Hop til indhold
kapan

Ejendomsmægler

Recommended Posts

Hej,

 

jeg har brug for lidt hjælp angående en ejendomsmægler.

 

sagen kort

 

ejendomsmægleren har skrevet nogle ting i salgs opstillingen som nu muligvis er ved at ødelægge en handel.

 

jeg vil helst ikke skrive i deltager her da det vil være lidt for indikret, men hvis der er nogle der har juridisk indsigt. må de meget gerne kontakte mig privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart synes jeg du burde hive fat i en advokat, som på et par timer kan få læst det hele igennem og ud fra materialet, og det der er sket, give dig juridisk rådgivning.

Et huskøb drejer sig om for mange penge til at søge råd omkring på et forum.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kapan skrev, for 4 minutter siden:

nu er det ikke køb men salg

Ok, jeg omformulerer mig.
Et hussalg drejer sig om for mange penge til at søge råd omkring på et forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 29 minutter siden:

Der er også advokater her i forummet :)

Bestemt, det er nok bare mig, der tager mine pengesager for alvorligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dine bekymrende svar, men hvis du ikke har noget mere at sige så er du velkommen til at stoppe med dine kommentarer

Del dette indlæg


Link til indlæg
kapan skrev, for 5 timer siden:

Hej,

 

jeg har brug for lidt hjælp angående en ejendomsmægler.

 

sagen kort

 

ejendomsmægleren har skrevet nogle ting i salgs opstillingen som nu muligvis er ved at ødelægge en handel.

 

jeg vil helst ikke skrive i deltager her da det vil være lidt for indikret, men hvis der er nogle der har juridisk indsigt. må de meget gerne kontakte mig privat.

Kære kapan:)

- hvis du mener der er noget galt, så henvend dig til en Boligadvokat, og det finder du ved at Goggle efter en Boligadvokat i dit område. De lidt større Advokatfirmaer har som regel også en jurist (cand. jur) ansat der har speciale ud i ejendomshandel (altså både køb og salg), og de er sædvanligvis noget skarpere i hovedet en de "brugtvognsforhandler" - ååh undskyld jeg mener ejendomsmæglerne

Når du hyrer en Boligadvokat er han din købte og betalte ven !!!!!!       -     en Ejendomsmægler !?!? - tja - der er risiko for at der mægles for meget med udgangspunkt i hans eget muldvarpeskind i baglommen.

Lad også en Boligadvokat/advokat skrive skødet!!!

- jeg har i mit liv købt - solgt - udstykket  ejendomme nogle gange, og hver gang har disse "brugtvognsforhandlere" efterladt et indtryk af : slipsedrenge - glatte ål - for dårligt uddannede - osv.    - jeg følte mig umyndiggjort af en skide sælger.

Den sidste handel for år tilbage den klarede jeg selv ved, at alliere mig med en Boligadvokat (salgsopstilling) og så ellers annoncere på min egen private www. --- .dk,  annoncere i dagblade og "flyers" samt fremvisning. Nu var det mig der bestemte over egen ejendomshandel og ikke en "putkræmmer" - og så ellers bare have is i maven, til der dukkede en op der ville betale den forlangte pris.

Som ingeniør har jeg ikke en skid respekt for disse ejendomsmæglere - ingen af dem jeg brugte dengang kunne opbygge respekt hos mig.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 10 timer siden:

Kære kapan:)

- hvis du mener der er noget galt, så henvend dig til en Boligadvokat, og det finder du ved at Goggle efter en Boligadvokat i dit område. De lidt større Advokatfirmaer har som regel også en jurist (cand. jur) ansat der har speciale ud i ejendomshandel (altså både køb og salg), og de er sædvanligvis noget skarpere i hovedet en de "brugtvognsforhandler" - ååh undskyld jeg mener ejendomsmæglerne

Når du hyrer en Boligadvokat er han din købte og betalte ven !!!!!!       -     en Ejendomsmægler !?!? - tja - der er risiko for at der mægles for meget med udgangspunkt i hans eget muldvarpeskind i baglommen.

Lad også en Boligadvokat/advokat skrive skødet!!!

- jeg har i mit liv købt - solgt - udstykket  ejendomme nogle gange, og hver gang har disse "brugtvognsforhandlere" efterladt et indtryk af : slipsedrenge - glatte ål - for dårligt uddannede - osv.    - jeg følte mig umyndiggjort af en skide sælger.

Den sidste handel for år tilbage den klarede jeg selv ved, at alliere mig med en Boligadvokat (salgsopstilling) og så ellers annoncere på min egen private www. --- .dk,  annoncere i dagblade og "flyers" samt fremvisning. Nu var det mig der bestemte over egen ejendomshandel og ikke en "putkræmmer" - og så ellers bare have is i maven, til der dukkede en op der ville betale den forlangte pris.

Som ingeniør har jeg ikke en skid respekt for disse ejendomsmæglere - ingen af dem jeg brugte dengang kunne opbygge respekt hos mig.

Mange hilsner

Nyder livet

Nej  ejendomsmæglere er kræmmere i ordets væmmelige forstand, lpå samme rang som advokater og sagførere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...