Hop til indhold
squirtlover74

Mega våd!

Recommended Posts

squirtlover74 skrev, for 21 minutter siden:

Hej. Jeg er ny herinde og ville høre om der findes en pige som kan blive mega våd og jeg tænker ikke kun på sprøjteorgasme men som også kan blive creamy våd?

Velkommen til.

Du bør udspecificere det (Alder, højde og godstykkelse) som du ønsker den pågældende skal være i besiddelse af, for at få relevant info om disse. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Velkommen til.

Du skal udspecificere de specifikationer (Alder, højde og godstykkelse) som du ønsker den pågældende skal være i besiddelse af, for at få relevant info om disse. 

Mange tak. Alder; højde; og godstykkelse er ingen hindring bare hun kan blive Mega våd:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
squirtlover74 skrev, for 5 minutter siden:

Mange tak. Alder; højde; og godstykkelse er ingen hindring bare hun kan blive Mega våd:-)

Havde en date med denne profil i aftes,       https://www.eroguide.dk/forum/profile/21881-annette6/    det var sejle op ad åen, og lidt til kan jeg love dig. Specielt vis du er ferm med fingre og tunge, så er der gevinst til den store guldmedalje.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Havde en date med denne profil i aftes,       https://www.eroguide.dk/forum/profile/21881-annette6/    det var sejle op ad åen, og lidt til kan jeg love dig. Specielt vis du er ferm med fingre og tunge, så er der gevinst til den store guldmedalje.

Det lyder jo perfekt.  Skulle der være andre i Jylland så smid endelig et link:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...