MidnightCowboy 233 Skrevet 8. Maj, 2016 Jeg tog en for holdet, og tog en (ultra kort) tur på Kawaii. Hun er nok ca. 156 cm og et par og 40 kg. Brysterne er naturlige (gætter på b-skål men hvad ved jeg), og der er lidt hår på fissen, men det er tydeligvis trimmet godt ned. Uden tvivl den mest GFE agtige oplevelse jeg har haft. Allerede inden tøjet var af, var der super kontakt, selv om hun stort set ikke taler et ord engelisk. Kan man lidt spansk (sproget) tror jeg tilgengæld der er bonus. Jeg havde en super god oplevelse da pigen virkelig meget serviceminded, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg var så stang liderlig, at vi kun nåede lidt blow inden jeg var færdig, hvilket naturligvis gør at jeg ikke redegøre for en fuld senssion. Men som sagt - er man til de meget unge, lave og 40'ish kg. piger mener jeg her at der er ultra god valuta for pengene. Don't wreck her! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. Maj, 2016 https://daisyclub.dk/pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg