Hop til indhold

Brasilian massage hos Alexia

Featured Replies

Skrevet
  • Author
troublemaker1968 skrev, for 4 timer siden:

har hun nogen piercinger i fissen ? (er jeg nemlig ikke så glad for)

Nej, det har hun ikke. (Ellers synes jeg det er ret lækkert :P)

Skrevet
hotshot skrev, den 29/3/2017 at 07:22:

hej roden, ja begge gange sprøjtede jeg i hendes mund, og slugtede ikke første gang. Men det gjorde hun anden gang

Er du helt sikker på det ? - Fordi Jeg har besøgt hende før i tiden og der tog hun ikke spermen i munden, og denne gang , selv om jeg kan bestille fransk uden andet i 30 minutter så tar hun stadig ikke klatten i munden. Tror du sammenligner hende med hende Annia der ligner hende en del da hun også ahvde bøjle på., Den ene gang var jeg ved at komme i munden på hende, fordi hendes måde at sutte på er lækker, og sagde "Im cumming in your mouth in 10 secs if you continue" og suttede 3-4 sekunder til fjernede hovedet og kørte den af med hånden og wroom, det fløj som en vulkan op hun blev næsten sur over jeg var så tæt på at komme i munden på hende,og havde trods alt besøgt hende 8-9 gange på det tidspunkt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.