Hop til indhold
LilleSkutt

Mon Cherie Men's Night Out - frækt gensyn med Malou

Recommended Posts

Må sige at jeg synes at Men's Night Out er en rigtig dejlig måde at tage på bordell. :) 

Drak sodavand og kaffe og spiste sandwicher og kager og fik desuden elskovsgyngen prøvet af sammen med super søde Malou... Så i alt en rigtigt hyggelig eftermiddag i Rødovre! :)

Desværre var vi kun fem-seks gæster i de 3 1/2 time jeg opholdte mig i klubben... Håber for de søde pigers skyld at det kommer mange flere i aften. Synes det er lidt mærkeligt at sådan et hyggeligt arrangement ikke lykkes at tiltrække flere gæster... Håber i hvert fald at Mon Cherie kører videre med konceptet - jeg kommer gerne igen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LilleSkut

Tak for din korte positive beretning, der alt andet lige må betyde at klubben har et potentiale, som vi bare mangler at få forløst på den ene eller den anden måde.

Jeg overraskes til stadighed over pigernes villighed til at stille op, og bruge deres tid i Club Mon Cherie den første mandag i måneden, trods de fåtallige gæster.

Jeg tror stadig at en vej til at få flere gæster, det er en klub der samler interesserede mænd og piger om lukkede arrangementer, som man tilmelder sig.

Her er den nyhedsmail oplagt som MC allerede har, og den kunne bruges til det.

I værste fald afskæres jeg af mine skiftende vagtplaner fra at besøge klubben på den faste månedlige åbningsdag, men den dag muligheden måtte vise sig, vil jeg prøve på at få flere herfra med på at vi sammen besøger klubben, og skriver anmeldelser af vores besøg.

Det borger da for kvaliteten at MC i LilleSkut har fået en stamgæst, der i den grad er opmærksom på klubben, og som heldigvis vælger at skrive om de besøg det bliver til for ham i Club Mon Cherie :)

Opfordringen skal lyde til at flere af gæsterne også skriver om deres besøg i klubben.

Tak til  pigerne hos MC og LilleSkut

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...