Hop til indhold
Guest gppigen97

small-talk fra kunder

Recommended Posts

Slow mover skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt enig i sidste afsnit i dit indlæg. Det er pigerne der sætter prisen, og vil man have hvad de sælger så betaler man prisen, ellers finder man noget andet.

Men jeg mener nu ikke at man skal skamme sig over at være mand bare fordi andre mænd opfører sig dumt.

Mht. small-talk, så er det noget jeg som kunde også sætter pris på. Ligesom pigen bruger det til at pejle sig ind på hvor seriøs jeg er som kunde, bruger jeg det til at pejle mig ind på hvad pigen er for en størrelse. 

Det har jeg hverken tid eller lyst til. Har man noget på hjertet må det tages over mobilen ved opkald i de pauser der er eller kan man jo oftes læse hvad der står i annoncen hvis man da ikke kun kigger billeder det ender ofte som et chat forum og det har de færreste  GP tid til.

Mange af de mænd der vil sms'e om det ene og andet og har 1000 spørgsmål er oftes pikspiller og dybt useriøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slow mover
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Det har jeg hverken tid eller lyst til. Har man noget på hjertet må det tages over mobilen ved opkald i de pauser der er eller kan man jo oftes læse hvad der står i annoncen hvis man da ikke kun kigger billeder det ender ofte som et chat forum og det har de færreste  GP tid til.

Mange af de mænd der vil sms'e om det ene og andet og har 1000 spørgsmål er oftes pikspiller og dybt useriøs. 

Lige præcis derfor lader jeg også GP bestemme takten. Og nu var emnet small-talk, hvilket for mig ikke er det samme som at få uddybet hvad der står på menuen. Jeg ved ikke med andre, men det er i hvert fald ikke den slags mine "small talks" handler om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gppigen97 skrev, den 5/12/2016 at 08:03:

h startede self ud med at han gerne ville have time og det sagde så også ok til men derefter begyndte at så han small-talke men jeg fangede den hurtig da han skrev at glædede sig at komme på besøg hvilket jeg self bliver glad for at høre men jeg havde en mistanke self

og så som jeg plejer en time før han skulle komme fik han adressen ikke noget hus nummer der skrev at det fik han først når han holdte på parkingspladsen og da det er en lejlighed jeg låner så kan jeg både se parkingspladsen og kunne også se hans bil.

så skrev han at holdte ude på pladsen self og der skrev jeg og spurgte ham om han havde læst annoncen hvor på han svarede at det havde han og der skrev så tilbage at han skulle læse den igen..

så der gik et min og fik en sms at 1300 havde han ikke råd til og han havde kun 400 kr og jeg kunne give ham rabat eftersom vi var blevet venner

Lammeste hustler-forsøg jeg længe har set!

Forstår jeg det rigtigt, at du havde gættet på forhånd at han ville presse prisen og derfor skrev du at han skulle læse annoncen? Det virker bare som et helt vildt mærkeligt svar fra dig, hvis han bare havde skrevet, at nu var han fremme på parkeringspladsen. Men o.k. du havde jo åbenbart ret i din mistanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slow mover skrev, 1 time siden:

Lige præcis derfor lader jeg også GP bestemme takten. Og nu var emnet small-talk, hvilket for mig ikke er det samme som at få uddybet hvad der står på menuen. Jeg ved ikke med andre, men det er i hvert fald ikke den slags mine "small talks" handler om.

Hvad plejer dine henvendelser sig at dreje sig om ? Er lidt nysgerrig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slow mover
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Hvad plejer dine henvendelser sig at dreje sig om ? Er lidt nysgerrig ;-)

:) Det forstår jeg godt - der findes givetvis også mange måder at "bestille tid" på.

Først må jeg lige sige at jeg bestiller tid i god tid, gerne 1-2 uger før. Jeg bruger sjældent SMS, men helst mail, med mindre jeg allerede kender pigen fra tidligere besøg. Desuden bestiller jeg kun ved piger jeg allerede har "studeret" nøje her på EG. Og jeg har endnu tilgode at henvende mig til en pige, som jeg IKKE efterfølgende har besøgt. Jeg er ikke så "berejst", så mine referencer begrænser sig til en lille håndfuld danske piger, alle her på EG.

Men altså, den indledende henvendelse er udelukkende omkring hvornår man kan få lov at komme på besøg. Kommer der et "business" svar, så holder jeg den også på det niveau, og så bliver der ikke noget small-talk. Kommer der et mere casual svar, f.eks. med lidt humor, så får hun et matchende svar tilbage, og så er det lidt op til hende hvor længe hun "gider" holde snakken kørende. Der er ikke noget egentligt emne for snakken...hvilket er det jeg forstår ved small-talk.

Jeg håber ikke at denne tilgang klassificere mig som een af de mænd du så beskrivende kalder "pikspillere og dybt useriøse". :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slow mover
Cagetheelephant skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har også undret mig over ovenstående "indsigt"... Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor ofte gp'en har/får ret i påstanden - men jeg tænker, at hvis det er den attitude og holdning til kunderne - så skal det såmænd nok gå hen og blive en selvopfyldende profeti.

Jeg tror desværre at pigerne får mere af den slags end man kan forestille sig :-( 

Grunden til jeg overhovedet skrev i denne tråd var det med at skamme sig over at være mand bare fordi nogle mænd opfører sig dårligt. Vi må hver især gøre hvad vi kan for at opføre os ordentligt, og påtale når andre ikke gør det - og så håbe at de skammer sig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slow mover skrev, for 51 minutter siden:

Men altså, den indledende henvendelse er udelukkende omkring hvornår man kan få lov at komme på besøg.

Det er FUCKING god stil... virkelig... hvis alle mænd dog bare gjorde det - hvor ville det være let at lave aftaler :) Alle mænd der har valgt den metode var foran på point hos mig allerede der.. 

To the point, ingen tvivl, ingen utidighed... bare en sød mand der ved hvad han vil.... GO STIL!!! :) 

Slow mover skrev, for 51 minutter siden:

Kommer der et "business" svar, så holder jeg den også på det niveau, og så bliver der ikke noget small-talk. 

Endnu bedre stil... først en mand der ved hvad han vil og spørger direkte efter det... og bagefter ikke spilder pigens tid med noget der reelt ikke vedkommer aftalen..... total respekt for pigens tid og forretning... 

Whats not to love... 

Hvis jeg kun havde haft dine sms at dømme ud fra - så ville du have været af dem jeg ville begynde at glæde mig rigtig meget til at se.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg taler ikke meget med kunder inden første møde. Men en del med kunder mellem deres besøg. Jo mere de besøger mig jo mere skriver jeg med dem. Men nu arbejder jeg også på klinik.

den gang jeg havde kunder privat havde jeg få aftaler og brugte en del tid på at lave aftalerne. Ønskede jo ikke lukke hvem som helst ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...