Looking4fun78 1 Skrevet 8. Maj, 2016 Nu har jeg besøgt en del i denne branche men aldrig brugt tiden på at anmelde Sorry Emmalie fra Romantica fortjener dog jeg ændre på dette jeg skal lige starte med at sige petit er lige mig og hvis der er noget hun er så er det petit det sødeste væsen jeg endnu har mødt og en pige jeg må møde mange gange så vi får denne genkendelige kemi hun virker som om hun ikke har været så længe i denne branche men gør det super godt alligevel meget uskyldig alder og beskrivelse er fuldstændigt korrekt selve agten holder jeg for mig selv ud over at sige jeg gik derfra med et smil fra øre til øre ved ikke om hun kysser da jeg ikke forsøgte selv jeg kommer til at ligge mange spare penge hos hende så pas på hvis i har en stram økonomi skal i nok vente lidt da jeg tænker de fleste der besøger hende kommer igen http://romantica.dk/profil.php?id=30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 8. Maj, 2016 Er hun ikke også et andet sted ? kan bare ikke huske hvor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 8. Maj, 2016 The_Man skrev, for 12 minutter siden: Er hun ikke også et andet sted ? kan bare ikke huske hvor Cluberotica (romanticas 'søster sted') http://www.cluberotica.dk/node/6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrKK 33 Skrevet 8. Maj, 2016 Er det med vilje, de begge steder. Ingen priser har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9601 Skrevet 8. Maj, 2016 MrKK skrev, for 54 minutter siden: Er det med vilje, de begge steder. Ingen priser har? Ja. Det skyldes en tolkning af rufferibestemmelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Se4 Skrevet 11. Maj, 2016 er hun ikke også på mon-cherie og sexyclub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 11. Maj, 2016 Emmalie er i disse uger på arbejds-planen hos Romantica om tirsdagen og hos Mon-Cherie om onsdagen. Mon-Cherie har en prisliste, som man vel kan regne nogenlunde med. Priserne svarer til de priser vi kender til på de andre Københavnske/danske bordeller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paanik 37 Skrevet 12. Maj, 2016 Nogen der ved hvor mange gange man MÅ komme på de danske bordeller ved en service ydelse på 1 time og en halv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 12. Maj, 2016 paanik skrev, for 5 timer siden: Nogen der ved hvor mange gange man MÅ komme på de danske bordeller ved en service ydelse på 1 time og en halv? Hvis du med "MÅ KOMME" mener - få sædafgang - sprøjte - ja så er der vist ingen regler. Mange piger skriver da "uden begrænsninger" i antal ud fra en betragtning om, at de fleste alligevel ikke kan levere mere end et par omgange i timen. Hvis nogle piger blandt kunderne har mange fyrige drenge med uendelige resourser, vælger de måske at sætte begrænsninger på for ikke at blive slidt for meget på maskineriet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 12. Maj, 2016 Ja klart en anbefaling herfra også, bare synd hun har fået lavet store bryster 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg