Hop til indhold
Gæst

Indre Kbh (thai massage + svensk/fransk) hvor?!?

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen,

jeg passere tit igennem København og har ofte en masse vente tid og nogle gange tænker jeg det kunne være rart med lidt lækker massage + en god afslutning for at passere lidt tid.

jeg er ikke fra København så kender ingen steder, det må godt være lidt centralt i København. Da jeg er på gå-ben

jeg vægter meget på det skal være noget god massage om det er fransk eller svensk slutning gør ikke så meget selvfølgelig fransk er lidt mere at fortrække meeeen :)

Massørens udseende og alder er ej heller den største faktor igen jeg vægter på hendes egenskaber til at massere :) 

Hvis stedet har en hjemmeside eller billeder eller noget så link endeligt

jeg håber i kan hjælpe god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Steder der ikke plejer at få point for massagen:
Wandee
Dream
Relax
Ole Suhrs Gade
Chabaprai
Hindegade/Sky Wellness/Golden Thai Wellness/Siam Elephant - Hyppige navneskift aldrig et godt tegn i min erfaring
Dronningens Tværgade 54 - (ingen aktuelle link)
Asia Thai Wellness
Singha -Bare undgå stedet, om det så er det sidste på jorden

Steder der får o.k. point for massagen, med variation:
Green
Thai Skye
Pink Orchid
Natasha

Steder jeg ikke har set omtalt længe:
Mona Lisa - For ca. 2 år siden en del dårlige point for massage
Prani Wellness (fik vist o.k./gode anmeldelser for nogle år siden på anden adresse)
Sri Ma Lai   (Tidligere vist o.k./god omtale)
B&W Bodycare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 1 time siden:

Steder der får o.k. point for massagen, med variation:
Green
Thai Skye
Pink Orchid
Natasha

Spændende :) tak for en god besked.

er det nogle steder du har erfaringer med?

eller er der andre som har lidt erfaringer med de 4 ovenstående steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hans af Danmark

Hindegade 5 kan klart anbefales, smukke piger rigtig god massage! Kommer der selv en gang om ugen! De har i øvrigt rabat på BtoB!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hans af Danmark skrev, for 56 minutter siden:

Hindegade 5 kan klart anbefales, smukke piger rigtig god massage! Kommer der selv en gang om ugen! De har i øvrigt rabat på BtoB!

Er du helt alene på Eroguide om at mene - til gengæld er det også det eneste det ser ud til du har ment ...

Pede_d skrev, for 1 time siden:

Spændende :) tak for en god besked.

er det nogle steder du har erfaringer med?

eller er der andre som har lidt erfaringer med de 4 ovenstående steder?

Jeg har ikke selv været på Pink Orchid og min egen erfaring med Thai Skye var medium og ligger nogle år tilbage og ditto Natasha. Så for dem baserer jeg det på andres seriøse anmeldelser.

Søg i anmeldelserne - Green har jeg besøgt en del gange - kvaliteten af totaloplevelsen svinger lidt, men massagen er som regel mindst "o.k." 

Generelt afhænger det jo af den enkelte massør, og flere af stederne har forskellige.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på Pink Orchid for to uger siden. Der var to ret unge piger. Den ene så ret fræk ud, mens den anden var yngre og kønnere. Det blev den unge og kønne der masserede. Massagen var kompetent: hun tog hårdt fat og kom i dybden i både muskler og led. Der var ingen pirring og intet tilbud om noget frækt. Gentagelse: hvis der havde været noget frækt med, bare et HJ, var risikoen nær 100%. Når der slet ikke er noget, er den 0.

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, 1 time siden:

Jeg har været på Pink Orchid for to uger siden. Der var to ret unge piger. Den ene så ret fræk ud, mens den anden var yngre og kønnere. Det blev den unge og kønne der masserede. Massagen var kompetent: hun tog hårdt fat og kom i dybden i både muskler og led. Der var ingen pirring og intet tilbud om noget frækt. Gentagelse: hvis der havde været noget frækt med, bare et HJ, var risikoen nær 100%. Når der slet ikke er noget, er den 0.

I en periode hed det sig at der ikke var noget at komme efter, men senere blev der beskrevet lidt glædelig afslutning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Hans af Danmark skrev, den 5/5/2016 at 15:11:

Hindegade er fint nok, men det skal bestemt IKKE være for den gode massage, men nok hellere de søde og oftest kønne piger.

Da det er massagen trådstarter priotere højest, er det det nok ikke et første valg;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...