Hop til indhold
david a

Nøgen fredag 27/5 på harmony

Recommended Posts

Havde tænkt mig en længere tur på flere dage, da jeg har fri, til de store klubber, i det sydlige Tyskland.

men da jeg har fået nogen opgaver på den hjemmelige front, har jeg besluttet mig til en enkelt fredag på Harmony, da pigerne er annonceret til at være helt nøgne. Har ikke selv prøvet dette, så det kunne blive en sjov oplevelse.

 

jeg skriver herinde da, jeg synes at det kunne være hyggeligt at følges med en enkelt eller flere, jeg kører fra det midtjyske tidligst kl 9 og forlader harmony senest kl 3. Afgangstiden fra det midtjyske kan blive senere, for at tilgode se eventuelle følgesvende.

Jeg ligger gladeligt bil til, men da den er rimelig lille, så vil det være en klar fordel med andet køretøj, hvis mere end en ønsker at deltage.

 

når jeg tager på fkk, foretrækker jeg en afslappet dag uden for meget eller ingen alkohol, så ønsker ikke at køre hjem fra Hamborg, med en der er spritstiv.

 

håber at der er nogen der melder sig enten i pm eller her i tråden.

 

heine

Redigeret af david a

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Problemet med de nøgen dage er, at ikke alle piger bryder sig om dem og det begrænser udvalget. Som de siger alt for mange kommer for bare at kikke på for den lille entre, det koster. Det er lidt det modsatte når pigerne skal være i frækt undertøj -  de gider ikke alt besværet med det.

 Rigtig god indtilling du har til alkohol og FKK besøg - det høre slet ikke sammen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...