Hop til indhold
Roman955

Noget er sket

Recommended Posts

Efter ca et halvt års fravær - jeg har ikke engang orket at læse med på eroguide - bemærker jeg en grundig omgang apati.

  • Der er forbløffende meget ro.
  • Næsten alle de gamle profiler er væk.
  • Moderatorerne glimrer med fraværet af hysteriske trusler og løftede pegefingre.
  • Ikke en eneste  personangreb har jeg øjnet

Hvad er der sket? Hvor er skænderierne blevet af? 
Her er godt nok dejlig roligt, men siden jeg er kommet på igen, også meget mere kedeligt.

Er der nogen der kan give et kort resume over hændelserne de sidste 6 måneder? Hvem har fået kniven?

 

Redigeret af Roman955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Rigtig mange har pakket sydhavs frugterne og smuttet. Hvilket nok har betydet Eroguide har mistet noget sjæl og blevet lidt kedelig som du er inde på. 

Yderligere kan man sige desto mere regelret noget bliver desto kedeligere bliver det også. Kvinder vælger ofte bad boyen over gengsedrengen, trods sidst nævnte nok var det mest fornuftige :-) og Havnebumsen har en klar fornemmelse af advarsler har været delt ud med en ak86 i dit fravær

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der har pakket må være gået et sted hen. Hvor?

Talk2us er helt værdiløs og blottet for indlæg. Ikke engang dårlige indlæg kan jeg finde derinde - blot debat på børne niveau. Så de er ikke alternativet touristerne er rejst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er sket det at moderationen har fået kørt alle de levende og engagerede debattører ud på sidesporet.

Forummet er blevet sådan et feel good sted, hvor man spørger lidt til en pige og får nogle valne svar. Det der kan være lidt krudt i, politik f. eks. har fået sit eget forum. Så er der låg på det.

Når der ikke er nogen der evner at komme med indlæg med kant, så bliver det et tamt forum. Det er det du ser, og du ser også et langsom døende forum.

Pt går det jo fint, men det er tydeligt, for en gammel rotte, at der kommer færre og færre indlæg med virkeligt indhold.

Et forum kan ikke overleve på nuttede indlæg om små kaniner, katte, vovser osv.

Der skal debat til, og debat giver af og til ballade, og det vil man ikke på EG - uhhhhhh ha da.

 

Vi mangler vores gamle MOD, men han sikkert rigeligt med at holde orden på PP ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Roman955 skrev, for 4 minutter siden:

Dem der har pakket må være gået et sted hen. Hvor?

 

1) De har stillet træskoene her på jorden og taget op til Guds rige

2) De er blevet impotente 

3) De er blevet gift

4) De fik nok af besøg hos GPerne

5) De fik nok af de grønne moderatorer, Havnebumsen og alle muligt herinde

Find selv på resten :D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Cagetheelephant skrev, for 12 minutter siden:

Sådan er det tit. Det ændrer ikke på det.Journalistiske stramninger skal blot sælge tidsskrifter. 

Iøvrigt skrev jeg jo at du har ret noget af tiden 8-)

Det meste af tiden! perioden mellem ægløsning er trods alt længere end perioden med...

Anyway jeg skrev Bad Boys vs Gengsedreng… Nu er vi vel Mænd så sex vægter en del…. her har Havnebumsen en klar ide om hvem som oftest trækker det længste strå 8-) Men i bagklogskabens klare lys var mit første indlæg ikke helt præcist formuleret.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 15 timer siden:

Jeg nyder. at mange gp'ere deltager aktivt - og de fleste har interessante input, synspunkter, argumenter, holdninger og påstande. Jeg kender ingen andre steder, hvor dette engagement kan berige os, der gerne vil være i dialog med alle sider af kunde/gp forhold.

Jeg har det på præcis samme måde- læser altid med særlig stor opmærksomhed det som GP´erne skriver.

Så tak til de GP´er som bidrager til spændende, frække, nærværende og tankevækkende debatter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roman955 skrev, for 15 timer siden:

Efter ca et halvt års fravær - jeg har ikke engang orket at læse med på eroguide - bemærker jeg en grundig omgang apati.

  • Der er forbløffende meget ro.
  • Næsten alle de gamle profiler er væk.
  • Moderatorerne glimrer med fraværet af hysteriske trusler og løftede pegefingre.
  • Ikke en eneste  personangreb har jeg øjnet

Hvad er der sket? Hvor er skænderierne blevet af? 
Her er godt nok dejlig roligt, men siden jeg er kommet på igen, også meget mere kedeligt.

Er der nogen der kan give et kort resume over hændelserne de sidste 6 måneder? Hvem har fået kniven?

 

Tænker, at to ting er af afgørende betydning:

1) Moderatorene har strammet op på om der debatteres "generelle forhold" i anmeldelses/efterlysnings-trådende.

2) Oprettelsen af "Politik"-forummet har "isoleret" de politiske debatter (på den gode måde).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er behageligt at være på EG og at man (som regel) kan finde den info, man behøver, om GP, man overvejer at besøge. Her savner jeg ikke løftede moderator-pegefingre og personangreb overhovedet :-)

 

Ganske fint, at den politiske debat har sit eget område. Det er ikke EG's hovedformål, efter min mening, men et underforum for de EG-medlemmer, der (ud over det mere kødelige) også har en interesse i politiske diskussioner i EG-regi.

 

Der vil altid være en naturlig udskiftning i debattører. Det er ikke personligt noget, jeg tænker langt og dybt over hvorfor det sker. Livet går videre, og EG er ikke verdens navle, hverken for de vækløbne eller de tilbageblevne.

 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...