Hop til indhold
Rejsenetværk

Websites på Annoncelight mv

Recommended Posts

På et tidspunkt havde Annoncelight.dk en blog, hvor de skrev om udviklingen af, og nye tiltag på Annoncelight, men den er der ikke mere - desværre.
 
Jeg erindrer et tilbud om for en billig penge, at kunne koble andre websites på den enorme trafik på Annoncelight.dk
 
Vistnok fordi at for mange allerede gjorde det gratis, og at det derfor ville være rimeligt at de betaler lidt for det, hvad det også er.
 
Såvidt jeg husker er/var prisen 499 kr om måneden?
 
Det står der imidlertid ikke længere noget om på sitet :-(
 
Det eneste der umiddelbart står noget om, det er at annoncører kan blive vip annoncør for blot 149 kr om måneden - det er komplet uforståeligt at Ekstrabladet stadig har så stor betydning, at Side6.dk tilsyneladende stadig er uundværlig for branchen.
 
Men oppe øverst er der en knap til websites, og hvis man klikker på den kommer der:
 
 
Der kommer kun 7 websites, og det synes jeg virkelig giver synlighed for blot 499 kr om måneden, hvis det stadig er prisen.
 
Hvad med at lægge det link ind under den gratis anonnce platform her på Eroguide.dk, sådan at det dels giver endnu mere værdi for de betalende annoncører, dels vil kunne få flere annoncører udenfor den helt primære målgruppe til at betale for denne, synes jeg gode og billige mulighed for at skabe øget synlighed for et eskternt website?
 
Annoncering for piger, klinikker og bureauer
Gratis annoncering for piger, klinikker og bureauer. 
https://www.eroguide.dk/forum/forum/62-annoncering-for-piger-klinikker-og-bureauer/ 
 
Det er vistnok også tilfældet at der drives flere forskellige sites under de samme ejere af Eroguide.dk, og Annoncelight.dk?
 
Hvis ja, vil man så her oplyse hvor mange, og hvilke sites?
 
Jo flere sites der kan annonceres på, hvor samme annonce, eller samme link til eksempelvis et website går igen, des bedre og mere værdi har det at betale for det.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...