Hop til indhold

Recommended Posts

Med andre ord: Hun skal have nogle kusseflapper, der er lige så store som stinkklapperne på en Scania Vabis :shock: 

...jeg ville nok ikke søge blandt thaipigerne, men snarere kigge lidt i trussen hos nogle af de sorte piger...så, får du også kastet en omgang lyserød indtræk med i handlen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Game6 skrev, for 4 timer siden:

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med en dame med camel toe..?

http://www.sexyclub.dk/girls/nikita2/index.php

http://www.romantica.dk/profil.php?id=22

Nikita hos sexyclub og hos Romantica har en lille sød ungpigefisse, men jeg har længe syntes, at hun netop også har de markante kusseflapper, som har visse ligheder med tæerne på en kamel. - Når vi nu ser bort fra det med kamelen, så er sådan en fin velformet fisse da sød at se på, og man får lyst til at tage fat i flapperne med begge hænder og undersøge, hvad de skjuler mellem sig.

1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinki_fetter skrev, for 2 timer siden:

Nikoline hus sexyclub har også en lille smule 

Det er sjovt, hende har jeg eller kneppet for ikke så længe siden, og da tænkte jeg ikke over det. Det var nok fordi, jeg var optaget af mange andre spændende ting ved hende. Jeg skal snart kneppe med hende igen, så skal jeg huske også at kigge lidt på hendes kusseflapper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil meget gerne møde Nikita, men kan ikke rigtig finde nogle steder hun har vagter :(

Du må meget gerne melde tilbage, når du har mødt Nikoline :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg kan heller ikke se Nikita (og hendes nuttede kusseflapper) på nogen planer i øjeblikket.

Nikoline - hvad med hende?. Hende kan du da godt finde. - Nåh - det var det med, om hun også har "camel toe" - har desværre ikke haft tid og lejlighed til at tjekke hende efter endnu.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...