Hop til indhold
Addict

Aalborg, Hallund SexyJoan Sølvvej 73C

Recommended Posts

Hej Alle

http://side6.dk/resultatside/?q=sexyjoan

Sølvvej 73C Brønderslev Hallund

Sikke en dårlig oplevelse.

Bestilte 1 time.

10min massage, helt kold og uinteresseret.

Blowjob med kondom max 5min, så ville hun videre. Helt ok med mig.

Hun smed sig på ryggen, smurte lidt glidecrem på og bad mig gå igang, meget følelses koldt. Ingen kyssen, måtte knap røre bryster. Ville ikke være med til andet en bare at ligge på ryggen. Hele tiden forsøgte hun at stemme imod med lårene som om hun ikke ville have hele pikken men kun halvdelen. Irriterende masen.

10min af det kedelige show, så sagde hun jeg skulle komme, jeg sagde at jeg havde betalt for en time. Nu gik det helt galt. Hun blev vildt sur og sagde at selvom jeg havde betalt for en time skulle jeg gøre mig færdig på 10min som alle andre, så lidt diskussion om at hun skulle give mig den vare og tid jeg havde betalt for eller hun kunne give mig pengene igen. Hvilken hun selvfølgelig nægtede.

Nu var min interesse der ikke rigtigt længere, gud hvor var hun elendig. hun burde finde sig et andet job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun der ikke frivilligt, så er det en politisag. Det er ikke min afdeling.

Anmeldelsen af hende omhandler oplevelsen og ikke hvorvidt det er lovligt eller rigtigt/forkert.

 

Hvis man sælger en time, så skal man også kunne levere en time. At hun var elendig er så dårlige evner oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Addict skrev, for 19 timer siden:

Er hun der ikke frivilligt, så er det en politisag. Det er ikke min afdeling.

Anmeldelsen af hende omhandler oplevelsen og ikke hvorvidt det er lovligt eller rigtigt/forkert.

 

Hvis man sælger en time, så skal man også kunne levere en time. At hun var elendig er så dårlige evner oveni.

Tillader du dig virkelige at forlange, at en eventuel handlet pige, skal levere en helhjertet indsats i et job hun ikke selv har bedt om, men er blevet tvunget ud i!!

Den holdning forstår jeg slet ikke, men det er måske kun mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, den 5/12/2016 at 09:54:

Tillader du dig virkelige at forlange, at en eventuel handlet pige, skal levere en helhjertet indsats i et job hun ikke selv har bedt om, men er blevet tvunget ud i!!

Den holdning forstår jeg slet ikke, men det er måske kun mig?

Suk.

Nej jeg forventer ikke andet af en handlet pige end at politi og retsystemet i Danmark kan hjælpe hende. Har du oplysninger om at det er tilfældet med hende som anmeldelsen omhandler synes jeg du skal tage kontakt til myndighederne, det er ikke beviser jeg har!!!

 

Anmeldelsen er skrevet udfra at prostitution er et lovligt erhverv i Danmark og hun sælger en vare hun ikke kan/vil levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan forstå at du ikke har fået den vare du mener at du har betalt for. Så er der vel kun en mulighed. Henvend dig til forbruger klagenævnet. Jeg er sikker på at de vil behandle din sag med stor alvor. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kan forstå at du ikke har fået den vare du mener at du har betalt for. Så er der vel kun en mulighed. Henvend dig til forbruger klagenævnet. Jeg er sikker på at de vil behandle din sag med stor alvor. ;-)

Det må være næste skridt :)

Nu har I hvertfald fået min oplevelse beskrevet, om I så vil vælge at besøge hende eller ej ud fra den er jeres valg. Personlig synes jeg dette forum er en fantastisk god ide til at udveksle erfaringer og forhåbentligt sørge for de elendige GP's får ringere forretning og de gode GP's bliver mere succesfulde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Addict skrev, for 14 minutter siden:

Det må være næste skridt :)

Nu har I hvertfald fået min oplevelse beskrevet, om I så vil vælge at besøge hende eller ej ud fra den er jeres valg. Personlig synes jeg dette forum er en fantastisk god ide til at udveksle erfaringer og forhåbentligt sørge for de elendige GP's får ringere forretning og de gode GP's bliver mere succesfulde ;) 

Det har du ret i. Men jeg mener også at vi skal støtte op om de gode piger og samtidig boykotte alt der ligner handlede og udnyttede piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 6 timer siden:

Det har du ret i. Men jeg mener også at vi skal støtte op om de gode piger og samtidig boykotte alt der ligner handlede og udnyttede piger. 

Absolut, men så nu intet på adressen der tydede på det, åben dør, venlig smilende pige indtil pengene var over leveret. Ingen tegn på tilbageholdelse, nu er jeg jo heller ikke ekspert, men havde jeg en fornemmelse af det ville jeg være gået og meldt det til politiet! (og måske i synes det er naivt, så tror jeg på politiet godt kan deres arbejde)

 

At anmelde de dårlige og de gode her, er vel også at støtte de gode piger og gøre forretningen dårligere for de elendige.

 

Som sagt hun var elendig til hendes job, det var hvad beskrivelsen omhandlede, er det fordi hun er handlet og nogen her har beviser på det som insinueret, så håber jeg da sandelig de giver det til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Addict skrev, den ‎17‎-‎05‎-‎2016 at 14:42:

Det må være næste skridt :)

Nu har I hvertfald fået min oplevelse beskrevet, om I så vil vælge at besøge hende eller ej ud fra den er jeres valg. Personlig synes jeg dette forum er en fantastisk god ide til at udveksle erfaringer og forhåbentligt sørge for de elendige GP's får ringere forretning og de gode GP's bliver mere succesfulde ;) 

tak for info, skønt at blive advaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...