Hop til indhold

Ruslana - Gagging - Næh ikke rigtig

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Ruslana for at afprøve den gagging der er nævnt i profilen.

Jeg havde ringet i forvejen og talt dansk med en der (gebrokkent) forklarede at ja hun var da til gagging hele vejen til opkast. Efter det sædvanlige fis med først at gå til en adresse for derefter at skulle hen til en anden mødte jeg så Ruslana. Hun så fin ud (men dog meget påklædt ;-) men kunne hverken dansk eller engelsk da jeg nåede frem. Hendes tyske var bedre end mit, så vi kom ikke rigtig nogen vegne. Hun hentede så en kollega som både talte dansk og engelsk (jeg gætter på det var hende jeg havde talt med i telefonen) hun kunne bekræfte at slavepige var muligt, men gagging var helt udelukket... jeg prøvede et par forskellige forklaringer for at sikre mig at vi ikke havde talt forbi hinanden - det tror jeg ikke vi havde. Jeg sagde pænt nej tak og gik. Det var lidt en bummer.

Hilsen Slowmo

Skrevet

Respekt for at du gik igen, så ka de lære det, ka de.

Skrevet

Er billederne i annoncen ægte?

Skrevet
  • Author

Meget svært at sige, hun havde håret trukket tilbage i stram hestehale og ret meget tøj på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.