Hop til indhold
Guest Emmas-fantasy

Hvilken afdeling vælger i først at gå hen til, når i træder ind i en sexshop?

Recommended Posts

Guest Emmas-fantasy

Hej alle smukke piger og dejlige varme mænd! 
Jeg kunne vildt godt tænke mig at høre hvor i lusker omkring når i er inde i en sex shop? Jeg selv går først og fremmest hen og tjekker om de har fået noget nyt frækt undertøj eller kostumer, og derefter er det direkte over til dildoerne! ;) 

Jeg plejer også ofte at gå forbi afdelingen der er udstyret til mænd - er så fascineret af alle de ting i også kan bruge jo! 
Jeg har en ide om, at hvor man først lister hen i en sex shop siger lidt om hvem man er ;) 
Lad mig endelig høre fra jer!

Frækkeste og kærligste hilsner
Emma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg starter altid i afdelingen for onani produkter til mænd, i håb om at finde noget der kan erstatte GP'erne - desvære har jeg ikke fundet det endnu, så bruger stadig alt for mange penge på GP'er...;-) :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmas-fantasy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg plejer også ofte at gå forbi afdelingen der er udstyret til mænd - er så fascineret af alle de ting i også kan bruge jo! 

Gør jeg også, men bliver som regel skuffet over udvalgte af kedelige sorte og alt for dyre penis-/nosseringe - dem finder jeg hellere i Bilka, Billig Billy eller andre steder, hvor de har interessante og farverige hårbånd i både stof og plastic til noget mere rimelige penge.

Fandt nogle sjove for et stykke tid siden, som var et almindeligt hårbånd, men så var der sat en butterfly i forskellige sjove farver på - de vækkede absolut begejstring, når pigerne pakkede ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Gør jeg også, men bliver som regel skuffet over udvalgte af kedelige sorte og alt for dyre penis-/nosseringe - dem finder jeg hellere i Bilka, Billig Billy eller andre steder, hvor de har interessante og farverige hårbånd i både stof og plastic til noget mere rimelige penge.

Fandt nogle sjove for et stykke tid siden, som var et almindeligt hårbånd, men så var der sat en butterfly i forskellige sjove farver på - de vækkede absolut begejstring, når pigerne pakkede ud :)

Haha, ej det lyder vildt cute med en butterfly på! Jeg gad jeg godt se, det har jeg alligevel ikke set før ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
Ratata skrev, for 6 minutter siden:

Jeg starter altid i afdelingen for onani produkter til mænd, i håb om at finde noget der kan erstatte GP'erne - desvære har jeg ikke fundet det endnu, så bruger stadig alt for mange penge på GP'er...;-) :?

Åha ja, den kamp kan blive lang, hvis du skal finde en der kan erstatte os glædespiger ;) Du må endelig sige til hvis du knækker koden haha! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmas-fantasy skrev, for 5 minutter siden:

Haha, ej det lyder vildt cute med en butterfly på! Jeg gad jeg godt se, det har jeg alligevel ikke set før ;)

Netop - og det har mange af de andre piger heller ikke - og jeg tænker jo at ligesom vi mænd tænder på frækt lingerie - så skal pigerne også have lidt fræk indpakning - og det må da være mere spændende f.eks. at give blow, mens I har noget sjovt og farverigt at kigge på. :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 15 minutter siden:

Hvad med de der japanske æg - er der nogen der har prøvet dem. Erstatning for GP - nej. Billigere alternativ - måske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Emmas-fantasy skrev, for 30 minutter siden:

Hej alle smukke piger og dejlige varme mænd! 
Jeg kunne vildt godt tænke mig at høre hvor i lusker omkring når i er inde i en sex shop? Jeg selv går først og fremmest hen og tjekker om de har fået noget nyt frækt undertøj eller kostumer, og derefter er det direkte over til dildoerne! ;) 

Jeg har en ide om, at hvor man først lister hen i en sex shop siger lidt om hvem man er ;) 
Lad mig endelig høre fra jer!

Frækkeste og kærligste hilsner
Emma

Jeg må erkende at jeg næsten altid starter med at se efter noget lækkert outfit til hende....  og så måske lidt udstyr til blid dominans (fx blindfold etc)

Efterhånden kommer jeg kun i Paradiss, De dækker mine ønsker

Spændt på at høre hvilken type du skyder mig til at være.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først over til den søde kvinde som ekspedere (hvis hun ikke betjener) og flirte. Starter med at købe kondomer i XL - jeg bruger dog medium, men det kunne jo være der var en i butikken der hoppede på den - jeg ligger dem i foruden på min bil bagefter...

herefter over til lingerie (kigger efter emmas eller andre lækre kvinder)... Herefter lidt bondage/SM afdelingen (lukker konsekvent øjnene ved de store buttplugs og kæmpe pikke)... Ellers lidt rundt og runder lige lingerieafdelingen. Med lidt held har jeg været forbi prøverummet med emmas eller ekspedienten...

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Først strømper, så hofteholdere og corsager, langt uden om uniformer med stuepiger og sygeplejersker (synes det er lidt for brugt en kliché), direkte til lidt ding dongs med og uden strøm og så hænger jeg ud i den sorte afdeling så lang tid som muligt. 

