Hop til indhold

Recommended Posts

bullermadsen skrev, for 4 timer siden:

man bliver jo ikke væk hvis man bestiller en tid men luderen overholder ikke hva hun selv lover og det har jeg prøvet 2 gange og kommer aldrig igen der er piger der er bedre end hende og så er de danske

Hvorfor skal du være nedværdigende mod de piger der tjener lidt ekstra ved sex . De er mennesker som os andre . Og hvis du virkelig har så meget imod dem og ser den som "ludere" hvorfor vender du så tilbage til dem og besøger dem . Hav sku da lidt respekt for de piger . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

jeg har ikke respekt for de piger der ikke holder hva de lover og for det andet kan de vel tjene deres penge i deres hjem land

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, 1 time siden:

jeg har ikke respekt for de piger der ikke holder hva de lover og for det andet kan de vel tjene deres penge i deres hjem land

So, can you tell me - why did you come 30 min before and then called me?  If you would did as I asked there would be no problem! I asked to confim 30 min before, not to come 30 min before. 5 danish miles = 50 km, how long does the trip takes? Lets say 40 min if you drive 70km/h, you could confirm before you leave your home, then you could stayed if I did not answer.  IT IS SOOO SIMPLE!

So, take care of your self, and just for your info, be careful, if you will be as rude as for me to other girls, used phone which is not registered and which you did not posted on your facebook. I am NOT the one who would ever use it, but there are many girls who would after your offensive sms. I dont really care about rude and without any respect people, so I (sorry) dont give a f*ck. 

Shame on you, really. I am really really glad, that you did not come, because I can imagine how would you treat me. There was no need to write that you will never come, because I WONT accept you. I dont care about your money, and other who act this way. Just like 90% of Muslims. Thinking that prostitutes  are nothing, just like a dung. 

I am so shocked, you are the firs who act like that! Unbelievable!

Thank You others, that You are nice, cultural Men.

This is last of my comment at this situation. I am sick of it.

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
bullermadsen skrev, for 2 timer siden:

jeg har ikke respekt for de piger der ikke holder hva de lover og for det andet kan de vel tjene deres penge i deres hjem land

Hej Buller!

Hvis der kun var danske piger på markedet, skulle vi stå i kø så længe, at selv du blev utålmodig.

Jeg har ondt af dig af to årsager:

1) At du aldrig fik lejlighed til at møde Kati. Hun er fantastisk dejlig, og hendes serviceniveau er så meget i topklasse, at flere danske piger kunne tage ved lære af det.

2) At du stadig er så ond i sulet, at du bliver ved med at nedgøre hende og med hende den samlede Østeuropæiske GP-import.

Men lad mig fortælle dig en lille historie:

Jeg har selv oplevet det, som du har. Jeg havde en hel klar aftale om møde med en dansk pige. Oven i købet med én af dem, som befinder sig på den aller øverste hylde af GP-er her i dette forum.

Efter at have kørt de ca. 8,5 mil (NB svenske) og fremme i aftalte by, sender jeg som aftalt en sms. Intet svar. Flere sms'er - stadig intet svar. Et par opringninger, hvor jeg hyggede mig med en telefonsvarer. SURT!

30 min. efter aftalt tid sender jeg en sms, hvor jeg siger, at jeg er kørt hjem, men at jeg er hverken sur eller gal - blot skuffet. Ikke skuffet over hende, men skuffet over, at jeg ikke fik mulighed for at hilse på den skønne, og at hun garanteret havde en plausibel forklaring, hvilket det senere skulle vise sig, at hun ikke havde (mobilen var løbet tør for strøm og laderen var gået i stykker - hmmm!!)  Samtidig skriver jeg, at jeg ser frem til at møde hende ved en senere lejlighed. Jeg var faktisk så irriteret, at jeg ikke mente dette sidste, og jeg holdt op med at studere hendes annoncer - SLUT med hende, men jeg holdt en pæn og sober tone i mine sms'er. Ikke noget "Fuck you", hvilket jo i virkeligheden er en del af konceptet og derfor ikke kunne komme bag på hende (om jeg så må sige).

Så mere eller mindre glemte jeg hændelsen og hende, ind til der en dag tikkede en sms ind, hvor hun skrev, at hun var i det samme område igen, og at hun gerne ville se mig. Det kunne jeg ikke stå for og bestilte straks en times hygge. Jeg mødte op uden problemer og betalte, og den tidlige hændelse blev ikke nævnt overhovedet. Det viste sig at være en helt, helt skøn og dejlig time med det hele, og pigen var bare så lækker og hyggelig at være sammen med, og jeg fik en virkelig lækker omgang sex. Da jeg er en ældre herre, følte jeg mig fuldstændig færdig og brugt og forsøgte mig efter at timen var gået at rejse mig for at sige "farvel og tak". Hun kom nu helt tæt på, kiggede mig dybt i øjnene, gav mig et kæmpekys, så jeg troede, at hun ville suge al energi ud af mig, og kravlede så direkte ned til resterne af mig, hvor efter jeg fik det lækreste blow, som jeg nogensinde har oplevet, og hun blev bare ved og ved indtil de absolut sidste dråber var suget ud.

Da jeg var kommet nogenlunde til kræfter, spurgte jeg hende, hvorfor hun havde gjort det, og hun svarede, at det var kompensation for den gang, jeg var kørt forgæves.

Vi har været sammen flere gange siden, og hun er stadig lige dejlig.

Morale: Prøv med lidt forståelse og venlighed. Måske betaler det sig i den sidste ende (om jeg så må sige).

Med venlig hilsen

Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, den 28/5/2016 at 11:42:

jeg har ikke respekt for de piger der ikke holder hva de lover og for det andet kan de vel tjene deres penge i deres hjem land

@bullermadsen:

Det at du skriver hele 5 indlæg her for at du ikke fik noget ud af noget, du mente var aftalt, siger en del om dig.

Tror det er sket for de fleste der besøger GP´er ,at en aftale ikke blev til noget. Hvorfor skulle hun først aftale tid med dig og så ikke overholde ?

Men ting og sager kan ske for dem og for os. Tror, alle GP´er har prøvet at en mand ikke dukkede op.

Der er i hvert fald to herinde der har haft gode oplevelser med Kati og hun overholdt aftalen til punkt og prikke.

Der massevis andre hvis du bruger søgefunktion.

 

Synes du skal tage dig lidt sammen og ikke svine hende til herinde.

Og pas på en sober tone, vi er voksne folk (håber jeg)

 

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Kati er en af de dejligste piger jeg nogensinde har besøgt og hun har altid overholdt mine tidsaftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...