Hop til indhold
Mon-Cherie

KOM OG BLIV FORKÆLET TIL MEN´S NIGHT OUT MANDAG D.6 JUNI ML.12-21

Recommended Posts

 

VELKOMMEN TIL CLUB MON CHERIE.

 

BJERRINGBROVEJ 50 C - 2610 RØDOVRE. TLF 32 17 74 21 ( BESVARES KUN NÅR VI ER TIL STEDE )

 

 

 

MEN`S NIGHT OUt ER TILBAGE IGEN D. 6/6  FRA 12-21.

 

 

 

VI AFHOLDER FREMADRETTET KUN ARRANGEMENTET DEN FØRSTE MANDAG I HVER MDR.

 

 

 

ENTRE 100 KR OG MAN SKAL MINDST KØBE 1 YDELSE.

 

 

 

HER ER EN BESKRIVELSE AF, HVAD MEN`S NIGHT OUT GÅR UD PÅ:

 

DU KAN MØDE OP TIL FLERE PIGER DENNE AFTEN, DU VIL FÅ MULIGHED FOR AT VÆLGE 1 PIGE AT HYGGE DIG MED ELLER DU KAN VÆLGE FLERE AF PIGERNE TIL HYGGELIGT SAMVÆR - DU BESTEMMER.

 

DU BETALER 100 KR I ENTRE FØR DU MØDER PIGERNE, FOR DET BELØB BLIVER DER SERVERET LIDT AT DRIKKE KAFFE/THE VAND, SANDWICH OG FRUGT.

 

DU AFTALER SELV MED PIGEN/PIGERNE HVILKE YDELSER DU ØNSKER OG BETALER DEREFTER TIL PIGEN/PIGERNE. PRIS FOR EN HALV TIME ER 900 KR MED EN PIGE.

 

DET VIL VÆRE TILLADT AT BEVÆGE SIG RUNDT I HELE HUSET OG TALE MED ALLE PIGERNE, DOG ER DET EN BETINGELSE AT MAN KØBER MIN. EN YDELSE.

 

DER ER MULIGHED FOR AT FÅ UDLEVERET EN MORGENKÅBE OG VI HAR AFLÅSTE SKABE TIL DIT TØJ OG ANDRE EJENDELE.

 

PÅ GLÆDELIG GENSYN OG KNUS FRA PIGERNE I CLUB MON-CHERIE.

 

INGEN TILMELDING - KOM BARE DU...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med forbehold for en for tiden særlig ustabil kalender, der ser det pt ud til at jeg vil kunne deltage hos Club Mon Cherie mandag den 6 juni.

Vil følge med i hvornår det er muligt at se hvilke pige der deltager, hvilket jo også spiller ind på, om jeg/vi kommer.

Des tidligere vi kan se hvilke piger der kommer, des bedre, og det som jeg ser det gerne blot den pige/de piger der kan melde tidligst ud, resten efterfølgende når de kan.

Jeg efterlyser nogle herfra, der vil være med til at vi møder op i samlet flok, og gør det til en fællesoplevelse hos Club Mon Cherie mandag den 6 juni.

Skulle nogle have lyst til at mødes omkring det forinden, så er I velkommen hos mig til kaffe og kage forinden.

Ja, jeg vil gerne gøre det til et projekt, hvis muligt et skriveprojekt for skrivelystne anmeldere her på Eroguide.dk

Ja, jeg ved godt at det ikke er lykkedes for mig hidtil, men jeg prøver alligevel.

Med 1 fast åbningsdag om måneden, kan der gå måneder/halve år mellem at jeg får muligheden for at besøge Club Mon Cherie, og kunne vi sammen bidrage lidt til at udvikle et grundlag, for at det giver mening for klubben at holde oftere åben, ja så synes jeg at det må være i alles interesse, der gerne ser at en oplevelse i Club Mon Cherie bliver tilgængelig oftere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Club Mon Cherie er tidligt ude denne gang, med at melde ud hvilke piger der deltager i Mens Night Out mandag den 6 juni.
 
Der er meldt 3 piger ud, men pt står de alle til at være i klubben fra kl 12 til kl 21 :)
 
Ændringer udgør jo altid en mulighed frem til den 6 juni, men jeg håber at de her 3 piger holder hele vejen.
 
Josefine
 
Alder: 21
 
Højde: 172
 
Vægt: 55
 
0_1444751119_josefine1.jpg
 
Victoria
 
Alder: 21
 
Højde: 170
 
Vægt: 60
0_1463427480_vic3.jpg
 
Malou
 
Alder: 21
 
Højde: 175
 
Vægt: 55
3_1444761698_Michala-9.jpg
 
 
Skulle vi ikke se, om vi kan blive nogle stykker herfra Eroguide.dk der tropper op på dagen?
 

Club Mon Cherie
BJERRINGBROVEJ 50 C
2610 RØDOVRE

 

Club

logo.png

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS

http://www.mon-cherie.dk/club.php

 

 
 
 
0_1455131285_mc5.jpg
 
0_1455131332_mc3.jpg
 
0_1455131357_mc4.jpg
 
0_1455131394_mc11.jpg
 
0_1455131519_mc13.jpg
 
0_1455131543_mc12.jpg
 
 
Hvis nogle kan/vil tilbyde samkørsel, så er det en god ide.
 
Med det offentlige:
 
Rejseplanen.dk
http://www.rejseplanen.dk 
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg havde egentligt regnet med, at det blev ved den i forvejen stærke holdopstilling af 3 piger i Club Mon Cherie mandag den 6 juli.
 
Men nu forstærkes pige teamet med:
 
2015 MAIL FOD
Maria
26 år
170 høj, vejer 60 kg og har frække H- skåls bryster
lille maria
 
Måske det tyder på en større optimisme omkring et mandligt fremmmøde, end jeg kunne frygte :)
 
Jeg glæder mig over at min kalender arter sig sådan, at jeg denne gang kan deltage, og jeg har netop modtaget min vagtplan for juli.
I juli har jeg sørme også fri den første mandag, det er heldigere end jeg kunne forvente, og jeg vil holde øje med hvilke piger der stiller op den første mandag i juli.
 
Håber også at møde nogle mænd fra Eroguide hos Club Moncherie mandag den 6 juli.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 4 minutter siden:

Den 6 juli er ikke en mandag.  

Det er den 6. juni - jeg tror Rejsenetværket har skrevet forkert ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Ferdinand skrev, for 45 minutter siden:

Det er den 6. juni - jeg tror Rejsenetværket har skrevet forkert ;o)

Det tror jeg også.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej Jørgensen
 
Ja hvor ville det være skønt, om Men's Night Out kunne omfavne alle de forskelle, der er på vi mænds præference for kvinder.
 
Du og jeg deler ikke primær præference for kvinder, jeg kommer mandag den 6 juli på grund af de 4 piger der står til at deltage.
 
Men for at vi mænd kan håbe på en så mangfoldig forskellighed af kvinder i klubben, som forskellen på din og min præference er et udtryk for.
Så kræver det at klubben oplever en efterspørgsel, der er stor nok til at pigerne oplever en stor nok omsætning.
 
Jeg er desværre bange for at den oplevelse har pigerne ikke haft indtil nu, og jeg glæder mig kun over hver gang, de som lovet igen holder åben den første mandag i hver måned.
 
Men Jørgensen, hvis du måske kunne samle flere med din præference for kvinder, end den præference jeg har, hvem ved måske kunne vi være heldig at også nogle af disse dejlige kvinder stiller op i klubben?
 
Kan du/I det kunne I jo skrive til Club Mon Cherie, at så kommer I også:
 
SÅ HAR DU IDEEN TIL ET ANDERLEDES ARRANGEMENT, MEN MANGLER STEDET TIL AT AFHOLDE DET, SÅ KONTAKT OS OG BOOKE LOKALET - KAN BOOKES FOR KORTERE OG LÆNGERE ARRANGEMENTER.
SKRIV TIL: [email protected]

http://www.mon-cherie.dk/club.php 
 
Om de så vil deltage ved jeg ikke, men de er i galleriet hos Mon Cherie:
 
Alicia
Alder: 35
Højde: 178
Vægt: 65
1_1444755547_alicia6.jpg
 
Freja
Alder: 36
Højde: 178
Vægt: 64
0_1463302601_IMG_5644.jpg
 
Sille
Alder: 45
Højde: 160
Vægt: 50
3_1444761086_sille16.jpg
 
Fanny
Alder: 42
Højde: 170
Vægt: 60
0_1463462635_1.jpg
 
For ja det vil da være alletiders, des flere forskellige kvinder der deltage - også de piger, man ikke selv er til.
 
Som jeg ser det, der gør klubben og pigerne deres til at Club Mon Cherie, vil kunne blive til et varigere tilbud til os mænd.
 
Men skal det lykkes, så skal vi også være mange nok mænd der bruger penge nok hos pigerne i klubben.
 
Derfor mød talstærkt op hos Club Mon Cherie mandag den 6 juni - jeg glæder mig meget, også selvom jeg lige er kommet hjem fra en FKK tur til Hamborg dagen før.
 
En tur der faktisk blev planlagt ud fra en forventning om, at Club Mon Cherie ikke ville kunne udvikle sig til det alternativ til Tyskland, som jeg hele tiden havde håbet på.
Så må jeg bare troppe op uanset sammenfaldet med vores tur til Tyskland, og jeg glæder mig.
 
Men Jørgensen :)
 
Jeg har her fremdraget 4 kvinder indenfor din, og sikkert flere med dig, jeres primære præference til Men's Night Out, de er allerede tilknyttet Mon Cherie.
Så I har alle muligheder for at prøve at samles om et arrangement hvor de deltager også, hvis de vil være med.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...