Når jeg så iler til kassen (fordi tiden åbenbart går hurtigere i det sorte?!), så drøner jeg forbi kondomerne og hiver 30 styks af hver specialstørrelse (S og XL) med mig, mens jeg kigger ned i kurven og tænker "Aaaaalt for meget igen igen!" ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Det er meget forskellige hvor jeg starter, jeg har som regel hjemmefra planlagt hvad jeg går efter denne dag. Jeg kikker efter tøj, dildo og SM ustyr sidste del er jeg tit skuffe over, da de alm sex butikker har for lidt udvalg af ordenlig SM udstyr. 

Sidst  jeg var i en sex butik, var onsdag i sidste uge hvor jeg skulle hente en corsage de have fået hjem til mig, derud over blev det til 100 London og nogle pusse nusse trusser med flæser :) den dag kikke jeg kun på tøj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Hej.. Må jeg spørge hvad penis/nossering er for noget, og hvad det bruges til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer sjældent, ja nærmest aldrig, ind i en sexshop. Synes kvaliteten er alt for ringe. Silvan og Bauhaus til gengæld... Der kan man finde mange spændende ting, og det samme hos en skibsproviantering :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 2 timer siden:

og det samme hos en skibsproviantering :-P

Det kan jeg bruge timer, og jeg har ikke engang et skiv :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg bruge timer, og jeg har ikke engang et skiv :) 

Jeg skal vist lære noget omkring hvordan man bruger et anker i sengen :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonymnybegynder skrev, for 6 timer siden:

Hej.. Må jeg spørge hvad penis/nossering er for noget, og hvad det bruges til? 

Det bruges vel nærmest som en busteholder: til at støtte og fremhæve ;-)

Men det giver en bedre og længere erektion - er faktisk et rigtig godt og naturligt alternativ til potenspiller, hvis man ikke vælger at kombinere - det er rigtig godt :-D

Du kan også bruge alm. husholdningselastikker - det var faktisk det jeg som knægt startede med for mange år siden og de er næsten usynlige - bare mere trælst, når man skal have dem af igen og de sidder fast i nossehårene - men er man glatbarberet hjælper det lidt, men stadig lidt besværligt.

Man kan også lave noget vha. snore og anorak-lukker, som også fås i mange sjove udgaver, så det er nemt at indstille tilspændingen og løsne igen :)

Jeg har også oplevet et par piger - sjovt nok 2 dage i træk

der bare bed spidsen af et kondom og så ned omkring både pik og nosser uden at rulle det ud - næsten for effektivt :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går som oftest efter bestemte varer så besluttningen er taget før jeg går ind er dog et undtag i S/M shopen her skal det kikes og snakkes så en får det rigtige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vixdk

Går for det meste hen og kikker på nederdelene først, hvorefter jeg går hen og ser om der er kommet nye sexmøbler.

Til sidst går jeg hen til dildoerne og ser om der skulle være kommet nogle gode sugekop dildoer eller noget med noget cyberskin.

Ender altid med at køne extra glidecreme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Det bruges vel nærmest som en busteholder: til at støtte og fremhæve ;-)

Men det giver en bedre og længere erektion - er faktisk et rigtig godt og naturligt alternativ til potenspiller, hvis man ikke vælger at kombinere - det er rigtig godt :-D

Du kan også bruge alm. husholdningselastikker - det var faktisk det jeg som knægt startede med for mange år siden og de er næsten usynlige - bare mere trælst, når man skal have dem af igen og de sidder fast i nossehårene - men er man glatbarberet hjælper det lidt, men stadig lidt besværligt.

Man kan også lave noget vha. snore og anorak-lukker, som også fås i mange sjove udgaver, så det er nemt at indstille tilspændingen og løsne igen :)

Jeg har også oplevet et par piger - sjovt nok 2 dage i træk

der bare bed spidsen af et kondom og så ned omkring både pik og nosser uden at rulle det ud - næsten for effektivt :shock:

Tak for svaret.. Men skal man beholde den  på når man dyrker sex? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonymnybegynder skrev, for 4 timer siden:

Tak for svaret.. Men skal man beholde den  på når man dyrker sex? 

Det bestemmer man selv, men det er nok en fordel at beholde den på, så den opfylder sit formål med en bedre, større og længere erektion :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, ofte en bilet til sexkino. Så kigger jeg på de store vibrator og drømmer mig langt væk og husker på at jeg ikke må. Man bliver jo helt afhængig. Ikke godt og så tager den lidt følelse i klit. Mer vil ha mer. Det bliver heldig vis normalt igen efter afvænning. Min sidste kom til mekaniker 3 gange før han ikke kunne lave den mere. Puha. Så kigger jeg lidt på det tøj de har. Desværre ikke så meget. Så på alt det andet på nær film. Så gå jeg i Kino og mødes med ham jeg havde en aftale med. Det godt nok længe siden nu men det er lidt frækt synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kigger altid på SM Udstyr, lak og læder, støvler. ;)

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

I en sex-shop spørger jeg altid efter afdelingen for sex, for det vil JEG helst købe. Det sælger de dog som regel aldrig - trods navnet :(

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

.. må indrømme, at jeg shopper på nettet. Nyder at kunne 'snuse rundt' i ro og fred. Efter at 'Lust' i Aarhus er lukket, så er det nettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...