Guest gppigen97 Skrevet 8. Maj, 2016 hej lige et spørgsmål nu har jeg prøvet at være i kontakt med nogle Arrangører af gangbangs og nogle af dem sagde at de ville *prøvekøre mig* før de ville tage stilling om de ville samarbejde med en, der var en der skrev til mig at han brugte 3-5 time pr på at få et ganbbang op at køre så forventede/krævede at han ville ha sex med mig og jeg har sagt alle som spurgte om sex der svarede jeg nej og så kommer det svar NEJ så ville de ikke samarbejde med en jeg ved ikke med jer andre.. men jeg synes at det er dybt respektløst overfor pigen at de arrangører vil prøvekøre pigerne først og jeg synes endnu mere at det er synd for de piger som siger ja til det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Det er de forkerte fyre du har fat i! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 8. Maj, 2016 Helt enig med Bonobo. Få fat på seriøse arrangører der ikke stiller sådanne krav, arrangøren er mange gange også den person der skal sørge for din sikkerhed og at dine grænser ikke bliver overskredet. Det er en person som du skal have tillid til 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Maj, 2016 gppigen97 skrev, for 36 minutter siden: hej lige et spørgsmål nu har jeg prøvet at være i kontakt med nogle Arrangører af gangbangs og nogle af dem sagde at de ville *prøvekøre mig* før de ville tage stilling om de ville samarbejde med en, der var en der skrev til mig at han brugte 3-5 time pr på at få et ganbbang op at køre så forventede/krævede at han ville ha sex med mig og jeg har sagt alle som spurgte om sex der svarede jeg nej og så kommer det svar NEJ så ville de ikke samarbejde med en jeg ved ikke med jer andre.. men jeg synes at det er dybt respektløst overfor pigen at de arrangører vil prøvekøre pigerne først og jeg synes endnu mere at det er synd for de piger som siger ja til det.. Hej søde Det du skal give er et beløb for at han hjælper dig. ALDRIG sex for så er det netop ikke de rigtige du har fat i. Stort kram Amilf 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Rubert skrev, for 4 minutter siden: Helt enig med Bonobo. Få fat på seriøse arrangører der ikke stiller sådanne krav, arrangøren er mange gange også den person der skal sørge for din sikkerhed og at dine grænser ikke bliver overskredet. Det er en person som du skal have tillid til Helt enig. Og hvis en fyr allerede fra starten overskrider dine grænser ved at ville have sex med dig, så gør han præcis det ved dig som du betaler ham for at undgå. Videre i teksten. Du har ikke fat i seriøse fyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) Nå da da...men hvad kan man tjene ved at være en seriøs arrangør ? ( Ironi kan forekomme ) Redigeret 8. Maj, 2016 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 8. Maj, 2016 Der er bare nogle som tro at bare man har et total lækket sted kan man tillade sig alt. Men når grådigheden, griskheden og krænkelse af gp har taget over, sætter jeg ikke mine ben der mere. Men find dig et stedet gppigen97 og lav det hele selv. Der sikkert nogle som kan hjælpe dig men udvælg dem nøje 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) Krone skrev, for 18 minutter siden: Men når grådigheden, griskheden og krænkelse af gp har taget over, sætter jeg ikke mine ben der mere. Nogen gange undres man, for er man rigtig grisk og grådig, drejer det sig vel først og fremmest om at give pigerne og deltagerne de bedste betingelser, så de kommer igen og igen og anbefaler en til andre Redigeret 8. Maj, 2016 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 8. Maj, 2016 Jeg forstår ikke nogle glædepiger lader en fremme mand stå for dette, om det er med betaling af sex eller penge, vil jeg aldrig gå med til. Planlæg det selv, brug en der kender dig. Tlf dame fra en klinik du er på, en venninde eller sammen med en anden glædepige. Jeg skal selv snart opleve min første GB, den har jeg selv planlagt, og har der min venninde/domina hos mig. Det er tryghed. Går det godt, vil jeg måske hjælpe andre, så vi piger kan skabes fælles hygge og tryghed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 8. Maj, 2016 Cagetheelephant skrev, 1 time siden: Er det overhovedet lovligt? Er det ikke rufferi, at være arrangør - med mindre man selv "sælger sex"? Det sikkert lovlig at være arrangør af GB ,men tjene penge på det er ikke lovlig. For det er rufferi 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dani 82 Skrevet 8. Maj, 2016 1. Du bør have en til opsyn, som du kender godt. 2. Det vil være smart de første gange at have en eller flere klienter med, som du kender i forvejen. Det skaber ro og lidt ekstra sikkerhed. 3. Sæt et fornuftigt loft for antal deltagere. 4. Hvis du ikke føler, at du er dig selv i processen, så skal du huske at sætte bremsen i. Held og lykke med det! 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Maj, 2016 Krone skrev, for 2 timer siden: Det sikkert lovlig at være arrangør af GB ,men tjene penge på det er ikke lovlig. For det er rufferi Så må hun vel finde en der er sød og rar og som kan få rabat ved sex i stedet for eller som er så rar og hjælpe alligevel. Betale med sex INDEN GB har fundet sted er ihvertfald ikke noget jeg ville anbefale. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) Bonobo skrev, for 6 timer siden: Det er de forkerte fyre du har fat i! Ja det er rigtig nok.. men der er en herinde som er godt kendt af folk og pigerne herinde og han har et gb her den 12 maj og det er bare en af de arrangører jeg mener.. og mange tør ikke stå frem og fortælle det da de er bange for at blive hakket på og der er allerede skrevet en del dårlige ting om ham herinde jeg er ikke bange for at blive hakket på da jeg er ude efter sandheden og fortæller min mening og ikke nok med at han vil have sex før han vil arrangere noget så tage han 35% eller mere så pigen ikke får ret meget ud af det.. jeg synes det er seriøst træls.. Redigeret 8. Maj, 2016 af gppigen97 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 9. Maj, 2016 Det bliver da været og været, først prøve køre med sex og nu 35 % ej det er for dum af de piger der lader ham udnytte dem. Føj han er usmagelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 9. Maj, 2016 Kinky Jill skrev, for 9 timer siden: Det bliver da været og været, først prøve køre med sex og nu 35 % ej det er for dum af de piger der lader ham udnytte dem. Føj han er usmagelig altså.. gb peter tage 35& eller mere ved første gangbang og så er det sex før han vil lave noget for en og hvis han skal lave et gb mere mere for samme pige så er det også sex først og derefter tage han mere end 40% af den indtjening som pigen får ind og på den måde sørge han for at pigen ikke får ret mange penge ud af det men nu hedder han så ikke gb peter mere for hans profil er lukket ned herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 9. Maj, 2016 gppigen97 skrev, den 8/5/2016 at 08:41: nogle af dem sagde at de ville *prøvekøre mig* før de ville tage stilling om de ville samarbejde med en, jeg troede kun man prøvekørte biler og andre køretøjer.... og ikke personer... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 9. Maj, 2016 (edited) gppigen97 skrev, for 16 minutter siden: altså.. gb peter tage 35& eller mere ved første gangbang og så er det sex før han vil lave noget for en og hvis han skal lave et gb mere mere for samme pige så er det også sex først og derefter tage han mere end 40% af den indtjening som pigen får ind og på den måde sørge han for at pigen ikke får ret mange penge ud af det men nu hedder han så ikke gb peter mere for hans profil er lukket ned herinde Ham GB Peter, Kan han været herinde under nyt navn? Redigeret 9. Maj, 2016 af Kinky Jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 9. Maj, 2016 gerog skrev, for 38 minutter siden: jeg troede kun man prøvekørte biler og andre køretøjer.... og ikke personer... prøv du at forklare de arrangører der siger det Kinky Jill skrev, for 25 minutter siden: Ham GB Peter, Kan han været herinde under nyt navn? ja tror jeg nok at han.. det er sikkert ham som kalder sig elsker gb for den person dukkede op efter jeg satte en annonce op med et gb så begyndte han at køre på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Maj, 2016 Man skal kort og godt aldrig lade nogen arrangere det for sig som vil have penge for det... Man står SELV for udgiften, har hjælpere man SELV aflønner hvis det skal være.... og man tager SELV hele indtjeningen.... ellers så har andre en klemme på en og det er ikke en position man skal sætte sig selv i 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 12. Maj, 2016 ja det er rigtig nok.. men det er sådan at jeg ikke har adgang til lokaler og jeg låner en lejlighed hvor der ikke er plads til så mange af gangen til gb og alle dem (10) er der kun en der skulle af penge for at leje hans hus og self aflønner jeg ham men som sagt er der mange af som tage sex først i betaling og det er lidt useriøst og ved også at en del af dem sidder herinde på EG og kigger med i den her tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg