Guest Kinky Jill Skrevet 8. Maj, 2016 Annette6 skrev, for 8 minutter siden: Arbejder også i mit eget hjem og kan godt følge dig for har det selv sådan. Jeg har så også et max, hvis det kom dertil. For mig er det så lige meget om de kun vil ha feks. Fransk eller andet i den tid der er bestilt. Sådan noget som SM det kan jo heller ikke lige klares med ind af døren og ud igen. Tiden er jo også afgørende i sidste ende om kunden føler han har fået noget for pengene eller det var ind og ud af døren igen, men det tænker mange ikke over. Ja nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Maj, 2016 (edited) Ved min aller første forsøg med købe sex der blev jeg afvist Jeg startede ud i thai verden og fik ringet til stedet. Der blev sagt massage og sex, så BINGO!! Jeg blev vist ind i rummet af mutter, bagefter kom pigen ind, kiggede på mig og rynkede på næsen og vendte om. Mutter strakte pegefingeren og sagde nogle skarpe ord på thai og pigen gik ind i rummet igen. Jeg var jo helt ny, så jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre... Desuden var hoveddøren jo låst Jeg fik hurtigt tænkt at jeg måtte slippe ud igen ved at bruge færrest mulige penge... Massage og svensk, så var man da ikke gået helt forgæves. En hurtig omgang løgsuppe med stagblænderen og falsk stønneri som helt forfærdeligt ! Da jeg tog tøj på spurgte hun om jeg ville have en cola... Se nu lød det endelig som noget fra anmeldelsen fra Hedomax. Da jeg så ville åbne dåse colaen sagde hun om jeg ikke kunne drikke den ude i bilen Hun sluttede af med at sige: bye bye, see you again. Man er vel kundevenlig Kaldes den slags egentligt for 1/2 pakke? Redigeret 8. Maj, 2016 af holstebronx 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 9. Maj, 2016 Annette6 skrev, den 7/5/2016 at 12:28: For ung eller gammel og stod der ikke noget om alder i vedkommendes annonce ? Der stod ikke noget om alderskrav i annoncen - men ved kontakt blev der anmodet om alder og et billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 9. Maj, 2016 Jeg har afvist nogle stykker og nogle har jeg taget, som jeg burde ha afvist. Fulde fyre, alkoholiker, udlændinge og de ekstremt psykisk syge, de kommer aldrig ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Maj, 2016 Liderlig-fyr skrev, den 06-05-2016 at 22:40: Der bliver af og til snakket om Pigerne kan sige nej til Mænd… Selvfølgelig er de i deres fulde ret til det!!!! men gør de det? oplever i det? Har efterhånden en del besøg på bagen og har aldrig oplevet at blive afvist. Okay jeg er heller ikke gammel, overvægtig eller lignende.. har da også hørt om et bad. Men nu besøger jeg meget klubber hvor jeg har set i tusindvis af Mænd. Praktisk talt ingen er blevet afvist hvad jeg har set. Et par enkelte stærkt berusede og ellers nogle som ikke ville betale prisen har ikke fået deres udvalgte med i rummet, men ellers har jeg aldrig set Mænd blive afvist Har i nogensinde prøvet at blive afvist? Men altså det er jo nok ikke lige noget man reklamerer stolt med, hvis man ofte bliver afvist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bladebronx 61 Skrevet 11. Maj, 2016 (edited) Jeg er før blevet afvist enten over telefon eller SMS. Det er jo pigernes prærogativ. Men det skyldes, hvor jeg kommer fra, hvilket er en del af Indien. Der er enormt mange, der ikke ved at det er en del af Asien og ikke en del af Mellem-østen, som fxPakistan er. Man kan da til tider blive lidt harm, men det nytter sådan set ikke. Og til tider kan det være træls at skulle forklare og 'undskylde' for, hvor man kommer fra. Egentlig anser jeg mig selv som absolut dansk, der bløder rødt og Hvidt og står for danske værdier. Jeg har aldrig anset mig selv som en person med anden etnisk baggrund. Mest fordi jeg kommer fra 'landet', som det populært hedder og aldrig har haft min daglige gang med indvandre og/eller flygtninge, før jeg flyttede til kbh for år tilbage. Redigeret 11. Maj, 2016 af Bladebronx 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2016 Må blankt erkende, at jeg afviste en kunde for ganske nylig. Godt nok pr. mail, men anyways. Det han meget specifikt bad om af services, kunne jeg slet ikke se mig selv være en del af - hverken tids- eller indholdsmæssigt. Det ville være at holde ham for nar, hvis jeg sagde ja til at gennemføre noget, som ingen nydelse vill bibringe mig, når det nu var en yderst væsentlig del af det, han bad om... - Han tog det heldigvis pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 15. Maj, 2016 Jeg har aldrig prøvet at blive afvist. Ved ikke om man skal være stolt af det. Egentlig ikke. Jeg har flere gange oplevet at pigen har taget mine penge og så efterfølgende "afvist" mig ved ikke at være ret meget tilstede i sengen. Det synes jeg er endnu værre. Så har man trods alt spildt sine penge og fået en dårlig oplevelse. Det anser jeg som værre end at blive afvist inden akten. Det siger også noget om den pige man har været sammen med og hendes situation. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LBL 2 Skrevet 15. Maj, 2016 (edited) Har kun blevet afvist en enkelt gang(ud af måske 50 gp'r), det var hos en Thai, mutter åbnede døren, kiggede på mig 1 sekund og lukkede promte døren i (Jeg er mulat). Normalt går jeg udenom de piger der skriver : 'Only scandinavian gentlemen' , for gider ikke prøve endnu en afvisning (er lidt pinligt synes jeg). Jeg har en følese af at de mener folk med muslimsk udseende, ikke helt sikker dog. Redigeret 15. Maj, 2016 af LBL stavefejl Oo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 15. Maj, 2016 jooo....som alt andet her i livet drejer det sig jo om, at man må lære at kravle inden at man kan gå...det giver nogle oplevelser/erfaringer som man må lære af både som kunde, og som GP'e fornemmer at det ikke altid at oplevelserne bliver taget til efterretning...vi mænd tænker med det lille hoved, og GP'ere som tænker på pungen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 15. Maj, 2016 (edited) GFE MILF skrev, for 4 timer siden: Må blankt erkende, at jeg afviste en kunde for ganske nylig. Godt nok pr. mail, men anyways. Det han meget specifikt bad om af services, kunne jeg slet ikke se mig selv være en del af - hverken tids- eller indholdsmæssigt. Det ville være at holde ham for nar, hvis jeg sagde ja til at gennemføre noget, som ingen nydelse vill bibringe mig, når det nu var en yderst væsentlig del af det, han bad om... - Han tog det heldigvis pænt. helt overbevist om at den indstilling holder på den lange bane...gid at flere ville reflektere den vej rundt Det er jo ikke alle piger der er til eks anal samt kys, og som måske er vigtigt for kunden så er det da ikke noget nederlag at blive afvist af pigen, er da sket flere gange for mig Redigeret 15. Maj, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2016 Grækeren skrev, den 15. maj 2016 at 11:50: helt overbevist om at den indstilling holder på den lange bane...gid at flere ville reflektere den vej rundt ... det er væsentligt mere omkostningsfrit for mig at takke nej, når jeg er lyserød for min egen skyld, og det ikke er min levevej..., tænker jeg. Kan tillade mig at vælge til og fra. For både gæstens og min egen skyld. Nydelsen og gæsten er i centrum, men har opdaget herinde, at for indtil flere gæster, så er det min ultimative nydelse, som tænder dem allermest - interessant udvikling, men jeg klager klart ikke. Så bliver det jo win win både nyde OG yde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Maj, 2016 LBL skrev, for 3 timer siden: Har kun blevet afvist en enkelt gang(ud af måske 50 gp'r), det var hos en Thai, mutter åbnede døren, kiggede på mig 1 sekund og lukkede promte døren i (Jeg er mulat). Normalt går jeg udenom de piger der skriver : 'Only scandinavian gentlemen' , for gider ikke prøve endnu en afvisning (er lidt pinligt synes jeg). Jeg har en følese af at de mener folk med muslimsk udseende, ikke helt sikker dog. Haha det var satme surt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 15. Maj, 2016 holstebronx skrev, den 09-05-2016 at 21:04: Men altså det er jo nok ikke lige noget man reklamerer stolt med, hvis man ofte bliver afvist det kommer da helt an på hvad der ligger af begrundelser fra pigens side af .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 15. Maj, 2016 Jeg Blev afvist på Borupalle en gang hvor tlf dames sagde, Du må ikke komme ind pigen er i familie med dig. UUUUUUPS 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 15. Maj, 2016 jp skrev, for 4 minutter siden: Jeg Blev afvist på Borupalle en gang hvor tlf dames sagde, Du må ikke komme ind pigen er i familie med dig. UUUUUUPS Det var da noget af en indiskret telefondame, medmindre begrundelsen var en helt anden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 15. Maj, 2016 Ved ikke om denne er sand !!!!!! Far besøger bordel (italien) Og møder sin Datter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 15. Maj, 2016 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Det var da noget af en indiskret telefondame, medmindre begrundelsen var en helt anden Efter 5 år har jeg fået info om det nok var rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 23. Maj, 2016 Liderlig-fyr skrev, den 6/5/2016 at 22:40: Har i nogensinde prøvet at blive afvist? Faktisk ikke, nej. Jeg prøver også altid at komme renvasket, (relativt) nybarberet, og lægger som udgangspunkt altid ud med en venlig attitude og indstilling. Selvom det skåret ind til benet er en "forretningstransaktion", så hjælper en god stemning og en god kemi voldsomt på totaloplevelsen. Og har efterhånden været i det her game et stykke tid, så det er ikke fordi det er baseret på få besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 23. Maj, 2016 (edited) Er blevet afvis af en pige som mente jeg var fuld. Det var jeg nu slet ikke, men hun var selv så skæv at hun ikke vidste hvad der foregik omkring hende, så det passede mig fint at blive afvist. Men på vej ud mente hun jeg skulle betale for hun var sikker på at vi havde lavet noget sammen. Hun gik efter mig men gik ind i en dør uden at kunne komme op. Jeg hjalp hende ind på sofaen og listed så af. Er også blevet afvist fordi pigen var sikker på hun kendte mig fra skolen, og ville så ikke være sammen med mig da det var akavet. Jeg kunne dog på ingen måde kende hende, men fari nok. Er endelig også blevet afvis fordi jeg havde for dårlig ånde. Det viste sig at det var helt korrekt da jeg havde glemt at børste tænder, så jeg blev mega flov og undskyldte mange gange. Den fejl begår jeg aldirg mere! Redigeret 23. Maj, 2016 af AalborgLook 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2016 AalborgLook skrev, den 23. maj 2016 at 10:40: Er endelig også blevet afvis fordi jeg havde for dårlig ånde. Det viste sig at det var helt korrekt da jeg havde glemt at børste tænder, så jeg blev mega flov og undskyldte mange gange. Den fejl begår jeg aldirg mere! Please, husk det 'Boys & Men', bisserne skal også ha' en grundig omgang. Ikke kun de ædlere dele. Dårlig ånde er totalt turn off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 23. Maj, 2016 Når man er ryger vil en afbjenig inden være et smart triks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 24. Maj, 2016 Jeg er blevet afvist af UngpigeAmager som krævede at jeg sendt billeder først. Jeg synes hun snyder sig selv men det er alles ret til at sige nej Jeg siger også fra hvis en situation ikke er noget jeg tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 24. Maj, 2016 jeg er aldrig blevet afvist, men har fået at vide af en enkelt af GP'erne herinde at jeg nok ikke skulle vælge at besøge hende (jeg er vist for tyk ). Men hun har aldrig været på min do-do liste, så det tæller nok ikke som en afvisning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 24. Maj, 2016 (edited) AalborgLook skrev, den 23. maj 2016 at 10:40: Er blevet afvis af en pige som mente jeg var fuld. Det var jeg nu slet ikke, men hun var selv så skæv at hun ikke vidste hvad der foregik omkring hende, så det passede mig fint at blive afvist. Men på vej ud mente hun jeg skulle betale for hun var sikker på at vi havde lavet noget sammen. Hun gik efter mig men gik ind i en dør uden at kunne komme op. Jeg hjalp hende ind på sofaen og listed så af. Åhhh den gad jeg godt at have oplevet det må dæleme have været det sjovest grin og blive afvist på den måde haha Redigeret 24. Maj, 2016 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg