Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg besøgt en del i denne branche men aldrig brugt tiden på at anmelde Sorry

Emmalie fra Romantica fortjener dog jeg ændre på dette 

jeg skal lige starte med at sige petit er lige mig og hvis der er noget hun er så er det petit 

det sødeste væsen jeg endnu har mødt og en pige jeg må møde mange gange så vi får denne genkendelige kemi

hun virker som om hun ikke har været så længe i denne branche men gør det super godt alligevel meget uskyldig 

alder og beskrivelse er fuldstændigt korrekt 

selve agten holder jeg for mig selv ud over at sige jeg gik derfra med et smil fra øre til øre

ved ikke om hun kysser da jeg ikke forsøgte selv 

jeg kommer til at ligge mange spare penge hos hende så pas på hvis i har en stram økonomi skal i nok vente lidt da jeg tænker de fleste der besøger hende kommer igen ;-) 

http://romantica.dk/profil.php?id=30

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrKK skrev, for 54 minutter siden:

Er det med vilje, de begge steder. Ingen priser har? 

Ja. Det skyldes en tolkning af rufferibestemmelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emmalie er i disse uger på arbejds-planen hos Romantica om tirsdagen og hos Mon-Cherie om onsdagen.

Mon-Cherie har en prisliste, som man vel kan regne nogenlunde med. Priserne svarer til de priser vi kender til på de andre Københavnske/danske bordeller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
paanik skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved hvor mange gange man MÅ komme på de danske bordeller ved en service ydelse på 1 time og en halv? ;)

Hvis du med "MÅ KOMME" mener - få sædafgang - sprøjte - ja så er der vist ingen regler. Mange piger skriver da "uden begrænsninger" i antal ud fra en betragtning om, at de fleste alligevel ikke kan levere mere end et par omgange i timen. Hvis nogle piger blandt kunderne har mange fyrige drenge med uendelige resourser, vælger de måske at sætte begrænsninger på for ikke at blive slidt for meget på maskineriet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja klart en anbefaling herfra også, bare synd hun har fået lavet store bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...