Kinki_fetter 9 Skrevet 2. Maj, 2016 Jeg prøvede her i dag nikoline fra sexyclub for første gang jeg har aldrig prøvet en pige der var så sød og imødekommende og jeg følte at jeg var noget helt særligt. Da jeg kom ind kom hun og pressenteret sig selv og er du gal en smuk krop og nogle øjne man kunne blive helt forelsket i. Jeg bestilte en halv time og må indrømme at det var alle pengene vær og er noget jeg klart kan anbefale til andre jeg skal helt sikkert prøve hinde igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 2. Maj, 2016 Kinki_fetter skrev, for 9 minutter siden: Jeg prøvede her i dag nikoline fra sexyclub for første gang jeg har aldrig prøvet en pige der var så sød og imødekommende og jeg følte at jeg var noget helt særligt. Da jeg kom ind kom hun og pressenteret sig selv og er du gal en smuk krop og nogle øjne man kunne blive helt forelsket i. Jeg bestilte en halv time og må indrømme at det var alle pengene vær og er noget jeg klart kan anbefale til andre jeg skal helt sikkert prøve hinde igen og så ett litet LINK TILL NIKOLINE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Maj, 2016 Hvordan GØR SC det? Flotte,flotte piger HELE TIDEN!! Oh well, Please continue..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinki_fetter 9 Skrevet 2. Maj, 2016 Jeg ved det ikke helt men jeg må indrømme nu har jeg prøvet 5 forskellige der oppe og nikoline er klart den der kan anbefales hun har bare styr på hvordan en mand skal tilfredstillede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinki_fetter 9 Skrevet 5. Maj, 2016 Har været ved nikoline igen i dag og kan slet ikke komme mig over hvor stram en fisse hun har og hvor fast en røv hun har det er helt vildt og så di øjne der bare skriger tag mig... Og det bedste er næsten når hun stønder det er for vildt jeg skal helt klart besøge hinde igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 6. Maj, 2016 Og så Nikolines Patter. - De er simpelthen ... BARE PATTER ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg