Brandsprøjten 608 Skrevet 24. Maj, 2016 Har vel et par gange prøvet former for "afvisning". Men man skal som kunde passe på med at tage det personligt. Der kan nemlig være hemmelige dagsordner. Typisk: piger kender dig privat - men du aner ikke i din vildeste fantasi at hun har den "hobby" i sin fritid. Kan sagtens ske. Men lige præcis her vil den "dygtige" telefondame IKKE fortælle dig den sandhed. HVORFOR: Fordi du vil gå hjem - finde annoncen og billeder frem - og så i din hjerne omhyggeligt gennemgå hvilke piger du kender i den aldersklasse og vægtklasse og bryststørrelse med den og den hårfarve osv. Og så er der en ganske stor sandsynlighed for at du kan lægge 2 og 2 sammen hvilket er det absolut sidste gudinden kunne tænke sig. En anden variant er den med at "der kom en kunde lige før dig og købte resten at dagen". Sandheden kan være den at pigen slet ikke mødte op på sin vagt - men det vil telefondamen selvfølgeligt ikke fortælle dig. Eller forlod sin vagt i utide ovenpå et skænderi med bordelmutter osv - og det vil hun heller ikke fortælle dig. Der kan i det hele taget være så uendeligt mange årsager som kunden ikke lige kan gennemskue. Og du kan være sikker på at den dygtige telefondame altid har et utroligt udspekuleret svar på rede hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danvik 118 Skrevet 24. Maj, 2016 (edited) Er endnu ikke blevet afvist, men jeg sørger også for at forberede mig som om det er en normal date. Tager bad, barberer mig, børster tænder og har rent tøj på. Jeg har jo også selv en forventning om at den GP jeg besøger er "lækker"... Redigeret 24. Maj, 2016 af danvik manglede et par ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg