Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 hej i dejlige bruger af EG nu er det vist min tur til at fortælle lidt om nogle oplevelser jeg har haft i det år jeg har været GP og denne tråd er slet ikke og skal slet ikke bruges til sure opstød eller andet.. nå men nok det.. jeg har oplevet et par gange nu at kunder som skriver eller ringer prøver at small-talker sig til at blive venner og så få prisen langt ned jeg synes ikke selv at mine priser er dyre men der var en der prøvede det igen her forleden og startede self ud med at han gerne ville have time og det sagde så også ok til men derefter begyndte at så han small-talke men jeg fangede den hurtig da han skrev at glædede sig at komme på besøg hvilket jeg self bliver glad for at høre men jeg havde en mistanke self og så som jeg plejer en time før han skulle komme fik han adressen ikke noget hus nummer der skrev at det fik han først når han holdte på parkingspladsen og da det er en lejlighed jeg låner så kan jeg både se parkingspladsen og kunne også se hans bil. så skrev han at holdte ude på pladsen self og der skrev jeg og spurgte ham om han havde læst annoncen hvor på han svarede at det havde han og der skrev så tilbage at han skulle læse den igen.. så der gik et min og fik en sms at 1300 havde han ikke råd til og han havde kun 400 kr og jeg kunne give ham rabat eftersom vi var blevet venner og bad om hus nummeret så skrev jeg tilbage at nummeret fik han ikke hvis han ikke havde de penge og jeg kan love at han blev gal jeg kunne høre ham råbe ude på pladsen og ja ved godt at det er forkert at jeg kun gav ham en adresse men som sagt at small-talk sig igennem og prøve at få noget billigere er jo ikke iorden og jeg kunne se hans som var BMW så han havde sikkert råd. men igen det er jo ikke mit problem.. så efterhånden som folk skriver tider så svare jeg men hvis de begynder at SMALL-TALKE ja så stopper jeg med at svare og giver tiden til en anden som forstår ens annonce fuldt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 12. Maj, 2016 Godt du fik tjekket op på fyren - gad vide om han virkelig troede 400 var nok... Der er mange useriøse platugler (både GP og kunder) derude ;-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 12. Maj, 2016 gppigen97 skrev, for 19 minutter siden: jeg kunne se hans som var BMW så han havde sikkert råd. Nej, så er det netop man ikke har råd Jeg kører selv i en gammel bil, med lidt rust og buler, jeg selv kan finde ud af at reparere - så jeg har råd - ellers så finder jeg en glædespige, jeg har råd til Men jeg har også lært at det som regel er de folk, man prøver at være allermest flink overfor, der ender med at røvrende en. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Maj, 2016 gppigen97 skrev, for 38 minutter siden: hej i dejlige bruger af EG nu er det vist min tur til at fortælle lidt om nogle oplevelser jeg har haft i det år jeg har været GP og denne tråd er slet ikke og skal slet ikke bruges til sure opstød eller andet.. nå men nok det.. jeg har oplevet et par gange nu at kunder som skriver eller ringer prøver at small-talker sig til at blive venner og så få prisen langt ned jeg synes ikke selv at mine priser er dyre men der var en der prøvede det igen her forleden og startede self ud med at han gerne ville have time og det sagde så også ok til men derefter begyndte at så han small-talke men jeg fangede den hurtig da han skrev at glædede sig at komme på besøg hvilket jeg self bliver glad for at høre men jeg havde en mistanke self og så som jeg plejer en time før han skulle komme fik han adressen ikke noget hus nummer der skrev at det fik han først når han holdte på parkingspladsen og da det er en lejlighed jeg låner så kan jeg både se parkingspladsen og kunne også se hans bil. så skrev han at holdte ude på pladsen self og der skrev jeg og spurgte ham om han havde læst annoncen hvor på han svarede at det havde han og der skrev så tilbage at han skulle læse den igen.. så der gik et min og fik en sms at 1300 havde han ikke råd til og han havde kun 400 kr og jeg kunne give ham rabat eftersom vi var blevet venner og bad om hus nummeret så skrev jeg tilbage at nummeret fik han ikke hvis han ikke havde de penge og jeg kan love at han blev gal jeg kunne høre ham råbe ude på pladsen og ja ved godt at det er forkert at jeg kun gav ham en adresse men som sagt at small-talk sig igennem og prøve at få noget billigere er jo ikke iorden og jeg kunne se hans som var BMW så han havde sikkert råd. men igen det er jo ikke mit problem.. så efterhånden som folk skriver tider så svare jeg men hvis de begynder at SMALL-TALKE ja så stopper jeg med at svare og giver tiden til en anden som forstår ens annonce fuldt ud Jeg tror det er fordi dine priser er så billige at mændene spørger. Det meget sjældent nogen spørger mig. Men jeg er og også næsten 1000,- dyre end dig. men nej, det utroligt lidt jeg small talker med kunder inden et møde. Og vil de snakke meget må de betale for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 12. Maj, 2016 det er godt skrevet. og ja der findes desværre mange der prøver det. men igen går den så går den og der er uden tvivl nogen Gpér der går med til og forhandle om prisen. og det er self også helt iorden. men mange mænd ser kun lige billeder og mail eller mobil nr og ringer . og så bliver de lidt muggen om man ber dem læse annoncen igen.og derefter ringe. og tit siger de kan du ikk lige sige hvad du tilbyder og priser osv osv .. så er der jo ingen grund til og lave en annonce , så kan man lige så godt smide billeder og et nr på. en af de grunde jeg tror der gør, at mange prøver at forhandle prisen for tiden. er det store antal udlandske piger der er kommet og som har meget lave priser. dette er bare en tanke .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden: Nej, så er det netop man ikke har råd Men jeg har også lært at det som regel er de folk, man prøver at være allermest flink overfor, der ender med at røvrende en. det er rigtig.. og det er ikke fordi jeg er sur over det eller andet.. jeg synes bare at det er mærkeligt at nogen er sådan og tror på at det lykkedes.. TrineMuz skrev, for 30 minutter siden: Jeg tror det er fordi dine priser er så billige at mændene spørger. Det meget sjældent nogen spørger mig. Men jeg er og også næsten 1000,- dyre end dig. men nej, det utroligt lidt jeg small talker med kunder inden et møde. Og vil de snakke meget må de betale for det. altså.. grunden til at jeg gør det billigt er fordi mange laver priserne så dyre at mange ikke rigtig har råd til det.. og men igen.. det er ikke fordi jeg mister kunder ved det.. men som sagt folk som ikke læser annonce igennem først ja de får først en adresse uden hus nummer og når jeg spørge ind til om de har læst annonce og at de siger at det er 1300 ja så får de hus nummeret men andre som siger at de ikke har læst hele annoncen venter jeg med at gi hus nummeret ud til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 totalwild skrev, for 19 minutter siden: det er godt skrevet. og ja der findes desværre mange der prøver det. men igen går den så går den og der er uden tvivl nogen Gpér der går med til og forhandle om prisen. og det er self også helt iorden. men mange mænd ser kun lige billeder og mail eller mobil nr og ringer . og så bliver de lidt muggen om man ber dem læse annoncen igen.og derefter ringe. og tit siger de kan du ikk lige sige hvad du tilbyder og priser osv osv .. så er der jo ingen grund til og lave en annonce , så kan man lige så godt smide billeder og et nr på. en af de grunde jeg tror der gør, at mange prøver at forhandle prisen for tiden. er det store antal udlandske piger der er kommet og som har meget lave priser. dette er bare en tanke .. ja da.. men som der bliver skrevet at sikkert fordi jeg er billigere end andre.. men jeg har nu ikke grund til at blive dyre og jeg yder samme ting andre GP og ja prisen er m¨ske lidt lille.. men jeg tænker at selv lidt fattige folk også skal ha lov til at nyde en GP i ny og næ og ikke kun dem som har mange penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 12. Maj, 2016 Small-talk ser jeg kun som lidt opvarmning til et forhåbenligt dejligt møde. Men ved selvfølgeligt også at hvis GP'ere skulle small-talke meget med alle kunder så skulle de ansætte en hel kommunikationscentral. Man kan på ingen måder forvente rabat eller andet. Man kan kun håbe på at hvis man er sød, rar og respektfuld, at så kommer der måske noget tilbage. Om det så er i form af gensidig respekt, lidt bonustid eller blot at man kan mærke at hun føler sig godt tilpas i ens selvskab. Men hvis jeg var dig gppigen1997 så ville jeg da stille spørgsmålet men de 1300 allerede inden du giver vejnavnet. Så har de ikke følelsen af at køre forgæves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 12. Maj, 2016 (edited) gppigen97 skrev, for 1 time siden: men der var en der prøvede det igen her forleden og startede self ud med at han gerne ville have time og det sagde så også ok til men derefter begyndte at så han small-talke men jeg fangede den hurtig da han skrev at glædede sig at komme på besøg hvilket jeg self bliver glad for at høre men jeg havde en mistanke self så der gik et min og fik en sms at 1300 havde han ikke råd til og han havde kun 400 kr og jeg kunne give ham rabat eftersom vi var blevet venner og bad om hus nummeret så skrev jeg tilbage at nummeret fik han ikke hvis han ikke havde de penge og jeg kan love at han blev gal jeg kunne høre ham råbe ude på pladsen Forstår ikke han blev sur, for hvordan kan han gå udfra han kan få en hel time til ingen penge? Synes heller ikke jeg er dyr, men får alligevel tit, at vide jeg er dyr og burde sænke mine priser. Jamen vil man ikke gi det, hvorfor så ringe op eftersom prisen står i min annonce? Siger eller skriver altid prisen tilbage til kunden så jeg er sikker på der ikke er nogen misforståelser. Og HOLD DA OP der er mange der tror man ikke har andet at lave en sidde og sms eller snakke tlf hele tiden og besvare spørgsmål de har fået svar på før Redigeret 12. Maj, 2016 af Annette6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 Melkor1973 skrev, for 4 minutter siden: Men hvis jeg var dig gppigen1997 så ville jeg da stille spørgsmålet men de 1300 allerede inden du giver vejnavnet. Så har de ikke følelsen af at køre forgæves. ja det er rigtig nok.. men som sagt.. jeg havde en mistanke så hvorfor ikke prøve sig frem jo og hvis han køre forgæves er det jo hans egen skyld ikke min.. bare fordi jeg er lidt billigere end andre.. men jeg tilbyder næsten det samme... bare ikke anal og strøm og urin og bæ.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 Annette6 skrev, for 2 minutter siden: Og HOLD DA OP der er mange der tror man ikke har andet at lave en sidde og sms eller snakke tlf hele tiden og besvare spørgsmål de har fået svar på før derfor henviser jeg altid til annoncen og hvis der bliver spurgt om noget som der kan besvares i annoncen svare jeg slet ikke tilbage og mange spørge uden gummi hvilket jeg slet ikke svare på for jeg synes at det er dumme spørgsmål at besvare hele tiden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 12. Maj, 2016 gppigen97 skrev, for 3 minutter siden: derfor henviser jeg altid til annoncen og hvis der bliver spurgt om noget som der kan besvares i annoncen svare jeg slet ikke tilbage og mange spørge uden gummi hvilket jeg slet ikke svare på for jeg synes at det er dumme spørgsmål at besvare hele tiden.. Jeg skal måske bare lære og blive mere hård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 12. Maj, 2016 gppigen97 skrev, for 6 minutter siden: ja det er rigtig nok.. men som sagt.. jeg havde en mistanke så hvorfor ikke prøve sig frem jo og hvis han køre forgæves er det jo hans egen skyld ikke min.. bare fordi jeg er lidt billigere end andre.. men jeg tilbyder næsten det samme... bare ikke anal og strøm og urin og bæ.. Om du er billigere eller ej burde ikke have noget med det at gøre. Og ja det er hans egen skyld, men tænkte bare du ville være fri for råben og skrål på parkeringspladsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 Melkor1973 skrev, for 3 minutter siden: Om du er billigere eller ej burde ikke have noget med det at gøre. Og ja det er hans egen skyld, men tænkte bare du ville være fri for råben og skrål på parkeringspladsen åhh det gør skam ikke mig noget hehe.. det var mig der blev råbt af fordi han råbte af nogle også og de svarede igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Maj, 2016 Der var da engang en GP som gav 100kr rabat til stamkunder. Så skrev jeg til hende, hvornår man er stamkunde, eftersom jeg havde været der to gange forinden. Hun svarede: Du ER allerede stamkunde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 Tip toe skrev, for 19 minutter siden: Der var da engang en GP som gav 100kr rabat til stamkunder. Så skrev jeg til hende, hvornår man er stamkunde, eftersom jeg havde været der to gange forinden. Hun svarede: Du ER allerede stamkunde ja ok... men jeg har nu ingen stamkunder da det er forskellige der kommer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2016 @gppigen97 Det kommer du til at opleve MANGE mange mange mange mange gange.... hvis det ikke er dumping af dine priser - så er det overskridelse af dine grænser eller lign. Det er IKKE forkert ikke at give husnummer - det er det eneste rigtige... det er rigtig godt at du tager dine forholdregler Hvis nogen laver det stunt EFTER de er kommet inden for - så smid dem ud på stedet... det bliver en lorteoplevelse uanset hvad... og hav altid et stort bundt nøgler ved hånden og helst i en nøglesnor som du kan svinge. Mænd der kan finde på at presse dig face to face er ret meget uden hæmninger.... lige præcis den type - så skal du være parat til at slå fra dig hvis uheldet nu skulle være ude. De fleste vil acceptere at blive kylet ud igen.... men der er enkelte af de der "nu presser jeg citronen typer" der bliver aggressive... Følg altid din mavefornemmelse.... det er din bedste sikkerhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 @Jasmin jeg har allerede mine forholds regler vdr sikkerhed jeg har en vagt gående i området hvis nogen prøver på noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Maj, 2016 Man kan godt midste kunder på at have lave eller høje priser. Men jeg er nok bare lidt en sur kælling i mobilen. Hvis de har mit nr fra en annonce på nettet så ber jeg folk læse min annonce og ringe op igen. Hvis de ringer fra ekstrabladet så har jeg en meget hurtig beskrivelse og fortæller med det samme hva en lille cocktail koster. Hvis de ikk vil gi det siger de det med det samme. Da jeg havde kunder privat fik de ikke min adresse. De fik en offentlig parkeringsplads i nærheden. Og så guidede jeg dem i tlf hjem til mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Maj, 2016 som ny deltids lyserød, må jeg blankt erkende, at lidt/eller mere kommunikation med min gæst op til vores møde er en vigtig del af 'gamet' for mig. Både fordi det fungerer, som en forventningsafstemning, men mindst lige så meget for at screene, hvem gæsten er, så jeg undgår dårlige match/oplevelser. So far har det virker fint. De gæster, som ikke er til den approach svarer ikke på min besked, og så spilder jeg ikke min tid på dem. - og jeg bruger også at guide gæsten til et kendt offentligt sted tæt på og så først give husnummer i allersidste øjeblik. Privat/diskret er lige præcist det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5320 Skrevet 12. Maj, 2016 Jeg har også nogle forholdsvise lave priser 60 min til 1200 all incl og det gør til at jeg absolut ikke ligge på den lade side og mine stamgæster får da også lidt ekstra i form af tid eller andet. Jeg har ALDRIG følt mig truet eller blevet presset i prisen når gæsten er inden for døren. Nogen har da forsøgt i telefonen og enten har de accepteret mine priser eller blevet væk og fundet andet. Jeg er heller aldrig blevet råbt af eller ligende. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg er klar i mælet ved opkald, aldrig via sms da mit liv er for kort til det. Mine gæster accepter også uden brok at jeg nogle steder hvor der er mega travlt kun tilbyder max 30 min da jeg altid køre privat diskret uden tidsbestilling , og det er ikke fair overfor gæsterne at lade dem vente. Her er de søde og forstående. Så forstår ikke at du lader dig påvirke at blive presset i pris. Meld KLART ud i første kontakt hvad du tilbyder og hvad prisen er. Vil de ikke betale det så ønsk dem en god dag. Held og lykke til 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaptajnvom 99 Skrevet 12. Maj, 2016 Jeg synes det er uanstændigt at prutte om priserne! Uanset hvad "metode" en mand måtte tro han kan bruge for at "opnå rabat", synes jeg det er sindssygt dårlig stil Når der er sat pris på en ydelse, så er det fordi den der vil sælge en ydelse mener, at det er den pris der skal være og den pris der er behov for! Kan eller vil man ikke betale prisen, så må man enten søge en leverandør med lavere priser....... eller erkende, at man bare ikke har råd! Smalltalk synes jeg er super super fint - så længe det er i fælles accept og ikke har bagtanker andet end at opnå en god stemning imellem GP og gæst! Uanset hvad prisen er, hvor GP kommer fra, hvad sprog hun taler og hvad man ellers kan komme i tanker om.......... så er anstændig respekt sgu det mindste man kan udvise! Og det er ikke i orden at møde op og begynde at forhandle priser. Priser skal ikke forhandles i det hele taget. Dem skal man bare acceptere, eller erkende er uden for ens rækkevidde og så liste videre i god ro og orden Man kan lige få dem gentaget fra annoncen når man er der, når/hvis hun spørger og man siger hvad man gerne vil........ Og så er det bare ja tak til det, som man har råd til...... uden at klynke over prisen VI andre ville også blive pænt negative hvis chefen, dagen før lønningsdag sagde "i morgen får du lige 1000 kr mindre ind på din konto, for jeg synes der har været en super god venskabelig stemning imellem os" Jeg forstår bestemt godt hende der sagde nej til 400 kr da. Den sure mand må sgu bare se sig på navlen til han bliver glad igen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 13. Maj, 2016 jeg snakker bestemt også med kunder som ringer og prøver at finde ud af hvad slags type de er men man bliver jo hurtig træt da de fleste spørge ad om de tage mig uden kondom og når svaret så bliver nej ja så høre man ikke fra dem igen men så går tiden jo til en anden som er mere seriøs.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 333 Skrevet 13. Maj, 2016 Nogen gange skammer jeg mig altså over at være en mand. Han har fået/læst en pris og hvis han syntes det er for dyrt, så må han jo lade være med at besøge dig. I skal selvfølgelig have det for det, som i vil have. Jeg kunne aldrig nogen sinde finde på, at prøve at få rabat. Hvis jeg syntes det er for dyrt, så ringer jeg slet ikke op. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slow mover Skrevet 13. Maj, 2016 jens69 skrev, 1 time siden: Nogen gange skammer jeg mig altså over at være en mand. Han har fået/læst en pris og hvis han syntes det er for dyrt, så må han jo lade være med at besøge dig. I skal selvfølgelig have det for det, som i vil have. Jeg kunne aldrig nogen sinde finde på, at prøve at få rabat. Hvis jeg syntes det er for dyrt, så ringer jeg slet ikke op. Jeg er helt enig i sidste afsnit i dit indlæg. Det er pigerne der sætter prisen, og vil man have hvad de sælger så betaler man prisen, ellers finder man noget andet. Men jeg mener nu ikke at man skal skamme sig over at være mand bare fordi andre mænd opfører sig dumt. Mht. small-talk, så er det noget jeg som kunde også sætter pris på. Ligesom pigen bruger det til at pejle sig ind på hvor seriøs jeg er som kunde, bruger jeg det til at pejle mig ind på hvad pigen er for en størrelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg