Hop til indhold
gabriel

Betaler mænd andre mænd for at besøge GP?

Recommended Posts

holstebronx skrev, den 14/5/2016 at 18:45:

Der har før været mænd herinde, som har villet betale andre mænd for at besøge en specifik glædes pige.

Hvad resultatet blev, ved jeg ikke.

Jeg så ovenstående indlæg og tænkte at det burde kunne skabe lidt debat og informere.

Findes der et marked for dette? Jeg er selv en ung singlefyr med talegaverne i orden og en nyspidset blyant, så det kunne være rigtigt interessant at være "personlig anmelder" på opfordring. Jeg ved at nogle GPer foretrækker at der ikke skrives om dem offentligt, og nogle mænd ville måske endda få et kick ud af en eksklusiv anmeldelse.

Nogle ville måske råbe nasserøv, men jeg opretter egentlig også kun tråden for at høre panelet om det findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tænkt på noget lignende - måske en slags forsikringsordning, hvor en gruppe sammen kunne give et lille bidrag hver, og så skiftes til at teste, når man er i tvivl om ægthed/kvalitet. 

 

På den måde risikerer man hver i sær kun et lille beløb pr. gang og skiftes til at tage en for holdet med lav risiko for at tabe mange mange - og en sikkert en god blanding af gode og dårlige oplevelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg helt ny herinde som registreret bruger, men har som læsende gæst været superglad for at EG var til, og vil da gerne give mit besyv med, nu da det er muligt ;-)

På en måde har jeg jo nasset på de mange fine anmeldelser, anbefalinger og advarsler, som i andre har lavet og det vil jeg naturligvis gerne give noget tilbage for.
Personligt vil jeg hellere tage "one for the team" (eller flere...) og så skrive en anmeldelse her, end at skillinge sammen som forslaget går på. 
Men hvis der er generel stemning for det, så vil jeg da ikke udelukke at bidrage på anden måde. I den sidste ende bliver det økonomisk set sikkert det samme.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, den 16/5/2016 at 18:36:

Jeg har tænkt på noget lignende - måske en slags forsikringsordning, hvor en gruppe sammen kunne give et lille bidrag hver, og så skiftes til at teste, når man er i tvivl om ægthed/kvalitet. 

På den måde risikerer man hver i sær kun et lille beløb pr. gang og skiftes til at tage en for holdet med lav risiko for at tabe mange mange - og en sikkert en god blanding af gode og dårlige oplevelser :-)

Det var også en mulighed.

danvik skrev, den 16/5/2016 at 21:15:

Nu er jeg helt ny herinde som registreret bruger, men har som læsende gæst været superglad for at EG var til, og vil da gerne give mit besyv med, nu da det er muligt ;-)

På en måde har jeg jo nasset på de mange fine anmeldelser, anbefalinger og advarsler, som i andre har lavet og det vil jeg naturligvis gerne give noget tilbage for.
Personligt vil jeg hellere tage "one for the team" (eller flere...) og så skrive en anmeldelse her, end at skillinge sammen som forslaget går på. 
Men hvis der er generel stemning for det, så vil jeg da ikke udelukke at bidrage på anden måde. I den sidste ende bliver det økonomisk set sikkert det samme.

Netop. Der findes mange forskellige muligheder.

Jeg kunne også forestille mig at man på sigt kunne have en side, hvor man kunne efterspørge anmeldelser mere formelt end man gør herinde via efterlysninger. Så enten kontakte en anden direkte, der var villig til at undersøge en GP selv, hvor det så er op til køberen eller pigen om anmeldelsen skal offentliggøres.

Jeg spørger for jeg kan jo se at mange efterlysninger går ubesvaret hen og der var måske flere som mig derude, der var modige nok men for fattige til at efterkomme alle ønskerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...