Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Folkens.

Jeg kommer netop fra en besøg hos Kalasin massage http://kalasin-thai-massage.dk/index.html

Har siddet med eksamen hele ugen og var blevet godt træt i ryggen af at sidde foran computeren, så trængte til noget massage. Havde læst godt omkring Ju fra Kalasin herinde, så jeg tog afsted og satsede på at der var ledigt.

Desværre var Ju optaget, men hendes kollega Pat var fri så hende blev det.

Som sagt var det massagen jeg kom for, og den var virkelig god.. Pat vidste lige hvor hun skulle trykke, hun kunne mærke hvor jeg havde ondt og om hun trykkede for hådt.. Tæt på perfekt.

Der var ingen "tilfældige" strøg over banditten.. Altså, der var intet tilfældigt over det. Når Pat mente at der havde været stille for længe, siger hun "Hov, hvor er han?" og kilder mellem benene efter ham. Det var på en meget drilagtig måde og det var egentlig meget sjovt. Skal dog siges at jeg havde taget en time. Havde det været 30 min ville jeg nok føle det var lidt for meget, så ofte som det skete. Men som sagt, det var ikke noget der generede og var egentlig med til at skabe en hyggelig stemning.

Til sidst spørger Pat så om jeg skal have noget mere.. Jeg er egentlig lidt i tvivl om hvad "mere" hun mente, for jeg synes hun gjorder gestus både med mund og med hånd (mest fordi jeg har læst herinde at Kalasin er stedet for man højst for HJ). Uanset hvad sagde jeg nej tak, da det var massage jeg ville have og jeg er en fattig studerende ;) (jeg overvejede at spørge om pris, kun fordi jeg var nysgerrig. Men det ville virke for nærigt at spørge efter pris og så sige nej.. Hvis nogle af jer kender prisen må i meget gerne skrive det i en besked til mig :) )

Efter jeg har sagt nej bliver Pat ved med at stikke til ham og prøver på at overtale mig.. Igen, ikke på en måde som er irriterende, men ville også have været fin foruden.

Alt i alt, en super god massage og en virkelig hyggelig stemning. De småting jeg har skrevet er virkelig flueknepperi og betyder næsten ingenting i det store billede.

Stedet kan virkelig anbefales.

- mj.

PS.

På vej ud af døren hilste jeg på Ju, som var blevet færdig med sin kunde. Er du gal hun er flot! Havde set billederne på hendes hjemmeside, men personligt synes jeg hun er meget smukkere i virkeligheden! Har ikke brug for eller lyst til en massage, men sidder allerede nu og overvejer en tid i morgen, kun for at komme ind til hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...