som ved om der er lingeri dag om onsdagen, lige som der var før hen. Jeg skal besøge stedet juli, så vil jeg lige opdatere på hvordan stedet har udviklet sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jeg besøgte Atmos i fredags og der var ikke meget nyt. Det køre sin vante gang. Efter at have kommet der i mange år kender jeg efterhånden de gode faste  piger der.

Renoveringen som Rejsenetværk henviser til, er nok den der blev færdiggjort for et par år siden. Den har bevirket en ekstra etage med store flotte værelser, en restaurant i 

cafeteria stil, større biograf med flere muligheder, renoverede baderum og et godt udendørs areal. Der er en renovering i gang af området uden for saunaen som bevirker trappen op til pool området er lukket i tiden. Klubben er langt større og har bedre faciliteter end Harmony.

Der er nye piger hver gang, blandt de faste. Nogle er gode og forsvinder hurtigt igen andre middelmådige og bliver hængende.

Jeg vil fremhæve en af de faste piger der. Hun giver simpelthen et himmelsk blowjob, noget af det bedste jeg har prøvet og det er efterhånden en del. Francesca fra Rumænien

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Gaffer skrev, for 54 minutter siden:

Jeg besøgte Atmos i fredags og der var ikke meget nyt. Det køre sin vante gang. Efter at have kommet der i mange år kender jeg efterhånden de gode faste  piger der.

Renoveringen som Rejsenetværk henviser til, er nok den der blev færdiggjort for et par år siden. Den har bevirket en ekstra etage med store flotte værelser, en restaurant i 

cafeteria stil, større biograf med flere muligheder, renoverede baderum og et godt udendørs areal. Der er en renovering i gang af området uden for saunaen som bevirker trappen op til pool området er lukket i tiden. Klubben er langt større og har bedre faciliteter end Harmony.

Der er nye piger hver gang, blandt de faste. Nogle er gode og forsvinder hurtigt igen andre middelmådige og bliver hængende.

Jeg vil fremhæve en af de faste piger der. Hun giver simpelthen et himmelsk blowjob, noget af det bedste jeg har prøvet og det er efterhånden en del. Francesca fra Rumænien

 

Er der stadig nøgendag om torsdagen? hvor mange piger weekend/hverdage?  Er det 50 euro og hvad koster det evt for superfransk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Aner ikke hvad der sker om torsdagen - jeg er der altid om fredagen. Af antal piger vil jeg skyde på 20-25 stykker, alt efter tidspunkt på dagen. Der ankommer mange piger mellem 17 og 18. Kan ikke huske priserne. Plejer at tage en omgang på en time med hele svineriet og det ligger på omkring 120-170 Euro alt efter hvad pigen tilbyder

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...