Hop til indhold
frenchlover1

Alessia - Lækker... og i morgenkåbe på gaden :-)

Recommended Posts

Tomasjv skrev, for 15 timer siden:

Tror du att Alessia kommer att vara i dk  hela augusti?

Spøger Softcore, det ham som ved alt om hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 14 timer siden:

Opfordringen om at give Softcore en passende "titel" på hans profil (lige som andre i branchen) gælder stadig. Her er en tidligere tråd hvor Softcore selv skriver at han fungerer som "hjælper" for pigerne - og beskriver hvordan har som chauffør kører en anden pige rundt ud til en kunde:

Forstår i øvrigt stadig ikke Big L. Hvad Alessia og andre piger gør i deres fritid, kommer vel ikke ham ved.

 

Nå undskyld har glemt, det bar en god prestige job hun har, slikke pik på hvem som helst! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God anmeldelse. 

Hvad er resten for en børnehave? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 14 timer siden:

Opfordringen om at give Softcore en passende "titel" på hans profil (lige som andre i branchen) gælder stadig. Her er en tidligere tråd hvor Softcore selv skriver at han fungerer som "hjælper" for pigerne - og beskriver hvordan har som chauffør kører en anden pige rundt ud til en kunde:

Forstår i øvrigt stadig ikke Big L. Hvad Alessia og andre piger gør i deres fritid, kommer vel ikke ham ved.

 

Nå undskyld har glemt, det bar en god prestige job hun har, slikke pik på hvem som helst! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God anmeldelse. 

Hvad er resten for en børnehave? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

God anmeldelse. 

Hvad er resten for en børnehave? 

Resten er virkelig anmeldelse! 

Ikke som den falske om en sød pige i starten er tyvende! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 20 timer siden:

@dane 

forstår dig godt .. men vil gerne sige at jeg altid nævner at jeg er en slags 'inhabil' når jeg tager en sag om hvor jeg kender folk . hvis der var en title så skulle jeg så til at skrive omvendt at jeg ikke i en specifikke sag er inhabil . 

at give title kan pludselig blive/lyde til mere en bare at jeg kender og hjælper mine gode venner. 

i denne sag er alessia en rigtig gammel kær ven over mange år og jeg er støttet hende i mange af livets udfordringer . 

og Big.L som er en kone til en mand som løj om sin ægteskab og datede alessia i en periode indtil hun fandt ud af at han løj og stoppede forholdet . manden fortsætter med at prøve kontakte hende mens elessia undlader nogen som helst tilbagesvar .

Big.l ... uanset hvad du tror eller får fortalt så har alessia intet kontakt med din mand . at han fortsætter med at skrive men han får aldrig svar tilbage ,det kan du jo ikke klandre hende.

Min ven. Du sælger den pige, det er din job! 

Men hold din mund og ikke navner en kvinde ( en kone) på den side, som kun handler om luder! 

Den kvinde er respektfuld og lige glad med ham eller hende!

Jeg er kun den som har selv set alt den tragedie, og hvordan den ( uskyldig pige" kvinde som er 30 nu!" ) har ødelagt en familie! Hun blev advaret mange gang, at han er gif og har familie, men hun var lige glad, hun var kun interesseret i penge og sig selv!

og stop at tror på xxxx, hun er bar stor løgner som den røvhul! Hun har altid svaret til ham nå han skriver, og sidste gang det var i marts, hvor hun var igen med ham! Så stop at fremviser hende som uskyldig stakkel! Hun er jo luder, hvad kan man forvente fra en, som tænker kun om penge og ikke mennesker!!!!!

Redigeret af Stabilizer
private oplysninger slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...