Gæst Skrevet 7. Maj, 2016 Igår så jeg først en annonce, hvor Anna nu vil have 2.000 kr for 30 minuter og senere den her vedr. Skype: https://annoncelight.dk/showad/207074 Kan hun ku tillade sig alt vedr. priserne? Var interesseret i Anna efter gode anmeldelser, men for mig stopper det prismæssigt her. Hvad menerbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 7. Maj, 2016 Findes vel nogle som vil betale de priser jeg er dog ikke en af de er jo spørsmålet om udbud og efterspørsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 7. Maj, 2016 Den der har grisen bestemmer prisen, vi andre bestemmer så om vi vil købe. Jeg vil ikke, slet ikke til den pris 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LukeShyWanker 73 Skrevet 7. Maj, 2016 Det er velkendt en høj pris kan være med til at gøre produkter eksklusive. Eksempelvis har Apple og B&O's produkter været set som særligt eksklusive. Et image B&O og Apple har understøtter med en pris, der ligger et pænt stykke over konkurrenternes. Annas priser kan således være med til at appellere til et andet kundesegment. Jeg kunne ikke forestille mig at hun mangler kunder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 7. Maj, 2016 Der skal være nogle som hopper på. Godt hjulpet af "anmeldelser" fra dem, der ikke bryder sig om omtale af priserne - visse fans er åbenbart følelsesmæssigt let påvirkelige Besynderligt - de kan jo bare blive ved med at besøge pigerne, uanset hvad andre skriver og mener om prisen. Selv om jeg har råd, så hopper jeg heller ikke på den (eller hende). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 7. Maj, 2016 (edited) 5 min: 650,- 10 min: 1300,- 5 minutter, hahaha - det er sgu da nærmest komisk! Redigeret 7. Maj, 2016 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 7. Maj, 2016 Har i overhovedet læst annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 7. Maj, 2016 det er sgu go griner men ja den der har fissen bestemmer prisen. men igen mange af de unge piger som oplever en stor tilslutning om deres person og indtægt pga af det. og som vi alle ved mere vil havde mere ..og som det som regel går så når de føler sig berømte pga rigtige gode anmeldeser. jaa så ryger prisen op. og så daler antal af besøgene ved personen. jeg har set det mange gange med piger som er startet op inden i den her game. det er meget vigtig for disse piger og bevar de priser de har for feks en halv og hel time. på den måde bevar de en god kundekreds. de piger jeg har arbejdet med og som er gået solo bagefter, har jeg givet det råd og kigge på de piger som har været i gamet længe og se på deres priser og så holde sig ca på det. og som der er en tendens til lige nu med alle de udlandske piger der dukker op og med priser langt under det normale. så er det ikke en smart ting og evt og hæve prisen med 500,- ingen tvivl om Anna er en smuk og flot pige. men set ud fra tråden så har vi alle en grænse for hvad vi vil gi for en ydelse. og så tror jeg faktisk os det er en fejl hun har de priser for 5 og 10 min skype , men er der nogen der går på den så er det en ret god timeløn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 7. Maj, 2016 TboneDK skrev, for 1 time siden: 5 min: 650,- 10 min: 1300,- 5 minutter, hahaha - det er sgu da nærmest komisk! Hvorfor er det komisk? Når man har passeret den første ungdom, som jeg, kan det ofte tage op til 5 minutter. Da jeg var ung, gik det meget stærkere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg